Atrakcyjny apartament krok po kroku cz. 1

Atrakcyjny apartament krok po kroku cz. 1

Jak wynika z naszego doświadczenia, bardzo dużym zainteresowaniem turystów cieszą się właśnie apartamenty. Warto więc wiedzieć, co można zrobić, by przyciągnąć nowych gości. Przydatne rady znajdziecie w przygotowanym przez nas poradniku.

Kto najczęściej wynajmuje apartament?


Apartament to ciekawa alternatywa dla osób, które nie lubią anonimowości hoteli, ale szukają wysokiej jakości usług i pokoi o odpowiednim standardzie. Chętnie wybierają je na przykład rodziny z dziećmi, biznesmeni podczas podróży służbowej oraz młodzi ludzie.

Te grupy osób oczekują większej prywatności, dostępu do własnej kuchni i swobody podczas wyjazdów. Apartament daje wrażenie, jakby przebywali w swoim domu. Dlatego warto wiedzieć, w co wyposażyć apartament, aby utrzymać standard usług i wyróżnić się na tle innych.

Dowiedz się, jak zainteresować turystów swoją ofertą. Wejdź i zobacz: Jak zainteresować turystów obiektem noclegowym?

 

Kuchnia to podstawa!

 

fot. Nocowanie.pl

 

Dobrze wyposażona kuchnia to podstawa. Korzysta z niej zarówno rodzina na dłuższych wakacjach, jak i osoba, która zatrzymuje się tylko na chwilę. W obu przypadkach podróżni nie planują zabierania ze sobą dużego bagażu – jadąc na wakacje spodziewają się kuchni, która będzie równie dobrze wyposażona, jak ich własna.

Oczekują, że wszystkie niezbędne sprzęty znajdą na miejscu. Nie chodzi tu tylko o podstawowe AGD, takie jak: lodówka, kuchenka lub płyta elektryczna, bądź mikrofalówka. Zapunktujesz jako dobry gospodarz, jeżeli wstawisz do apartamentu sprzęty typu: ekspres do kawy, toster czy opiekacz do chleba.

Kuchnię apartamentu można jeszcze wyposażyć w:
• korkociąg i kieliszki,
• deskę do krojenia,
• kawiarkę,
• otwieracz do puszek,
• spieniacz do mleka.

 

Wspólne posiłki


W jadalni lub aneksie kuchennym powinien znaleźć się stół z krzesłami, przy którym Twoi goście będą mogli zjeść wspólny posiłek. Będzie to także dodatkowy blat, ułatwiający przygotowanie jedzenia. Jeśli chcesz uchronić mebel przed zniszczeniem, wystarczy, że kupisz podstawki pod talerze. Miłym akcentem będzie pozostawienie młynka z pieprzem i solą.

Po posiłku, stół może zamienić się w doskonałe miejsce do spędzania czasu podczas rozmowy czy zabawy. Natomiast kupując odpowiednie krzesełko do karmienia czy zastawę przystosowaną dla małych dzieci, zadbasz także o najmłodszych gości.

 

Co zrobić z salonem?

 

fot. Nocowanie.pl


Salon jest miejscem, w którym turyści będą spędzać wolny czas nie tylko w przypadku złej pogody. Zorganizuj go tak, aby odpowiadał różnym potrzebom turystów i każdy mógł znaleźć w nim coś interesującego. W zależności od wieku gości możesz przygotować różne propozycje. To co ucieszy dzieci, niekoniecznie zdobędzie uznanie u dorosłych – i na odwrót.

Nasze pomysły na zorganizowanie salonu:
• Telewizor w pomieszczeniu wydaje się banałem. Niekoniecznie! Wszystko zależy od tego, do czego zostanie wykorzystany. Jeżeli dodasz do tego odtwarzacz dvd/cd, a obok stworzysz mini kolekcję różnych filmów i płyt, zapewnisz swoim gościom miłą propozycję na wieczór.

• Skoro już o kolekcjach mowa. Co sadzisz o niewielkiej biblioteczce z książkami? Zamieść w niej propozycje zarówno dla dorosłych, jak i nastolatków i dzieci.

• Dla najmłodszych przygotuj kącik z zabawkami, który będzie kolorowy i zachęcający do zabawy. Wyposaż go w różne gry planszowe, które zajmą nie tylko pociechy, ale także ich rodziców, oraz w kredki, czyste kartki lub po prostu kolorowanki.

• Pamiętaj też o dostępie do bezprzewodowego internetu Wi-Fi. W wielu miejscach jest on już standardem, dlatego zadbaj o dobrą jakość łącza.

 

Co powinno się znaleźć w łazience?


Łazienkę w wynajmowanym przez siebie apartamencie wyposaż tak, by Twoi goście nie musieli zabierać ze sobą połowy swojego mieszkania. Niżej znajdziesz kilka podpowiedzi dotyczących przyjaznej łazienki.

• Pamiętaj o pozostawieniu wystarczającej ilości mydła, papieru toaletowego czy ręczników.

• Aby podnieść standard usług, możesz wyposażyć łazienkę w inne przybory toaletowe, np. szampon.

• Dużym plusem będzie wstawienie do łazienki pralki, w której turyści odświeżą swoje ubrania.

• Pomyśl o wyposażeniu apartamentu w suszarkę na pranie, deskę do prasowania i żelazko.

• Kobiecą część gości na pewno ucieszy widok suszarki do włosów.

 

Turystyczne podpowiedzi!


• W słoneczne dni turyści na pewno będą chcieli skorzystać z pięknej pogody i wypocząć na zewnątrz. Daj się poznać jako ekspert od regionu, w którym znajduje się Twój apartament.

• Zbierz informatory o atrakcjach okolicy, przewodniki, mapy. Połóż je w widocznym miejscu. To łatwy sposób, aby pomóc turyście, niekoniecznie będąc dostępnym fizycznie na miejscu.

• Możesz zostawić kilka ulotek restauracji oraz jedzenia na dowóz. Warto przygotować opis, gdzie znajdują się najbliższe sklepy, a także przystanki komunikacji miejskiej wraz z rozkładem jazdy.

• Zapisz w jednym miejscu wszystkie ważne numery telefonów, w tym do Ciebie, numery alarmowe, korporacji taxi czy informacji turystycznej.

 

Miejsce dla samochodu

 

fot. Nocowanie.pl


Wielu turystów planuje przyjazd samochodem i wtedy pojawia się problem parkingu. Być może Twój apartament posiada własne miejsce parkingowe? Zamieść taką informację w opisie swojej oferty. Jeżeli jednak tak nie jest, wskaż turyście najbliższy parking, na którym będzie mógł zostawić swój samochód.

Możesz wynegocjować z właścicielem parkingu korzystne zniżki. Na pewno zostanie to docenione.

Pamiętaj również, by przed wyjazdem przesłać turyście mapkę dojazdu do Twojego apartamentu albo udzielić mu wskazówek, jak do Ciebie trafić. Oznacz również swój obiekt na mapie, która znajduje się przy Twojej ofercie w naszym serwisie.

Następny artykuł Jak mieć więcej rezerwacji...

Komentarze (1)

Roman

Co jakiś czas inwestuje w tego typu nieruchomości z firmą Aparthotele.Com, znają się na rzeczy w co wejść a czego unikać, aparthotele w miastach to nowy trend, który z pewnością będzie miał wpływ rozwój rynku najmu krótkoterminowego w miastach.

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!