POZNAŃ TANIE APARTAMENTY MIESZKANIA I POKOJE!
7.4Dodaj opinię
Hulewiczów 4 / Chrobrego 4 / Śmiałego 36 / Zwycięstwa 18 / Zwycięstwa 25 / Dolina 18 /Górna Wilda 83 , 60-688 Poznań Sprawdź na mapie 500m

Sprawdź ceny

Ostatnie opinie Dodaj opinię

Justyna Walkiewicz
Niestety nie mogę polecić firmy. Na stronie oferty znajdują się fantastyczne mieszkania. Po zapłaceniu okazuje się, że mieszkania są poniżej wszelkich standardów - smród już od progu, w łazience grzyb i bród, które nie pozwoliłyby mi wejść pod prysznic nawet w klapkach. Pozrywane firanki, zadymione, brudne ściany, centymetr kurzu i pościel śmierdzi stęchlizną. Do tego cena sztucznie podniesiona z powodu targów - podobno kilka osób czeka na jedno miejsce. Gdy okazało się, że muszę opuścić lokal nie było mowy o odstąpieniu od wynajmu ponieważ rzekomo właściciel musiał przygotować mieszkanie i już go tego dnia nie wynajmie..... Cieszę się mimo straconych pieniędzy (190zł za godzinę pobytu), że nie musiałam zostawać w tym mieszkaniu. Szkoda, że nie ma możliwości dodania zdjęć do opinii, żeby inni wiedzieli czego spodziewać się po mieszkaniach
Lokal w bardzo przystępnej cenie, ładnie wysprzątany, lokalizacja calkiem niezła, ale trzeba sie zaopatrzyć w aplikacje z ztm, żeby się spokojnie przemieszczać po miescie.
Wynajmowałem mieszkanie na os. Bolesława Śmiałego 36, podczas natłoku targowego związanego z PGA, nocleg ten był ostatnią deską ratunku ze względu na obłożenie hosteli, jednak po przenocowaniu weekendu w tym mieszkaniu byłem bardzo pod wrażeniem! Pokój bardzo czysty, z w pełni wyposażoną kuchnią i łazienką, podczas przyjazdu czekała na nas świeża pościel i ręczniki. Lokalizacja tuż przy trasie PST jest wielkim atutem! Oferta była o wiele tańsza od hosteli, a nocleg okazał się bardzo przyjemny i gdy następnym razem przyjdzie mi nocować w Poznaniu to na pewno wrócę do któregoś z mieszkań oferowanych przez pana Krzysztofa. Gorąco polecam!
Odradzam korzystanie z usług tej firmy. Mieszkaliśmy w mieszkaniu 2-pokojowym. Mieszkanie ładne, z fajną lokalizacją, ale niesamowicie zaniedbane. Najgorszą rzeczą była przepocona i śmierdząca pościel, która generowała niesamowity smród w całym mieszkaniu. Do tego elementy zdezelowanych mebli poupychane w szafkach, zepsuta spłuczka, zapleśniała i rozpadająca się kabina prysznicowa. Myślę, że nazywanie tego mieszkania APARTAMENTEM jest grubą przesadą. Nie jeden akademik oferuje lepsze warunki, niż to co zastaliśmy w tym mieszkaniu.
Joanna Gabrysiak
Byliśmy na apartamencie 2 pokojowym. Trafiliśmy na fajną promocję last minut, za cały apartament zapłaciliśmy 100zł. Warunki bardzo przyzwoite, miła obsługa, wszystko bardzo fajnie zorganizowane. Fajna alternatywa dla hoteli :) Polecam z czystym sumieniem.
Agnieszka Nowak
Mieszkałyśmy w pokoju przy ul. Dolina 21. Mieszkanie, w którym nas ulokowano pozostawiało wiele do życzenia. Mieszkanie oraz pokój były średniej jakości. Najgorsze jednak było to, że w całym mieszkaniu śmierdziało papierosami. W pokoju zamiast drugiego łóżka był prześmierdły papierosami materac.

Ja mam uczelnie na sierść kota, a właściciel nie raczył nadmienić, że w mieszkaniu pomieszkuje kot. Właściciel w mieszkaniu, który chrapie i odpala papierosa od papierosa tez bynajmniej nie zachęca do pobytu w tym miejscu.

Jesteśmy bardzo rozczarowane przede wszystkim nieuczciwością właściciela, krętacz i kłamca. Za niemałe pieniądze próbuje wynajmować coś co nie daje się do wynajmu.

Szczerze odradzamy. Zdjęcia absolutnie nie odpowiadają temu co można zastać w rzeczywistości