Właściciel: Przemek Golus

Opinie o obiektach właściciela

  • 7.6
    Boguslawa Krawczyk
    2022-09-08 08:00:45

    Może być

    • dla par
  • 8
    Mariusz
    2022-06-01 21:08:24
  • 2
    Mateusz
    2021-08-06 13:59:43

    Oszukane ceny na stronie

  • 10
    Anonim
    2014-06-24 11:41:45.24511

    Polecam wszystkim apartamenty tej firmy. Usługi najwyzszej jakości. O wszystkich klientów dbają jednakowo dobrze - cały pobyt bez zastrzeżeń.

  • 2.4
    Izabela
    2020-09-21 20:08:02

    Apartament nie wygląda tak jak na zdjęciu stare poniszczone meble w kuchni brak wszystkiego szklanek , kieliszków , drinkówek, każdy kubek inny każdy tależ inny , sofa inna niż na zdjęciu mniejsza brak dywanu w salonie brak pufy brak kącika dla...

    • na szkolenie, konferencję
  • 8
    Anna Kucharska
    2020-09-21 15:50:11

    Wszystko zgodne z opisem napewno tam wrócę.

    • dla rodzin
  • 9.6
    Mateusz Płaza
    2020-09-06 23:23:47

    Polecam :)

    • dla par
    • dla singli
    • wycieczkom
  • 7
    Marlena
    2020-08-31 19:57:33

    Polecam

    • dla rodzin
  • 10
    Viktor
    2020-08-23 17:12:03

    Bardzo dobre apartamenty)

    • dla rodzin
  • 9.4
    Justyna Gierałtowska
    2020-08-19 13:50:47

    Bardzo dobra lokalizacja i wyposażenie.

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla seniorów
  • 9.6
    Aleksandra
    2019-01-02 20:21:59

    Lokalizacja super, blisko zarówno do dworca jaki i nad morze. Obiekt dokładnie taki sam jak w opisie, bardzo czysty i zadbany.
    Kontakt z obsługą bezproblemowy i bardzo miły.
    Polecam na krótkie jak i dłuższe wyjazdy.

    • dla par
    • dla rodzin
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Dziękujemy Pani Aleksandro, mamy nadzieję do zobaczenia ponownie :)
  • 2
    Elwira
    2018-07-27 12:44:02

    Zarezerwowałam (opłata wymagana od razu) super Apartament 78 m i 2 podwójne łóżka parking ładny budynek i podwórko z altanką do posiedzenia. Po przyjeździe okazało się że nie mogę go otrzymać bo jest problem z elektrycznością, zaproponowano mi...

    • dla rodzin
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Szanowna Pani,

    bardzo nam przykro, że apartament nie spełnił Pani oczekiwań, oczywiście usterki techniczne, których nie da się usunąć w trybie natychmiastowym bardzo rzadko, ale się zdarząją i nie są zależne od nas, zapewniliśmy Pani najlepszą możliwą alternatywę, w lokalizacji przy samej plaży co miało zrekompensować trochę mniejszy metraż. Pozdrawiamy serdecznie.
  • 3.4
    Rafał
    2018-07-07 19:43:45

    Przebywałem z rodziną w apartamencie Nadmorski. Żeby opinia była całościowa wskażę na rzeczy pozytywne i negatywne. Apartament leży niedaleko od plaży, ale 50m wskazane w opisie to spore przeszacowanie ( dlaczego nadużywa się tych danych??? czy...

  • 4.6
    Asia
    2018-06-10 07:55:00

    W dzień przyjazdu musieliśmy czekać na dworze przy brudnym stole bez wody w upał ponieważ pokój nie był gotowy. Dobę zaczęliśmy od 16. Przyjezdni maja kary za spoźnienie ale obsługa nie ...pokój niezbyt czysty. Panie sprzątające powinny sprzatać...

    • dla seniorów
  • 8.4
    Katarzyna Stęplewska
    2018-05-18 09:08:54

    Ogólnie polecam

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!