Restauracja U Zbycha

• Alkohol
Teraz: zamknięte

Opis obiektu

Nasza firma rozpoczęła działalność w 1987 roku otwierając pierwszą na prawobrzeżu Szczecina restaurację „U Zbycha” ul. Rydla 92, świadczącą usługi w zakresie gastronomii otwartej, jak również w formie bankietów i przyjęć okolicznościowych. W 1992 roku otworzyliśmy restaurację „MARS” ul. Wawrzyniaka 5. Od 1995 roku jesteśmy właścicielami pełnomorskiego Jachtu „Natalia”, na którym organizujemy ekskluzywne przyjęcia w mniejszym gronie.

W 1995 roku jako pierwsi na rynku szczecińskim rozpoczęliśmy działalność cateringową. Warto tutaj wspomnieć tylko o niektórych większych organizowanych przez nas imprezach, takich jak: „WYBORY MISS POLONIA”, jubileusz 50–lecia „STOCZNI SZCZECIŃSKIEJ”, polskiej bankowości „FORUM-FINANSE”, 5-lecie Wytwórni Lodów ”EKKO”, ZPO „DANA”, Targi gastronomiczne „GASTRO–EXPO” w Gdyni. Byliśmy głównymi organizatorami bankietu inaugurującego utworzenie „WIELONARODOWEGO KORPUSU PÓŁNOCNY –WSCHÓD” dla 1200 osób z udziałem Prezydenta  Rzeczpospolitej  Polskiej  Pana  Aleksandra  Kwaśniewskiego,  za co otrzymaliśmy szczególne podziękowanie i wyróżnienie ze strony dowództwa korpusu. Otwieraliśmy uroczystymi bankietami supermarkety między innymi „SELGROS”. Byliśmy organizatorami bankietu z okazji 10-lecia firmy „EKKO-WARK”.
W 2003 roku po remoncie i rozbudowie otworzyliśmy hotel „ZBYSZKO”, na terenie którego znajduje się restauracja, pub i sala konferencyjno –bankietowa na 200 osób. W nowych pomieszczeniach naszego obiektu mieliśmy zaszczyt organizować 15 –lecie firmy FIRE STOP dla 150 osób.

Organizujemy:

- wykwintne Bankiety Ślubne przy stole angielskim
- tradycyjne Przyjęcia Weselne
- imprezy promocyjne firm
- konferencje, kursy i szkolenia
- przyjęcia, bankiety, cocktaile
- catering

Proponujemy:

- zespół muzyczny
- program rozrywkowy
- fotografia, videofilmowanie
- garderobę
- bukiety ślubne i kwiaty dla gości
- limuzynę, karocę, bryczkę

Odległość: 3.13 km

Noclegi w okolicy

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

Dotrzyj do 3 mln turystów