Właściciel:

Inny obiekt tego właściciela

Willa Pod Termą

Ten obiekt nie był jeszcze oceniany. Byłeś tutaj? Zostaw swoją opinię!

Opinie o obiektach właściciela

  • 6
    Andrzej
    2018-12-28 12:55:11

    Omijać raczej szerokim łukiem. Wykupiłem cztery dni (23-27.12.18). Położenie pensjonatu bardzo dobre , blisko na stoki i do term. Pokoje wygodne ale zimne (jeden marny grzejnik w łazience ledwo ciepły). Obsługa recepcyjna dobra , bez uwag....

    • dla par
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Szanowny Panie Andrzeju, dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii. Cieszymy się, że przypadły Państwu do gustu lokalizacja i pokoje w naszym obiekcie. Chcemy jednak sprostować kilka faktów mogących wprowadzać w błąd naszych potencjalnych Gości. Faktem jest, iż w pokoju a właściwie w łazience znajduje się jeden grzejnik. Nie ma on jednak funkcji grzewczej, a jedynie stanowi miejsce do suszenia ubrań. Cały budynek wykonany został zgodnie z najnowszymi technologiami, więc w budynku zainstalowane zostało ogrzewanie podłogowe, niewymagające instalacji grzejników. Temperatura w pokojach jest domyślnie ustawiona na 21°C czyli zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. jest to poziom maksymalny. Ustawa wskazuje bowiem, iż przedział temperatury powinnien być utrzymywany w przedziale 18-21°C oraz wilgotności względnej 45-60%. W hotelach cztero- i pięciogwiazdkowych powyższe warunki należy zapewnić WYŁĄCZNIE w części ogólnodostępnej, jak np. w holu recepcyjnym, sali gastronomicznej. W hotelach o standardzie pięciu gwiazdek powyższe wymagania muszą być spełnione TAKŻE W POKOJACH. Nie zmienia to jednak faktu, iż każdy pokój wyposażony jest w dedykowany termostat do samodzielnego regulowania temperatury. Recepcja również służy pomocą w tej kwestii. Co do wydawanych śniadań - wydajemy je codziennie o 7:30 - 10:00, wyjątkiem był 25.12.2018 r. czyli Boże Narodzenie kiedy śniadanie było wydawane od 09:00-11:00 (o czym wszyscy Goście zostali wcześniej poinformowani) ze względu na świąteczny dzień, który wszyscy - zarówno nasi Goście jak i nasi pracownicy chcieli spędzić wyjątkowo w rodzinnym gronie, bez zbędnego pośpiechu. Standardem naszej kuchni są śniadania kontynentalne, pośród których kuchnia oprócz jajecznicy serwuje kilkanaście sałatek, sałat, past, płatków, muesli, jogurtów, owoców, wędlin w kilku rodzajach przyrządzanych przez naszych kucharzy, serów w tym oscypków i codziennie innych ciepłych dań jak kiełbaski, naleśniki, racuchy, parówki, ciasto, croissanty, pieczywo własnego wypieku, etc. Dodatkowo na życzenie w cenie śniadania Goście mogą zamówić świeżo przyrządzone jaja na twardo, omlety, itp. Co do kolacji wigilijnej zawsze odbywa się w naszym obiekcie, ale i nie tylko, przy jednym stole, jak nakazuje tradycja. Staramy się patrzeć szerzej i brać pod uwagę wszystkich Gości i sądzimy, że nie byłoby w dobrym tonie, ani nie byłoby to gościnne, gdyby Goście, którzy przyjechali w pojedynkę spędziliby ten wieczór siedząc w osamotnieniu. Nieprawdą jest informacja, iż na sali nie było choinki. W tym miejscu pragnę sprostować, iż w restauracji była i nadal znajduje się kompozycja składająca się z trzech choinek przybranych świątecznie w lampki i ozdoby pasujące do pozostałej świątecznej dekoracji w obiekcie i na zewnątrz pensjonatu. Nie wspomniał Pan, iż każdy z Gości, zamiast cukierków o których Pan pisze, otrzymał drobny upominek w postaci logowanych bombek choinkowych specjalnie z tej okazji przygotowanych, a dodatkiem były właśnie cukierki i własnoręcznie przygotowane pierniki. Uznalibyśmy, iż faktycznie umknęło nam wręczenie Państwu podarunku, jednak otrzymali Państwo 2 paczki prezentowe, które oglądali Państwo przy stole wigilijnym na co wskazuje nasz monitoring. Na powitanie również przygotowaliśmy dla Państwa poczęstunek w postaci pierników oraz powitalnych drinków. Menu wigilijne składało się z potraw serwowanych, a także pozostałych dań dostępnych w bufecie podczas trwania kolacji. Zgodnie z tradycją - łącznie 12 dań. Co do narciarni - owszem, nadmuchy suszą zimnym powietrzem, co zapobiega namnażaniu się bakterii przez co też pozbawione jest nieprzyjemnego zapachu unoszącego się w pomieszczeniu. Uznaję Państwa opinię za niesprawiedliwą i niestety mijającą się z prawdą. Pozdrawiamy.
  • 10
    Wioletta
    2017-09-19 13:00:32

    Wszystko zgodne z opisem , pensjonat w sąsiedztwie Terma Bania , miła obsługa oraz pyszne jedzenie .

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
  • 10
    Katarzyna
    2017-01-09 12:53:53

    Pobyt wyjątkowo udany! Pokoje bardzo duże, czyste. Obsługa kompetentna, uczynna. Kuchnia wyśmienita - na śniadaniach codziennie coś nowego, kremy na obiadokolacji bardzo dobre. Pokój zabaw dla dzieci przepiękny. Wszędzie blisko, pensjonat w samym...

    • dla par
    • dla rodzin
  • 3.8
    Wiesia
    2017-01-09 11:39:02

    No cóż nie polecam.
    Pensjonat ma małe pokoje( nie mam pojęcia o co chodzi z 3 gwiazdkami, nie dałbym 1 gwiazdki , zwykły pensjonat ),
    Zostaliśmy oszukani , przedłużyliśmy pobyt o 4 godziny , a musieliśmy zapłacic za całą dobę* (w...

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Dziękujemy serdecznie za poświęcony czas na zadanie sobie trudu i napisanie opinii dotyczącej pobytu w Pensjonacie NOVOBILSKI***. Pokoje w naszym obiekcie mają metraż od 15 - 35 m2. Państwo mieli okazję zatrzymać się w największym z nich. Doba hotelowa zgodnie z regulaminem obiektu kończy się o godzinie 11:00. Państwo opuścili obiekt o godzinie 19:00, płacąc 75% opłaty za dobę za jeden pokój pomimo, iż przebywali Państwo w trzech pokojach, a zgodnie z regulaminem przedłużenie doby po godzinie 14:00 skutkuje naliczeniem 100% opłat za kolejną dobę. Ze śniadań korzystali Państwo przez 2 dni, a nie 3. Standardem naszej kuchni są śniadania kontynentalne, pośród których kuchnia oprócz jajecznicy serwuje kilkanaście sałatek, sałat, jaj na twardo, past, płatków, muesli, jogurtów, wędlin w kilku rodzajach, serów i codziennie innych ciepłych dań jak kiełbaski, naleśniki, parówki, etc. Pokoje zgodnie z kategoryzacją obiektu są sprzątane co trzeci dzień lub na życzenie Gościa bez dodatkowych opłat. Jeśli Goście chcą zgłosić taką chęć należy wystawić przygotowaną zawieszkę na drzwi lub zgłosić prośbę w recepcji. W pokojach 4-osobowych są przygotowane posłania dla 4 osób (łóżko Queen Size, dwa łóżka pojedyncze), w pokojach 3-osobowych są przygotowane posłania dla 3 osób (łóżko małżeńskie, łóżko pojedyncze) - tak samo było w pokojach w których Państwo nocowali. Usterka dotycząca TV została usunięta w przeciągu 30 minut od jej zgłoszenia przez Państwa, WiFi również działało bez zarzutu. Problemem była kwestia nieumiejętności podłączenia się do sieci w czym natychmiast pomogła Państwu nasza obsługa. Wszelkie usługi świadczymy w naszym obiekcie zgodnie z jego kategoryzacją oraz regulaminem obiektu dostępnym na stronie internetowej , w recepcji i każdym pokoju. Wszystkie informacje dotyczące usług znajdują się również na portalach rezerwacyjnych i naszej stronie internetowej więc następnym razem prosimy o zapoznanie się z nimi by uniknąć niepotrzebnych rozczarowań.
  • 9.8
    Anna M.
    2016-10-17 22:36:31

    Pensjonat godny polecenia! Czyściutko, smacznie, miła obsługa.
    Wszędzie blisko - do Zakopanego, nad Morskie Oko, na Słowację, na termy itd.
    Byliśmy na rodzinnym wyjeździe w Novobilskim w październiku.
    Pogoda dopisała....

    • dla par
    • dla rodzin
    • na szkolenie, konferencję

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej