Regulamin obiektu

Regulamin

§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin Hotelu obowiązuje na terenie Hotelu Villa Vega i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
  2. Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Hotelem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”
  3. Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji hotelowej.
  4. Regulamin Hotelu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zaliczki bądź całej należności za pobyt lub poprzez zameldowanie
  5. w obiekcie. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

 

§ 2. DOBA HOTELOWA

  1. Pomieszczenie mieszkalne w Hotelu, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
  3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gościa nieprzestrzegającego obowiązującego regulaminu.
  4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

 

§ 3. REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Rezerwacji można dokonać poprzez Internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji hotelowej lub osobiście w Hotelu Villa Vega.
  2. Po dokonaniu rezerwacji Gość zobowiązany jest do dokonania zaliczki w wysokości 30 % wartości pobytu.
  3. Jeśli zaliczka nie wpłynie na konto bankowe hotelu w terminie wyznaczonym w umowie wstępnej rezerwacji, Hotel zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie
  4. i anulowania rezerwacji.
  5. Po zaksięgowaniu zaliczki na koncie bankowym Hotelu, rezerwację uważa się za potwierdzoną.
  6. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
  7. Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
  8. W przypadku opuszczenia przez Gościa Hotelu w terminie wcześniejszym niż zawarty
  9. w umowie gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
  10. W przypadku nieprzybycia Gościa do Hotelu w uzgodnionym terminie, rezerwacja jest ważna do godziny 11:00 następnej doby. Po tym terminie wygasa, a pokój może zostać wynajęty.
  11. W przypadku nieprzybycia Gościa zaliczka nie zostaje zwrócona.
  12. W przypadku przybycia Gościa do Hotelu w drugim dniu zarezerwowanego pobytu (po wcześniejszym poinformowaniu recepcji hotelu) Gość zostaje obciążony kosztami pobytu również za pierwszą dobę hotelową zgodnie z umową gwarantowaną rezerwacji. 
  13.  Zaliczka może zostać przypisana innemu terminowi pobytu, jeśli będzie on dostępny w Hotelu.
  14.  Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  15.  Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Hotelu.

 

§ 4. USŁUGI

  1. Hotel świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić:

1.  warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,

2.  bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,

3.  profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Hotel,

4.  wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,

5.  zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.

  1. Śniadania wydawane są codziennie w godzinach 8:00-10:00.
  2. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

1.  udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,

2.  możliwość przechowywania w depozycie hotelowym pieniędzy i przedmiotów wartościowych,

3.  sprzątanie pokoju oraz wymiana ręczników,

4.  wypożyczenie żelazka i deski do prasowania,

5.  skanowanie i drukowanie dokumentów,

6.  wypożyczenie kijków do Nordic Walking,

7.  wypożyczenie parawanu,

8.  wypożyczenie łóżeczka dziecięcego (bez pościeli),

9.  udostępnienie parkingu hotelowego.

 

§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

  1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, oprócz rzeczy umieszczonych w hotelowym depozycie.
  2. Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  3. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów
  4. o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
  5. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.

 

 

§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA

  1. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
  2. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
  3. Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji.
  4. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.

 

§ 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
  2. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

 

§ 8. CISZA NOCNA

  1. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.

 

§ 9. POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  2. W Hotelu akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania nadzoru nad zwierzęciem i zachowania bezpieczeństwa pozostałych Gości.
  3. W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju w kwocie 500 zł.
  4. W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Hotel bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Hotelu.
  5. W pokojach hotelowych nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
  6. Zagubienie klucza do pokoju wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 50 zł.
  7. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  8. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
  9. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
  10.  Aktualny cennik usług i opłat w hotelu znajduje się w recepcji hotelu.
  11.  Faktury VAT wystawiane są na życzenie Gości po uprzednim powiadomieniu pracownika Recepcji.
  12.  W hotelu i na parkingu hotelowym prowadzony jest monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Zapis z monitoringu udostępniony jest przez administratora danych osobowych tylko uprawnionym osobom i tylko w celach wyższej konieczności.
  13.  Administratorem danych osobowych jest Vega Marzena Kowszyk, z siedzibą w Gdańsku przy ul. Falowej 4a.
  14.  Hotel nie przekazuje danych osobowych Gości innym podmiotom, ani nie prowadzi marketingu bezpośredniego.
  15.  Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Hotelem jest sąd właściwy dla siedziby głównej Hotelu Villa Vega.

 

Właściciel Villa Vega


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!