Właściciel: Monika Ruffin

jestem osobą otwartą i bezpośrednią, łatwo nawiązującą kontakty

Opinie o obiektach właściciela

  • 5
    Grochowski Paweł
    2019-03-18 13:10:02

    Nikomu nie polecam tego miejsca na nocleg. Nie jest czysto. Wszystko jest stare i zaniedbane, nie odnawiane, pourywane elementy w łazience, łóżko na trzeszczących sprężynach, klejące od brudu krzesła i stół, zakurzone kanapy, szwankująca...

    • dla seniorów
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Łazienka i pokój były sprzątane przed Państwa przyjazdem, stół też; być może przeoczyłam krzesła, ale na pewno nie było brudno.
    Rozumiem, że nie każdemu odpowiada standard pokoju, ale to nie jest standard i cena hotelu. Mam w planie wymianę mebli, ale niestety dochody są ograniczone i muszę robić to stopniowo.
    Wszastkie krany działały tylko w kuchni ktoś z gości ułamał plastikową część, której nie miałam czasu wymienić gdyż zdarzyło się to rano przed Państwa przyjazdem, ale kran nadal działał. W łazience nie było urwanych elementów poza odklejonym uchwytem na kosmetyki, który wystarczyło przykleić z powrotem.
    Był chwilowy problem z instalacją, ale prąd był cały czas dostępny, a takich rzeczy nie da się przewidzieć.
  • 9.4
    Grzegorz
    2019-01-07 09:12:37

    Świetna lokalizacja i dobrze zaopatrzone sklepy w cichej i spokojnej okolicy. Przemili, uczynni i bardzo pomocni właściciele. Pościele i poszewki starannie wyprane i wyprasowane. Zadbane otoczenie i czyste pokoje. Wszelkie zgłaszane niedogodności...

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla osób ze zwierzętami
    • na szkolenie, konferencję
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    dziękuję za pozytywną opinię i życzę tylko wspaniałych wydarzeń w 2019 oraz życzliwych osób na swojej drodze

    Monika
  • 10
    Joanna Głogowska
    2019-01-06 14:57:49

    Dla mnie najlepsze miejsce w Gdyni! Byłam wiele razy, poleciałam znajomym, którzy też byli zachwyceni. Lokalizacja po prostu idealna! Pokoje czyste,zadbane. A Monika, właścicielka,to przemiła osoba, bardzo pomocna,otwarta. Atmosfera domowa,...

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    cieszy mnie taka pozytwna opinia i nastawienie
    serdecznie dziękuję
  • 3.6
    Piotr Falkowski
    2019-01-02 17:54:02

    Ku przestrodze.. W pokoju zimno, na ścianach pająki, pajęczyny, pleśń na ścianach. Łóżko było podwoje lecz łączone z 2 pojedynczych łóżek, po środku dziura, strasznie nie wygodne. Pilot wyglądał jak by przeżył 3 wojnę światową, posklejany z...

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    nikt z innych gości nie narzekał na zimno, a raczej chodzili w krótkim rękawku a łóżka że są złączone widać na zdjęciu. Pajęczyny odkurzam, a pilot uszkodzili poprzedni goście, więc musiałam go tymczasowo skleić przed zakupem nowego. Lampa koło łóżka nie była podłączona do kontaktu. Łazienka była posprzątana, a o prysznicu nie wiem jak ma przeciekać, gdy podłoga po Państwa wyjeżdzie była sucha pomimo b. dużej ilości wody skroplonej na oknie.
    Jeżeli w pokoju obok hałasowano można samemu zwrócić uwagę lub skontaktować się ze mną.
  • 8.6
    Kasia
    2018-12-22 20:30:15

    Drodzy opiniodawcy i potencjalni klienci- systematycznie, od blisko trzech lat korzystam z usług Pani Moniki i postanowiłam zareagować na bezpodstawne, absurdalne i krzywdzące wypowiedzi. NIGDY nie zdarzyło się, aby którykolwiek pokój bądź...

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    dziękuję najmocniej za dobre słowa i oczywiście zapraszam ponownie przy następnej okazji pobytu w Gdyni
    pozdrowienia
  • 4.4
    Joanna Kudela
    2018-12-14 19:59:15

    Byli z synem na wakacjach w czerwcu 2018 i mieszkaliśmy w jednym z pokoji (7dni) Ten obiekt moim zdaniem zamknąć Pokoje brudne spalone żarówki w lampach zepsuty pilot od telewizora nie mówiąc o łazience grzyb pleśń przeciekajaca kabina...

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    pokoje nie są sprzątane tylko jeśli goście sobie nie życzą, ja codziennie sprzątam łazienki i pokoje, wynoszę śmieci (oczywiście nie robię tego gdy są goście w pokojach bo byłoby to nieco krępujące dla obywu stron więc nic dziwnego, że być może widziała mnie Pani tylko raz )kwestia żarówek wystarczy zgłosić i zostanie wymieniona, a pilot działa do tej pory, a jest grudzień a Pani była u mnie z tego co Pani pisze w czerwcu.
    Jeśli kabina by przeciekała na podłodze byłaby duża ilość wody, a nic takiego nie zauważyłam.
  • 9.2
    Kasia
    2018-08-24 10:15:43

    Blisko morza i lasu, właścicielka bardzo miła codziennie nam sprzątano.

    • dla par
    • dla singli
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    dziekuję za wystawioną opinię i zapraszam ponownie

    Monika
  • 2
    TOMASZ MATYLEK
    2018-08-21 10:23:52

    Nikomu nie polecam cena nie jest zgodna z ofertą porostu cena na miejscu okazuje się wyższa oraz warunki ohydne i wstrętne byłem tam pierwszy i ostatni raz

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    warunki stosowne do ceny (cena była ustalona wcześniej i taka była w dniu przyjazdu + dziecko bezpłatnie) pokój był posprzątany i gotowy dla gości. Rezerwacja była na 7 dni, następnie była przesunięta w czasie, a na koniec goście opuścili pokój i zostawili klucze w drzwiach, więc ktokolwiek z ulicy mógł wejść i zabrać klucz lub bezprawnie skorzystać z pokoju
  • 4.6
    Paula
    2018-06-10 22:05:57

    Pierwszy raz będąc w trójmieście rozczarowałam się noclegiem. Cena na miejscu okazała się inna niż w ofercie i wcześniejszych ustaleniach. Pokój w miarę ok natomiast łazienka była okropna. Grzyb wszędzie także w prysznicu brud i smród stęchlizny....

    • dla singli
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    ceny nigdy nie zmieniam, jeśli raz jest ustalona w rezerwacji, łazienka jest sprzątana codziennie, więc nie ma mowy o żadnym grzybie i brudzie. Nieprzyjemny zapach był spod szafki pod zlew w kuchni, gdzie pękł wąż i która została wymieniona.
  • 5.8
    Aleksandra
    2018-06-09 18:01:58

    Pokój w którym się zatrzymaliśmy był brudny, na ścianach pająki i pajęczyny, w łazience grzyb. Wszędzie unosił się zapach stęchlizny. Aneks kuchenny zupełnie nie nadawał się do przygotowywania czegokolwiek poza zagotowaniem wody. Plus za dobrą...

    • dla osób ze zwierzętami
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    każdy pokój jest sprzątany przed przyjazdem gości, więc nie zgadzam się, że było brudno. Pokój ma wyjście na taras, więc może jakiś pająk dostać się do pokoju, ale chyba nie jest to miarą wysprzątania pokoju. W aneksie jest kuchenka ceramiczna 2 palnikowa, więc jest możliwość przygotowania prostego posiłku. Problem z nieprzyjemnym zapachem wiązał się z pękniętym wężykiem, więc była wilgoć w szafce, która została wymieniona.
    W łazience prysznic jest sprzątany codziennie, więc nie ma mowy o grzybie.
  • 8
    Zenek
    2017-12-17 17:21:12

    Bardzo miła obsługa, nie robią problemów, do pokoiku można było wchodzić o każdej godzinie. Wyposażenie pokoików dosyć staromodne, czysto, no i trochę schodów do pokonania :/ W okolicy można sporo pozwiedzać, choć lepiej latem.

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla osób ze zwierzętami
    • wycieczkom
  • 3.4
    Michal
    2017-06-26 11:29:38

    Pierwszy raz od dłuższego czasu jesteśmy niezadowoleni z noclegu. Kuchnia - praktycznie brak, bo ciężko nazwać wstawioną kuchenkę i zlew do malutkiego korytarza, naczynia brudne i niemiły zapach. Zdecydowanie nie jest to miejsce dla rodziny z...

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    podczas rezerwacji informowałam, że jest aneks kuchenny, a nie kuchnia, więc podstawowe rzeczy jak zlew, ceramiczna kuchenka dwupalnikowa, lodówka, czajnik oraz naczynia. Jeśli chodzi o naczynia goście zmywają po sobie, więc nie zawsze mam kontrolę jak kto pozymywał.
  • 9
    Zenon Kostoń
    2017-06-09 07:53:09

    Dobra lokalizacja, blisko morza. Miła i dyskretna obsługa.

    • dla par
    • dla singli