Justyna
7.6
Dodał: Ponad rok temu
Na poczatku wydawalo sie wszystko idealne..super wlasciciele, warunki idealne..wszystko czego dusza zapragnie...udogodnienia dla dzieci..itd..mozliwosc skorzystania za darmo z pralki wlascicieli i ich srodkow pioracych..i wszystko byloby idealne i super..gdyby nie to ze chcielismy zrezygnowac z 1 dnia pobytu..informujac ich wczesniej o tym ( rezygnacja nie z naszej winy..wlasciciele zachowywali sie glosno..wiercac obok w pokoju wiertarka i zakrecajac nam wode i nie informujac nas o tym wczesniej).. i w momencie przekazania informacji o rezygnacji..z milych ludzi zrobili sie bardzo nie uprzejmi.. nie chcieli nam zwrocic pieniedzy za 1 dobe z ktorej zrezygnowalismy..wypominajac nam ze korzystalismy z ich pralki i srodkow czystosci.. Unoszac sie duma..po dlugiej dyskusji kazalismy sobie zeby sobie odtracili za to pranie.. i z niechecia oddali nam polowe ceny za 1 nocleg z ktorego zrezygnowalismy...bardzo jestesmy rozczarowani.. gdy w gre wchodza pieniadze..nie ma juz zyczliwosci..a mozna bylo sie dogadac...nie polecamy
Wyjazd: rodzinny

3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    10/10
  • łazienki:
    10/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    10/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Chwilowe odcięcie wody nie nastąpiło z naszej winy i na pewno nie było to forma złośliwości z naszej strony, z kolei o drobnych pracach remontowych byli państwo informowani i nie odbywało się to w godzinach nocnych. W przypadku rezerwacji noclegi na określoną ilość dni, skrócenie pobytu i zwrot kosztów za dzień pobytu w przypadku sytuacji nadzwyczajnej jest oczywiscie mozliwe jednak nie w przypadku rezygnacji przez gości ponieważ gorsze warunki atmosferyczne bądź po prostu niechęć pozostania do końca pobytu. Większość obiektów nie zwraca nawet połowy opłaty za dzień pobyty, więc dochodząc do konsensusu z gośćmi zwróciliśmy im połowę opłaty za dzień pobytu. Państwo nie byli w stanie zrozumieć że z dnia na dzień nikt nie zarezerwuje pobytu i to jeszcze tylko na jeden dzień. Z państwa strony nie było również zrozumienia. Pralki nie są na wyposażeniu i z czystego zrozumienia że względu na pobyt dziecka zgodzilismy się ją udostepnic. Jednak Pani dokonywał prania kilkukrotnie co było dość niezrozumiałe, jednak nie została za to pobrana żadna opłata, która w obiektach wypoczynkowych jest pobierana. Jesteśmy szczerze zaskoczeni taka opinia gdyż Państwo zachowywali się bardzo dobrze i nic nie wskazywało że mają aż takowe odczucia,a jednak w internecie można napisać wszystko i przedstawić to w nieco innym świetle. Mimo wszystko mamy nadzieję, że pobyt minął państwu dobrze.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!