Dodaj opinię

Rewelacyjny!

Na podstawie 12 opinii

9.2

Poszczególne oceny

  • pokoje:
    9.3/10
  • łazienki:
    8.9/10
  • obsługa:
    9.3/10
  • lokalizacja:
    8.9/10
  • jakość do ceny:
    9.1/10
  • zgodność z ofertą:
    9.7/10

Polecane

75%
dla rodzin
67%
dla par
25%
dla osób ze zwierzętami
25%
dla seniorów
17%
dla singli
8%
dla niepełnosprawnych
  • Agnieszka
    9.6
    Agnieszka
    2019-07-03 09:22:29

    Bardzo miła atmosfera, klimat. Pokoje czyściutkie. Pobyt bardzo udany. Polecam.

    Wyjazd: rodzinny
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla singli
    • dla rodzin
    • dla par

  • 9
    Michał
    2017-08-02 08:03:37

    No w sumie ok odległość do centrum odpowiednia cisza i spokój do plaży blisko w sumie czysto i schludnie. Telewizor mnie drażnił bo nie dość ze mało kanałów to jeszcze jakiś taki dziwnej firmy i pilot tez do dupy ale ogólnie spoko polecam

    Wyjazd: rodzinny
    • dla par

  • Joanna Mokosa
    10
    Joanna Mokosa, warszawa
    2016-08-29 12:05:57

    Spedzilismy ubiegly weekend w Jerry apartment. Z czystym sumieniem polecam to miejsce Bardzo ladnie wykończony i zrobiony pokoj oraz lazienka. Pensjonat znajduje się 800 metrow od centrum Jastrzebiej, wiec krótkim spacerkiem można się przejść. My...

    • dla par

  • 5.6
    Agnieszka, Poznań
    2016-08-25 22:13:43

    Obiekt w porządku zadbany, dużo miejsca na grilla za domem. Pokoje w miarę ok, natomiast w łazience nie ma żadnego okna ani wywietrznika przy czym cała para leci do pokoju i tworzy się wilgoć w pokoju, którą czuć przy wejściu z dworu. Właścicielka...

    • dla rodzin

  • 10
    Sebastian Skarżyński, Wołomin
    2016-07-19 22:06:33

    Piękne miejsce,pokje schludne i czyste, fajnie że są lodówki w pokojach,przemili własciciele i obsługa, do plaży ok 10 min przyjemnym spacerkiem, polecam dla rodzin z dziećmi, smiało równiez można przyjeżdżać ze zwięrzętami ,dobra lokalizacja...

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla niepełnosprawnych
    • dla seniorów

  • Aleksandra
    9.4
    Aleksandra, Tłuchowo
    2016-07-18 12:37:04

    Polecam, miły wypoczynek w apartamencie jerry. Jest wszystko, czego potrzeba cisza, spokój, a na plażę można przejechać się melexem lub przejść spacerkiem, nie jest daleko. Pokoje czyste, zadbane, właściciele bardzo mili. Jeśli wrócimy do...

    • dla par
    • dla rodzin

  • 10
    Elzbieta Kiercul, Białystok
    2015-07-15 13:23:01

    Super warunki, blisko morza, cicha okolica ,jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Jastrzębiej Górze oraz wycieczki do Trójmiasta organizowanej przez firmę z przemiłym przewodnikiem. Serdeczne podziękowanie. Elzbieta K.

    • dla rodzin

  • Marek
    9.6
    Marek, Brzeszcze
    2014-08-25 21:26:15

    Szczerze polecam. Miło spędzony tydzień :)

    • dla par
    • dla rodzin

  • 10
    jolanta banaszek, warszawa
    2014-07-29 12:02:34

    Polecam obiekt również dla seniorów podróżujących ze zwierzętami.Byliśmy z kotem i bez wahania właściciele nas przyjęli,ponieważ kochają też zwierzęta.Mają małego sympatycznego maltańczyka.Lokalizacja.pokoje,łazienki zgodne z opisem.Polecam

    • dla osób ze zwierzętami
    • dla seniorów

  • 9.4
    Dariusz Burski, Warszawa
    2013-08-21 16:41:36

    BARDZO MIO SPĘDZILEM URLOP.DO CENTRUM I MORZA 800 M SZYBKO MOZNA DOTRZEC OK 15 MINUT OKOLICA SPOKOJNA JEST CZYSTO ZAWSZE POSPORZATANE ,JEST PLAC ZABAW DLA DZIECI. WYSTRÓJ POKOI POMYSŁOWO ZFORMUOWANY.MOZNA ZAMOWIC TELEFONICZNIE PODWIEZIENIE...

    • dla rodzin