Regulamin obiektu
Regulamin Domki Colorado
Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających w Domkach Colorado
1. Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 16.00 a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Wynajem w sezonie letnim (czerwiec, lipiec, sierpień) jest dokonywany w cyklu tygodniowym od soboty do soboty lub od niedzieli do niedzieli. Terminy inne w miarę wolnych miejsc.
2. Rezerwację wstępną (telefoniczną bądź mailową) należy potwierdzić wpłacając na konto podane przez właściciela zadatek w wysokości 30% całego pobytu w terminie 2 dni. W przypadku braku w/w wpłaty rezerwacja zostanie anulowana. REZERWACJA WAŻNA TYLKO PO POTWIERDZENIU WPŁATĄ.
3. Dane osobowe przekazywane przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Powyższe dane nie będą udostępniane ani odsprzedane żadnym podmiotom trzecim.
4. Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy ani wpłaconego zadatku w razie nie dotrzymania podanego terminu pobytu lub rezygnacji oraz jeżeli wczasowicz wyjedzie z własnej woli w trakcie trwania pobytu.
5. Dla każdego domku przewidziane są dwa miejsce parkingowe. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich kosztowności.
6. Wynajmujący w pełni odpowiada za wszelkie uszkodzenia i zniszczenia domku oraz wyposażenia spowodowane jego działaniem lub osób przebywających w domku.
7. We wszystkich domkach ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe obowiązuje zakaz używania farelek, piecyków elektrycznych oraz palenia tytoniu, świeczek, a także smażenia ryb i frytek.
8. Za rzeczy pozostawione w domkach ośrodek nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
9. Do dyspozycji Państwa jest plac zabaw dla dzieci, ale przebywanie na nim może odbywać się tylko pod opieką rodziców bądź opiekunów. W związku z tym, że to rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wszelkie skutki działań swoich pociech zwracamy się z prośbą o szczególną opiekę nad nimi. Prosimy o zachowanie czystości i porządku po sobie i dzieciach na placu zabaw.
10. Wszelkie usterki techniczne powinny być zgłaszane właścicielowi.
11. Właściciel nie odpowiada za niedogodności wynikające z przyczyn niezależnych takich jak brak prądu lub wody.
12. Dla zapewnienia przyjemnego pobytu wszystkich naszych gości, osoby które w sposób rażący naruszą zasady powyższego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotu kosztów.
13. Liczba osób przebywających w domku musi odpowiadać liczbie osób zadeklarowanych podczas rezerwacji. Wczasowicz przyjmujący gości z zewnątrz zobowiązany jest zgłosić ten fakt właścicielowi, za każdą dodatkową osobę pobierana jest opłata.
14. Zachowanie gości i osób odwiedzających nie powinno zakłócać pobytu pozostałym wczasowiczom
15. Wpłata zadatku oznacza zapoznanie się i akceptację regulaminu.