Hotel Podewils – XV-w. Zamek Rycerski w Krągu

Ogłoszenie archiwalne

Ten obiekt jest nieaktywny w naszym serwisie.
Hotel Podewils – XV-w. Zamek Rycerski w Krągu

To Twój obiekt?

Zaloguj się

Zapytaj o nocleg w podobnych obiektach

Ostatnie opinie

10
Janusz

Bardzo fajne i klimatyczne miejsce. Pięknie odrestaurowany Zamek. Super jedzenie i bardzo profesjonalna obsługa. Świetne rozwiązanie z rozstawionymi...

10
Danuta

Malowniczo położony obiekt, zdala od tłumów i zgiełku miast. Restauracja nadzwyczajna, dania idealnie doprawione, duże porcje i w dobrej cenie. Obsługa...

Opis obiektu

W lesie wśród jezior dumnie stoi historyczny Zamek w Krągu – niezwykłe miejsce wśród hoteli zachodniopomorskich i wakacyjnych ofert w najpiękniejszych polskich zakątkach. Mury zamku, pamiętające

średniowieczne czasy rycerskie, dziś zapraszają turystów i gości na wakacje czy rodzinny weekend nad jeziorem.

Zgodnie z dawnym rycerskim obyczajem Zamek oferuje swoim Gościom sale na dostojne uroczystości, na przykład wesele w zamku. Stylowa, rycerska sala

weselna – położona niedaleko Koszalina i Słupska - jest oryginalnym miejscem na niezapomnianą ceremonię ślubną. Komfortowo urządzone komnaty Zamku zachwycą Państwa gości weselnych.


Oferta Zamku Rycerskiego w Krągu jest także nietuzinkową propozycją na

konferencje w zachodniopomorskim. Uczestnikom biznesowych spotkań proponujemy spacery po lesie wśród jezior i klimat jak nad morzem.


Zamek Rycerski Krąg zaprasza także na pełne atrakcji wakacje z dziećmi.


Zamek Rycerski PODEWILS od dawien dawna znany był

ze wspaniałych bali, których dźwięki nadwornej muzyki rozbrzmiewały wesoło po całej okolicy. Jadła i wina było do woli. Zabawy były i gonitwy w szrankach

dzięki walecznemu rodowi Podewilsów. Jeden z nich, Adam, rycerz odważny i

wielce rozumny obronił przed ciosem księcia Bogusława X w bitwie pod Sianowem w 1475 roku. Książę w podzięce podarował mu Zamek, w którym, „...liczba okien odpowiada ilości dni w roku, liczba pomieszczeń - ilości tygodni, liczba wejść - liczbie miesięcy, a cztery wieże są odpowiednikiem czterech pór roku...”.


Marta & Damian

16.09.2017

Link do filmu na YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=sr1vAy0T1wU


Bezpieczni - Hotel i jego Goście

Działając w obliczu zagrożenia

epidemią chcielibyśmy zapewnić Państwa, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby umożliwić Państwu bezpieczny i zdrowy pobyt.

Hotel, posiada 50 pokojów w rozległych korytarzach Zamku. Dzięki temu swój wypoczynek spędzacie Państwo nie tylko w intymnej, ale także bezpiecznej atmosferze. Jesteśmy położeni w środku lasów, dzięki czemu doświadczą Państwo izolacji od dużych skupisk ludzi, jednocześnie napawając się przyrodą z fantastycznym widokiem na jezioro.

Jesteśmy doskonale

przygotowani, aby postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych

instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia – Ministra Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego.

Recepcja

  1. Przy wejściu możliwość dezynfekcji rąk. Na życzenie Gości udostępniamy bezdotykowy termometr.
  2. Personel hotelu ma maseczki/przyłbice ochronne, rękawiczki.
  3. Regularna co max. 1 h dezynfekcja drzwi, klamek, poręczy, terminali, kluczy pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby hotelu.
  4. Skrócony proces meldowania. Tylko jeden gość przy recepcji.

Pokoje

  1. Sprzątanie pokojów odbywa się tylko na życzenie Gości
  2. Wprowadziliśmy dodatkowe procedury sprzątania pokojów, uwzględniające skuteczną dezynfekcję toalet, armatury, mebli, klamek, pilotów itd..

Restauracja

  1. Dla większego komfortu naszych Gości zwiększyliśmy odległości pomiędzy stolikami.
  2. Pojedyncze stoliki restauracyjne ustawiliśmy w różnych miejscach na naszych tarasach i w różnych miejscach parku urozmaicając bezpieczny pobyt naszych gości.
  3. Wcześniejsza rezerwacja ściśle określonych stolików na konkretną godzinę.
  4. Serwujemy własny wewnętrzny catering bezpośrednio do pokoju (room service bez dodatkowych opłat), zapewniając w ten sposób bezkontaktowe dostarczanie posiłków i napojów.
  5. Po każdym gościu dokładna dezynfekcja krzeseł, stołów, tac, kart menu, wymiana obrusów, zastawy, itp.

Poza tym

  1. Regularna dezynfekcja sprzętu oraz pomieszczeń dla personelu
  2. Regularna kontrola realizacji PROCEDUR przez kadrę managerską
  3. Dostawa zaopatrzenia tylko ze sprawdzonych hurtowni spełniających wymagania Ministra Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego.
  4. O ile tylko możliwa – 3 dniowa „kwarantanna” opakowań i produktów
  5. Pranie we własnej pralni hotelowej w wysokich temperaturach
  6. Przygotowywanie posiłków zgodnie z zaleceniami i pod kontrolą Sanepidu.



 



 



 



Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej