Avanti Home
Akceptujemy płatność Polskim Bonem Turystycznym
Akceptujemy płatność Bonem Turystycznym
Karmelicka 58/4, 31-128 Kraków

Sprawdź ceny


Ostatnie opinie

10.0 Rewelacyjny
Paweł
10
Paweł
2021-05-07 19:30:03

Świetna lokalizacja, wystrój przepiękny, czyściutko, przemiła obsługa. Wszystko, co potrzebne jest na miejscu. Na pewno wrócimy z rodziną i znajomymi....

+ więcej
10
ANNA HYŻYK
2020-08-31 13:14:09

Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym obiekcie wszystko zgodne z opisem czysto, przyjemnie, super lokalizacja i super kontakt z wlaścicielką. Napewno...

+ więcej

Opis obiektu

AVANTI to MY Iza i Łukasz pasjonaci podróży, zwiedzania, przyrody i pięknych miejsc... Nie jesteśmy już tacy młodzi, ale jesteśmy energetyczni, szaleni, otwarci... Uwielbiamy życie i kochamy ludzi... Dlatego postanowiliśmy działać w branży turystycznej w naszym magicznym Krakowie. Chętnie korzystamy z uroków naszego miasta, ciągle odwiedzamy nowe miejsca i odkrywamy Kraków na nowo. I najważniejsze dzielimy się z naszymi Gośćmi naszymi doświadczeniami, doradzamy, pomagamy i zawsze jesteśmy dostępni. Stworzyliśmy: AVANTI HOME - kompleks nowych apartamentów w standarcie hotelowym zlokalizowanych 900 m (8 min) od Rynku Głównego. W naszych wnętrzach poczujecie się Państwo jak w domu. Dla naszych gości stworzyliśmy wspólną przestrzeń do relaksu i możliwości biesiadowania w większym gronie. Oferujemy do wynajęcia 11 samodzielnych i nowoczesnych apartamentów jedno lub dwu pokojowych zlokalizowanych w samym sercu Krakowa przy ul.Karmelick

Udogodnienia

Co nas wyróżnia:

  • klimatyzacja
  • akceptujemy bony turystyczne
  • obiekt ekologiczny
  • wyżywienie
  • akceptujemy karty płatnicze
  • internet

W obiekcie

  • winda
  • ogrzewanie
  • pokoje rodzinne
  • ogród

W pokojach

  • klimatyzacja
  • telewizor
  • Smart TV
  • żelazko
  • szafa / garderoba
  • czajnik elektryczny
  • internet

Zwierzęta

  • nie

Parking

  • przy obiekcie znajduje się płatny parking (50 zł za dobę) posiadający 20 miejsc parkingowych

Udogodnienia dla dzieci

  • łóżeczko dla dziecka
  • pościel dla dzieci

Wyposażenie w łazienkach

  • ręczniki
  • bezpłatny zestaw kosmetyków
  • suszarka do włosów
  • prysznic
  • dostęp do pralki

Obiekt ekologiczny

  • energooszczędne oświetlenie i urządzenia
  • dozowniki do naturalnych mydeł i szamponów
  • sprzęt AGD i RTV klasy A

Wyżywienie

  • śniadania

Sprzątanie

  • usługa sprzątania dodatkowo płatna
  • w cenie 40 zł
  • częstotliwość sprzątania
  • co 3 dni

Dezynfekcja w obiekcie

  • preparat do dezynfekcji rąk dostępny dla gości
  • dezynfekcja pomieszczeń profesjonalnymi środkami dezynfekującymi
  • pranie pościeli i ręczników w temperaturze min. 60 stopni

Kuchnia dla gości

  • naczynia i sztućce
  • czajnik elektryczny
  • środki czystości
  • kuchenka
  • ekspres do kawy
  • lodówka

Ważne informacje

Zameldowanie

od 15:00 do 23:00 (w wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość zameldowanie po 23.00.)

Wymeldowanie

do godziny 10:00 (na życzenie w miarę możliwości istnieje możliwość przedłużenia doby. możliwość pozostawienia bagażu.)

Akceptujemy karty płatnicze

visa maestro amex

Dostępne rodzaje płatności

gotówka płatność przelewem płatność kartą

Akceptowana waluta

dolar amerykański (usd) funt brytyjski (gbp) złoty (pln) euro (eur)

Przedpłata

obiekt pobiera zadatek w wysokości 30% kwoty za pobyt. Zadatek należy wpłacić w ciągu 2 dni od dokonania rezerwacji.

Rezygnacja

obiekt pobiera opłaty za rezygnację z rezerwacji (jeżeli po akceptacji warunków i ceny klient odwoła rezerwację 14 przed przyjazdem to zatrzymujemy przedpłatę .)

Opłata klimatyczna


Recepcja

od 10:00 do 16:00

Dodatkowe usługi recepcji

przechowywalnia bagażu wymiana walut bilety, zniżki na atrakcje lub do restauracji (bilety do wieliczki, oświęcimia i inne muzea. transfery z lotniska dodatkowo płatne. prywatny transport.) faks / ksero / drukarka

Rozmawiamy w językach

niemiecki niemiecki
+48601507700
angielski angielski
+48601507700 , +48501083948
włoski włoski
+48601507700

Dla palaczy

obowiązuje całkowity zakaz palenia w budynku

Często zadawane pytania dotyczące obiektu Avanti Home

Jakie rodzaje płatności są w obiekcie?
W obiekcie dostępne są następujące formy płatności: gotówka, płatność przelewem, płatność kartą.
Czy obiekt oferuje wyżywienie dla gości?
W obiekcie dostępne jest wyżywienie dla gości, dostępne posiłki: śniadania.
Czy obiekt ma parking dla gości?
Tak, Avanti Home posiada płatny parking dla gości na 20 miejsc.
Czy w obiekcie jest internet?
Tak, Avanti Home udostępnia dla swoich gości internet.
Czy Avanti Home posiada w pokojach klimatyzację?
Tak, jednym z udogodnień dla klientów Avanti Home jest klimatyzacja.
Jakie udogodnienia dla rodzin z dziećmi są w obiekcie?
Udogodnienia dla rodzin z dziećmi jakie oferuje Avanti Home to: łóżeczko dla dziecka, pościel dla dzieci.

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej