Właściciel: Arkadiusz Wrzosek

Urodziłem się i mieszkałem w Warszawie.
W wieku 30 lat przyjechałem do Krynicy-Zdroju i zakochałem się w tym mieście.
Zostawiłem dom pracę, mieszkanie i przeniosłem się do uzdrowiska. Od 20 lat razem z żoną prowadzę pensjonat *** Kościuszko i Hotel *** ORLIK. Bardzo lubię ta pracę, a zwłaszcza kontakt z gośćmi.

Opinie o obiektach właściciela

  • 10
    Wioleta Musielak
    2018-09-12 14:30:53

    Bardzo zadowolona jestem z pobytu w hotelu Orlik,czysto,przyjemnie,obsługa bardzo serdeczna,jedzenie pyszne,spokojna okolica,wszędzie blisko,polecam👍

    • wycieczkom
  • 8.8
    Hubert
    2018-07-02 08:28:41

    Przyjemny hotel z bardzo dobrą obsługą.

    • dla par
    • dla singli
    • na szkolenie, konferencję
  • 6.6
    Irena Momola, Rzeszów
    2018-05-06 15:29:19

    Lokalizacja hotelu , dobra. Obsługa , pracownicy gotowi do pomocy w każdej chwili. Śniadania bardzo smaczne i ciągle uzupełniane produkty. Wszędzie czysto i zadbane. Polecam

    • dla par
  • 8
    Anna
    2018-04-23 10:56:57

    Bardzo zadowolona jestem z oferty, a zwłaszcza z obsługi-życzliwie, bardzo pomocnie, z uśmiechem. POLECAM

    • dla par
    • dla singli
    • dla seniorów
    • na szkolenie, konferencję
  • 9.8
    Pawel Sowa
    2018-02-05 11:02:07

    Spoko

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla osób ze zwierzętami
  • 2
    Adam Dell
    2017-03-13 17:48:01

    W związku z pobytem w pensjonacie orlik na przełomie grudnia 2016 i stycznia 2017 doszło do bardzo nieprzyjemnej sytuacji mianowicie kradzieży pieniędzy z pokoju pensjonatu przez co dalszy pobyt nie był udany. Stalo się to podczas pobytu na...

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Taki Pan, rzeczywiście był naszym gościem i zgłosił rzekomą kradzież 1.000 zł z kieszeni bocznej marynarki z pokoju hotelowego.
    Po zgłoszeniu w recepcji natychmiast pofatygowałem się do pokoju zajmowanego przez gości.

    W toku oględzin nie stwierdziłem śladów włamania. Nie stwierdziłem również śladów ze śniegu ani na schodach ani w pokoju. Goście stwierdzili, że jest ciepło i woda wyparowała.
    Sugerowałem, że zgłosimy kradzież na Policję, ale goście stwierdzili, że sami podejdą bo to tylko 200 m.
    Jakiś czas po wyjeździe gości byłem na Policji, ale nie odnotowano tam takiego zgłoszenia, a więc nie było podstaw do przeprowadzenia dochodzenia. Nikt z policjantów więc nie pojawił się u nas.

    Gościowi sugerowałem, czy aby na pewno wkładał do tej kieszeni pieniądze, że może gdzieś przełożył w inne miejsce.
    Twierdził, że w dniu poprzednim był wieczorem w restauracji i na pewno miał taką kwotę.
    Mówiłem, że mieliśmy taką sytuację, że gość który był u nas kolejny raz, zgłosił zginięcie 100 Euro z kieszonki kosmetyczki. Pani zażegnywała się na 100%, że tam wkładała pieniądze i sugerowała kradzież pań sprzątających. Okazało się, że były to tylko pomówienia. Po około 8 miesiącach oddając jakąś rzecz do pralni znalazła w bocznej kieszonce 100 Euro. Zadzwoniła do nas z przeprosinami i przyjechała do nas kolejny raz. Jestem pewien, że i w tym przypadku też tak będzie.
    Jeśli chodzi o zapis monitoringu to mamy kamerę przy wejściu. Rejestruje ona obraz tylko w czasie gdy jest ruch. Jeśli nie ma ruchu, tzn. nikt nie wchodzi i nie wychodzi, ani nie przemieszcza się przez Recepcję to kamera nie zapisuje obrazu. Była to pora śniadania i goście przemieszczali się więc wyłącznie między pokojami a salą jadalną.
    Goście, którzy dokonali wpisu byli jeszcze u nas 2 dni i rzeczywiście nikt z obsługi nie wchodził do pokoju, ale to dlatego, że goście wywiesili zawieszkę “nie wchodzić”.
    Pragnę nadmienić, że pracownicy hotelu pracują od początku istnienia hotelu, czyli od ponad 8 lat i nie było nigdy żadnych zastrzeżeń do ich pracy.
    Mieliśmy sytuacje, że w pokojach goście po wyjeździe zostawiali, łańcuszki, tablety, aparaty fotograficzne. Osoby sprzątające natychmiast te rzeczy odnosiły do recepcji, często zanim sami goście zorientowali się, że zostawili cenne rzeczy w hotelu.
    Na koniec zarzuca nam się brak zainteresowanie. Rozmawiałem z wszystkimi pracownikami o tej sprawie. Nikt z pracowników nie zauważył kogoś obcego w tym czasie w hotelu. Pytałem też gości hotelowych mających pokoje obok, ale też nie zauważyli nikogo kto by wchodził w tym czasie do tego pokoju. Zgadzam się w jednej sprawie z Panem Adamem Dell , że sytuacja była bardzo dziwna.
    Na marginesie posiadamy w recepcji sejf hotelowy, gdzie goście mogą BEZPŁATNIE zdeponować cenne przedmioty i gotówkę. Ludzie są różni i może liczyli , że uda im się wyłudzić pieniądze. Mam nadzieję, że wyjaśnienia są wystarczające i na tej podstawie Państwo nie zniechęcicie się do skorzystania z usług naszego hotelu do czego gorąco namawiamy.
    Katarzyna i Arkadiusz Wrzosek, właściciele.
    Arkadiusz Wrzosek
    właściciel.
  • 9.4
    Cichon, Linz Austria
    2016-05-29 13:49:15

    Hotel przytulny,czysty praktycznie dla wszystkich.Bylismy w polowie maja 2016.Personel bardzo mily,pokoje czyste,posilki bardzo dobre.Co wazne personel jest dla gosci na kazde zawolanie i spelnia w miare wszelkie prosby,Polecamy wszystkim ten...

    • dla par
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla seniorów
  • 10
    Wiesław Rusek, Radom
    2015-10-15 19:35:01

    Byliśmy w ORLIKU 5-11.10.2015. Śniadania tamże, obiadokolacje w KOŚCIUSZCE. Nie przeszkadzało nam to, gdyż oba obiekty dość blisko siebie i niedaleko od centrum. Sam hotel czyściutki, pokoje codziennie sprzątane a korytarze chyba polerowane,...

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla seniorów
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Dziękujemy za dodanie opinii. Zapraszamy ponownie.
    Arek Wrzosek
  • 10
    Ilona Szymacek, Gliwice
    2015-08-07 21:38:06

    Nocowałam w hotelu Orlik z rodziną . Hotel bardzo czysty, pokoje sprzątane codziennie. W pokoju mała lodówka. Mieliśmy pokój z balkonem. Posiłki bardzo smaczne - śniadanie bufet szwedzki, obiadokolacja - 3 dania (zupa, danie główne i deser)....

    • dla rodzin
  • 9.8
    Agata, Wejherowo
    2015-02-11 20:30:29

    Spędziliśmy tydzień w hotelu Orlik i jesteśmy w 100% zadowoleni. Sympatyczna obsługa, pposiłki bardzo dobre, w hotelu panuje ład i porządek, pokoje dobrze wyposażone. Polecamy wszystkim planującym spędzić urlop w Krynicy

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla seniorów
    • na szkolenie, konferencję
  • 9.4
    Ryszard w., Warszawa
    2015-02-08 11:41:19

    Witam Właśnie wróciliśmy z Krynicy i z Hotelu Orlik. Hotel zasługuje na bardzo dobrą opinię, wszystko było przez duże OK. Polecam wszystkim ten obiekt i pozdrawiam cały personel.

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla seniorów
  • 9.2
    pkoscinsk@gmail.com, Warszawa
    2015-02-03 20:42:40

    Bardzo sympatyczny hotel, niedaleko od deptaku, pijalni wód mineralnych i domów zdrojowych. Pokoje dość małe, ale wygodne i czyste. Bardzo smaczne i urozmaicone śniadania, także smaczne obiadokolacje (a czemu nie obiady i/lub kolacje?), tylko...

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla seniorów
  • 10
    Marek Grabowski, Katowice
    2015-01-02 21:00:15

    Standard usług hotelowych na b. wysokim, wzorcowym poziomie godnym polecenia wszystkim zainteresowanym. Wspaniali zacni Właściciele, profesjonalna, miła obsługa, wnętrze hotelu z nowoczesnym wyposażeniem, pełny serwis, hotel o należytym...

  • 10
    Marek, Kraków
    2014-12-13 18:11:38

    Dobry standard, dobre położenie, miła obsługa, urozmaicony bufet śniadaniowy. Solidna europejska jakość. Jedyny mankament mało miejsc parkingowych.

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • na szkolenie, konferencję
  • 10
    edyta rutka, radom
    2014-06-08 17:41:47

    Profesjonalna obsluga!hotel przyjazny dla wszystkich gosci.Bardzo dobre posilki.Czyste,gustownie urzadzone pokoje z mala lodowka.WARTO TAM WROCIC-GORACO POLECAM!...........Edyta PP-10

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla seniorów
    • wycieczkom
    • na szkolenie, konferencję