Paweł
2
Dodał: Ponad rok temu
Właściciel absolutnie niesłowny. Rezerwacje którą mamy od 2 miesięcy (na cały 12 osobowy domek), potwierdzoną mailem oraz telefonicznie anulował nam 2 dni przed wyjazdem. Powodem było jakoby to, że "zapomniał że inna grupa już zarezerwowała ten termin wcześniej". Na mój telefon z pytaniem jak można tak kogoś olać dwukrotnie (wcześniej mieliśmy podobną sytuację ale uwierzyliśmy w jego tłumaczenia), stwierdził że nic się nie da zrobić bo tamta grupa już jest u niego od środy a my chcieliśmy od piątku więc musimy poszukać sobie innego noclegu. Podsumowując absolutnie nie polecam, chyba że lubicie w ostatniej chwili zmieniać plany dla całej swojej ekipy.

5 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!