Michalina Ulaska
2.4
Dodał:
Pan proponuje płatność bonem turystycznym. W dniu przyjazdu godzinę przed przybyciem na miejsce dostaje maila ze jednak bonu nie przyjmie. Po długich próbach skontaktowania się telefonicznie właściciel oddzwania i okazuje się że podjął decyzję dzień wczeniej że bonu nie przyjmuje bo czas uzyskania pieniędzy z bonu jest batfzi wydłużony. Mimo duzje obniżki ceny i fajnej lokalizacji miejsca. Niesmak pozostaje i stracone nerwy.
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej