Regulamin obiektu

Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz obiekt na miejsce swojego wypoczynku. Mamy nadzieję, że poniższy regulamin odpowie Państwu na większość pytań organizacyjnych oraz zapewni satysfakcję z dokonanego wyboru.

Okres wynajmu, rezerwacja i płatności

1.  Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.

2.  Domki przeznaczone są maksymalnie na 7 osób (z włączeniem dzieci)

3.  Warunkiem rezerwacji wypoczynku jest wpłata zadatku w wysokości 30% w terminie 3 dni od wstępnej rezerwacji. Nr konta do wpłat podany na życzenie

Po otrzymaniu zadatku, prześlemy do Państwa maila z potwierdzeniem rezerwacji.

4.  W przypadku braku wpłaty zadatku, rezerwację uznaje się za nieważną o czym uprzednio Państwa poinformujemy.

5.  W razie rezygnacji z pobytu w okresie poniżej 30 dni od daty przyjazdu, wpłacony zadatek przepada. Powyżej 30 dni potrącone zostanie 50% zadatku.

6.  Prosimy o uregulowanie całkowitego kosztu pobytu przy zameldowaniu (płatność tylko gotówką) wraz z opłatą klimatyczną dla Urzędu Gminy Postomino.

 

Zasady korzystania z ośrodka Sielankowe Domki:

7.  Domki są przekazywane Gościom w użytkowanie w dniu przyjazdu, a odbierane przy wyjeździe przez właściciela ośrodka ew. osoby do tego upoważnione lub z udziałem sejfu.

8.  Ważne jest dla nas aby wszyscy nasi Goście czuli się komfortowo w związku z czym na terenie naszych domków obowiązuje cisza nocna:

- od poniedziałku do piątku w godzinach 22:00-8:00,

- w sobotę i niedzielę w godzinach 0:00- 9:00.

9.   Osoby postronne mogą przebywać na terenie ośrodka od godz. 8:00 do godz. 22:00.

10.  Wszelkie usterki powstałe w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco.

11.  Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia domku i jego wyposażenia, spowodowane jego działaniem lub działaniem osób, za które odpowiada. Jako zabezpieczenie pobierana jest kaucja w wysokości 200 zł/domek (zwrotna w gotówce, lub przelewem). Jeżeli uszkodzenia będę przekraczały kwotę kaucji, Goście zobowiązani są do wymiany bądź naprawy uszkodzeń wg cennika lub kosztów naprawy najpóźniej w dniu wyjazdu.

12.  Rodzice bądź opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich dzieci. Prosimy o wzmożoną opiekę nad pociechami szczególnie na terenie placu zabaw, który przeznaczony do korzystania wyłącznie pod opieką dorosłych.

13.  W przypadku zastrzeżeń dotyczących poziomu usług, funkcjonowania urządzeń i wyposażenia domków, czystości i porządku, Gość proszony jest o poinformowanie o tym właścicieli obiektu.

14.  W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Za nieprzestrzeganie tej zasady obowiązuje kara w wysokości 500zł płatna na miejscu.

15.  Ze względu na drewnianą konstrukcję domków należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej. Nie wolno pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru (aneks kuchenny), nie użytkować urządzeń mogących powodować zagrożenie pożarowe.

16.  Prosimy Gości o zorientowanie się, w którym miejscu w pobliżu znajdują się gaśnice ppoż. i zapoznanie się z instrukcją ich użycia.

17.  Za dewastację domków, nieuprawnione użycie gaśnic i wynikłe z tego skutki (konieczność wymiany wyposażenia, dodatkowe prace obsługi) użytkownicy domków będą obciążeni dodatkowymi kosztami.

18.  Właściciele zastrzegają sobie prawo do żądania opuszczenia terenu obiektu przez Gości, nieprzestrzegających Regulaminu w tym szczególnie zakłócających w rażący sposób wypoczynek innym Gościom.

19.  W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

20.  Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach lub na terenie ośrodka wszelkiego rodzaju przedmioty wartościowe i pieniądze. Mieszkańcy domków letniskowych mogą parkować swoje samochody na parkingu niestrzeżonym, ogrodzonym znajdującym się na terenie ośrodka (jeden pojazd dla jednego domku). Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za samochody pozostawione na parkingu. Parking Ośrodka jest bezpłatny. Do każdego domku przypisany jest klucz otwierający i zamykający bramę wjazdową do Ośrodka. Bardzo prosimy o zamykanie bramy każdorazowo.

21. Z uwagi na bezpieczeństwo wszystkich Gości oraz kwestie zdrowotne dotyczące dzieci (alergie) niestety nie przyjmujemy zwierząt. W przypadku stwierdzenia obecności zwierzęcia (bez znaczenia wielkość, rodzaj oraz rasa) obowiązuje opłata w wysokości 500zł płatna na miejscu.

22. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2019.

W razie pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Wszystkim Gościom życzymy przyjemnego wypoczynku!

 

Właściciele obiektu Sielankowe Domki

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!