5
Dodał: Ponad rok temu
Wynająłem apartament na 7 dni w Baltica II. Na dzień dobry musiałem jechać do biura po parawan, gdyż obsługa zapomniała go dodać do wyposażenia. Przy robieniu śniadania okazało się, że na wyposażeniu brakuje noża, który by przekroił bułkę, jak również deski do krojenia, za krojenie na blacie pewnie bym został ukarany... To są może detale, ale dosyć irytujące w apartamencie za 400PLN doba. Na koniec zostałem obciążony kwotą 170,00PLN, za pilota do bramy, którego nigdy nie używałem, z którego wypadł przycisk. Nie podważam samego faktu, stało się, ale kwota jak się okazało 4 krotnie przewyższała wartość urządzenia - zwykłe bezczelne wyłudzenie. Chciałem wyjaśnić tą sprawę z Panią Manager, ale nie była miła do mnie oddzwonić przez tydzień, mimo że jej wielokrotnie zostawiałem wiadomość. Reasumując: apartamentów w Sopocie jest bardzo dużo, co je wyróżnia? Cena, lokalizacja - prawie wszystkie liczące się agencje mają te same lokalizacje i podobne ceny. OBSŁUGA i jej jakość, to już wiem na pewno. Przez ostatnie 3 lata korzystałem z sunandsnow.pl, nigdy nie miałem takich przygód. Czas w Sopocie spędziłem z rodziną super, ale niesmak pozostał.

6 osób oceniło opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!