6.4
Dodał: Ponad rok temu
Zamawiając apartament telefonicznie otrzymałem informację, że jest na parterze. Po przyjeździe okazało się, że w piwnicy a dokładniej w przerobionym garażu jest zawilgocony i z brudną śmierdzącą łazienką. Zgłosiłem właścicielce, pani bardzo zdziwiona, przysłała pana z recepcji z wiaderkiem papierem i odświeżaczem powietrza, oczywiście pomogło na pół godziny, ogólnie zapach jak w szalecie miejskim. Raczej ponownie nie odwiedzę, z takim podejściem życzę powodzenia

6 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    8/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!