Dorota
2
Dodał: Ponad rok temu
Nie polecam.W dziwny sposób z zamkniętego pokoju zniknęła moja karta na przejazdy,którą zostawiłam w walizce a jej brak stwierdziłam po przyjeździe do domu.Oddawałam klucze od pokoju,a osoba odbierająca wrzucała je pod kontuar w jadalni.Dookoła przemieszczali się pracownicy, osoby przychodzące na posiłki oraz ekipa remontująca.Prosiłam telefonicznie o dokładne sprawdzenie pokoju-karty nie ma.Wniosek dla mnie tylko jeden.Nie zadowolona

2 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej