Ten obiekt otwierany jest sezonowo
Do 25 kwietnia 2024 r. jest zamknięty. Możesz wysyłać zapytania o nocleg tylko dla terminów, w których obiekt jest otwarty.

Regulamin obiektu

REGULAMIN / co u nas wolno a czego nie!

  1. OŚRODEK:
  2. Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 16-tej,a kończy się o godzinie 10-tej dnia następnego.
  3. Zakwaterowanie lub wymeldowanie nie może odbywać się podczas ciszy nocnej(22-7).
  4. W przypadku braku możliwości dotarcia w obowiązujących godzinach prosimy o kontakt telefoniczny.
  5. Za zgubienie kluczy wynajmujący zostanie obciążony kwotą 100 zł.
  6. Pobieramy kucję zwrotną w wysokości 200 zł. Celem rozliczenia ewentualnych szkód, kaucję rozliczamy w dniu wyjazdu po kontroli zdawanego obiektu.
  7. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej,wszelkie próby palenia tytoniu będą skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy bez możliwości odzyskania pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
  8. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz używania urządzeń grzewczych nie będących na wyposażeniu obiektu „Aurora”.
  9. Osoby obce prosimy o opuszczenie ośrodka do godziny 22-ej.
  10. Właściciele ośrodka nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zaginione.
  11. Cena usług świadczonych przez Właściciela obiektu nie obejmuje ubezpieczenia. Za doznane urazy,szkody i zniszczenie majątku, jak i za kradzież bagaży podczas całego pobytu Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
  12. Warunkiem rezerwacji jest wpłata zaliczki 30% za pobyt.
  13. Wpłata zaliczki przez Wynajmującego skutkuje akceptacją regulaminu najmu.
  14. Uzgodnioną kwotę zaliczki(telefonicznie lub mailowo) należy wpłacić na konto w ciągu 3 dni od rezerwacji.
  15. Brak wpłaty zaliczki w w/w terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
  16. Opłatę klimatyczną wraz z pozostałą opłatą za pobyt należy wpłacić w dniu przyjazdu. W przypadku opóźnienia przyjazdu lub skrócenia pobytu opłata nie ulega zmianie.
  17. Nie przyjmujemy gości ze zwierzętami.
  18. Rozliczenie za prąd wg wskazań licznika,który każdy domek posiada, (przewidywane zużycie ok.30-40 zł przy tygodniowym pobycie.) pobierana opłata dodatkowa za prąd w miesiącach maj,czerwiec i wrzesień.
  19. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za wypadki wynikające z nieodpowiedniego korzystania z ośrodka przez gości. Dzieci mogą przebywać na placu zabaw jak i na terenie całego obiektu pod opieką dorosłych.
  20. Właściciele obiektu ‘’Aurora’’ lub osoba do tego upoważniona zastrzegają sobie prawo do zwrotu kosztów za ewentualne szkody wyrządzone przez gości.
  21. Użytkownicy grilla zobowiązani są do pozostawienia czystości po zakończonym grillowaniu. Węgiel we własnym zakresie.
  22. Za szkody spowodowane przez dzieci odpowiadają ich opiekunowie.
  23. Ośrodek ‘’Aurora’’posiada własny bezpłatny parking dla gości.
  24. Wszelkie szkody zauważone w dniu przyjazdu prosimy niezwłocznie zgłaszać właścicielowi ośrodka(należy sprawdzić urządzenia,okna,kabinę prysznicową ,meble).
  25. Brak uwag ze strony Wynajmującego co do takich uszkodzeń w ciągu 3 godzin po otrzymaniu kluczy, oznacza akceptację Wynajmującego co do wyposażenia całego lokalu.
  26. Wynajmujący jest zobowiązany do utrzymania oraz zwrotu domku w stanie zastanym. Pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.
  27. Obowiązuje zakaz smażenia ryb w apartamentach.
  28. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 7:00 W przypadku,gdy wynajmujący w sposób znaczący narusza spokój i/lub prywatną przestrzeń sąsiadów i jest uciążliwy w byciu dla innych gości ,przebywających w obiekcie Aurora,Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu, bez możliwości zwrotu pieniędzy za niewykorzystany czas pobytu.
  29. Jeśli wskutek nie przestrzegania ciszy nocnej, która obowiązuje między 22:00 a 7:00 Właściciel zmuszona jest do interwencji policji,Właściciel ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia najmu lokalu.
  30. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane czasowym brakiem prądu lub wody.
  31. W przypadku rezygnacji z pobytu w terminie krótszym niż 60 dni przed przyjazdem wpłacona zaliczka przepada.
  32. Przy pobycie poniżej 5 dób, doliczana jest opłata za sprzątanie.
  33. Ośrodek nie zezwala na organizację imprez okolicznościowych typu kawalerskie, panieńskie
  34. BASEN:
  35. Regulamin obowiązuje wszystkich Użytkowników i służy zachowaniu bezpieczeństwa, porządku i czystości. Przyjmuje się, iż z chwilą wejścia, każdy Użytkownik akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wszystkie pozostałe Regulaminy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie obiektu.
  36. Basen dostępny jest w sezonie wakacyjnym w godz. 10.00 - 20.00, pod warunkiem sprzyjających warunków atmosferycznych.
  37. Basen nie posiada ratownika.
  38. Dostęp na teren basenu możliwy jest tylko dla gości ośrodka.
  39. Przed skorzystaniem z basenu należy dokładnie umyć stopy w wyznaczonym do tego celu miejscu.
  40. Każdy Użytkownik ma obowiązek niezwłocznego powiadamiania Pracowników Obiektu o zaistnieniu wszelkich sytuacji stwarzających realne zagrożenie dla Użytkowników.
  41. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za każdą szkodę powstałą na skutek nieodpowiedniego korzystania z basenu oraz urządzeń wchodzących w skład jego wyposażenia. Rodzice oraz prawni opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje dzieci oraz ewentualne szkody przez nie spowodowane.
  42. Wszyscy Użytkownicy znajdujący się na terenie kompleksu basenowego są zobowiązani do bezwzględnego podporządkowania się nakazom pracowników obiektu.
  43. Pracownik Ośrodka uprawniony jest do wydania odmowy korzystania z basenu Użytkownikom, którzy postępują wbrew postanowieniom Regulaminu. Nieprzestrzeganie powyższych warunków może być poczytane jako próba zakłócenia spokoju, a tym samym uprawnia pracowników Ośrodka do wezwania Policji lub/i ochrony.
  44. Pracownik Ośrodka może ograniczyć całkowicie lub częściowo możliwość korzystania z basenu w przypadku zaistnienia nagłej konieczności np. w sytuacji przekroczenia limitu dopuszczalnej ilości użytkowników, w razie pilnej potrzeby czy nieprzewidzianej sytuacji, w szczególności w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Użytkowników.
  45. Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła basen będzie obciążona kosztami wymiany wody w basenie. W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.
  46. W przypadku grup zorganizowanych za skutki zachowań uczestników odpowiedzialność ponosi opiekun grupy.
  47. Dzieci do lat 3 mogą korzystać z basenu tylko w specjalnych pielucho-majtkach.
  48. Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać z basenu tylko pod opieką osoby dorosłej.
  49. Po opuszczeniu basenu ,rodzic lub opiekun ,ma obowiązek odłożyć drabinkę na miejsce wyznaczone przez Pracowników Ośrodka
  50. Na terenie kompleksu basenowego zabrania się:

  • palenia tytoniu,
  • wnoszenia elementów ostrych i niebezpiecznych, a w szczególności w szklanych opakowaniach,
  • używania łatwo tłukących się szklanych pojemników,
  • spożywania przyniesionej ze sobą żywności i napojów w szklanych opakowaniach,
  • wnoszenie oraz spożywanie napojów alkoholowych lub środków ograniczających ocenę sytuacji,
  • plucia, żucia gumy i innego zanieczyszczenia basenu i wody,
  • rezerwowania leżaków,
  • zabaw ruchowych i gry z użyciem piłki poza miejscami do tego przeznaczonymi bądź wyznaczonymi,
  • uszkadzania, niszczenia i brudzenia wyposażenia i oznakowań mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo,
  • biegania, skoków do wody i wpychania do wody innych Użytkowników, a także wszelkie inne zachowania zagrażające bezpieczeństwu,
  • przebywania osób, których stan wskazuje na spożycie alkoholu bądź środków ograniczających lub zakłócających ocenę sytuacji,
  • wszczynania fałszywych alarmów,
  • przeszkadzania lub uniemożliwiania innym Użytkownikom normalnego korzystania z basenu,
  • pozostawiania małych dzieci bez opieki.
  1. Osoby będące w złym stanie zdrowia, o słabszej sprawności i kiepskim samopoczuciu oraz kobiety w ciąży powinny korzystać z basenu i jego urządzeń ze szczególną ostrożnością. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane korzystaniem z basenu przez wyżej wyszczególnione osoby.
  2. Z basenu nie mogą korzystać osoby które:

  • są pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
  • są w złym stanie zdrowia, który może stanowić zagrożenie dla nich lub innych, chorują na schorzenia górnych dróg oddechowych lub posiadają trudności w oddychaniu,
  • posiadają niezagojone rany lub choroby skóry np. grzybicę, liszaje,
  • cierpią na padaczkę lub choroby zakaźne,
  • są uczulone na środki dezynfekujące,
  • cierpią na choroby związane z niewydolnością układu krążenia,
  • posiadają dolegliwości układu wydalania.
  1. O możliwości wykorzystania piłek, wszelkiego rodzaju pomocy do pływania, płetw, rurek, gogli, itp. w basenie, decydują pracownicy Ośrodka, biorąc pod uwagę liczebność Użytkowników.
  2. PLAC ZABAW ORAZ TRAMPOLINA:
  3. Korzystanie z trampoliny jest możliwe tylko przez dwie osoby jednocześnie.
  4. Zezwala się na korzystanie z trampoliny na boso lub w skarpetkach.
  5. Podczas skoków na trampolinie nie wolno mieć okularów, ani szkieł kontaktowych.
  6. Nie wolno wnosić żadnych posiłków, ani napoi na trampolinę(grozi zadławieniem).
  7. Nie wolno wykonywać niekontrolowanych, niebezpiecznych skoków np. ”koziołków", szpagatów, leżenia na siatce trampoliny, trzymania samych stóp w siatce podczas skoków.
  8. ZABRANIA SIĘ WNOSZENIA ZABAWEK,WRZUCANIA PIŁECZEK ( podczas skoków przedmioty mogą przyczynić się do skręceń lub złamań kończyn).
  9. NIE PRZESTRZEGANIE ZASAD NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ RODZICÓW!
  10. GRILL:
  11. Korzystanie z grilla jest bezpłatne.
  12. Osoby korzystające z grilla zobowiązane są do zachowania szczególnej ostrożności, w szczególności przy rozpalaniu i podtrzymywaniu ognia.
  13. Osoba korzystająca z grilla musi posiadać:

  • własny węgiel drzewny lub brykiet,
  • niezbędny sprzęt do przygotowania potraw z grilla,szczególnie narzędzi służących ochronie przed poparzeniem,
  • tacek do grillowania.
  1. Zakazane jest używanie grillów i innych urządzeń nie będących na wyposażeniu Obiektu "Aurora".
  2. W trakcie korzystania z grilla nie wolni pozostawiać go bez nadzoru osoby pełnoletniej.
  3. Po zakończeniu korzystania z grilla osoby korzystające zobowiązane są do skutecznego ugaszenia grilla oraz pozostawienia miejsca w czystości.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!