5
Dodał: Ponad rok temu
Niestety, jestem rozczarowana ponownym pobytem po blisko roku czasu. Wiadomosci na stronie obiektu nieaktualne(zdjecia pokoju nijak nie odpowiadaja opisowi), informacja o wyposazonej kuchni i jadalni-lamigłówka, bo okazuje sie, ze nie mażna przygotowac cieplego posiłku(podróz z małym dzieckiem wykluczona, no chyba, ze ktos lubi kuchnie z mikrofalówki) poniewaz nie ma kuchenki! Jest tylko miktofalówka, a własciciele nie wspominaja, ze ...jej nie ma ! Czystosc-na duży minus, odpływ w prysznicu zapchany, sprzatanie pobierzne, jak zaswieci słonce widac pajeczyny i kurze na meblach, posciel z kuleczkami(od zuzycia)...hm...plus jedynie za dodatkowe reczniki oraz no własnie...chyba juz za nic...

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla singli

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam Panią serdecznie, bardzo mi przykro że nie spełniliśmy Pani oczekiwań noclegowych.
Jednak twierdzenie że nie znała Pani warunków panujących na miejscu jest nieprawdą.
Pani mąż był naszym Gościem juz 4 dni przed Pani przyjazdem, więc dokładnie wiedział jak wszystko wygląda na miejscu. Pani także kilkakrotnie się z nami kontaktowała i wiedziała o warunkach u nas panujących już na 3 dni przed swoim przyjazdem, więc mogła Pani spokojnie, bezpłatnie zrezygnować z noclegu w naszym obiekcie.
O kwestii czystości po 4 dniach wcześniejszego pobytu nie będę się wypowiadac, gdyż chyba każdy zdaje sobie sprawę, że wszystko sie brudzi w trakcie użytkowania. Nasz personel i tak specjalnie na Pani życzenie wymienił pościel oraz ręczniki w Państwa pokoju, choć w naszym obiekcie robimy to z reguły przy pobytach powyżej 7 dni.
Pani wyborem było karmienie dziecka mikrofalówkowym jedzieniem, u nas spokojnie mogła Pani wykupic domowy, ciepły obiad. A informacja o braku kuchenki...no cóż informacji, że nie posiadamy basenu również nie umieściliśmy na swojej stronie internetowej - przepraszamy.
Bardzo nam przykro z takiej oceny głównie dlatego, że ani w trakcie pobytu ani wyjeżdżając nie mieli Państwo żadnych uwag, a Pani mąż nawet po Państwa wspólnym pobycie nadal korzystał z naszych usług.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!