Regulamin obiektu

REGULAMIN LILIOWEJ WILLI

Będziemy państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości

1. Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 10:00 następnego dnia.2. Przyjazdy oraz wyjazdy możliwe są w godzinach 8.00 – 20.00 w przypadku innych godzin przyjazdu lub wyjazdu należy powiadomić, o tym fakcie.

3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres zarezerwowany, Gość powinien zgłosić do godziny 11.00 w przed dzień wyjazdu.

4. Uwzględniamy życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości (miejsc noclegowych).

5. Liliowa Willa zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gości w przypadku nie powiadomienia o chęci przedłużenia pobytu i zdeponowania w innym wolnym pokoju na koszt i ryzyko Gościa.

6. Liliowa Willa świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie, co umożliwi obsłudze na niezwłoczną reakcję.

7. Reklamacje prosimy składać pisemnie, listownie lub pocztą elektroniczną. Liliowa Willa zastrzega sobie czas na rozpatrzenie reklamacji do 14 dni.

8. Liliowa Willa ma obowiązek zapewnić:

- warunki nieskrępowanego wypoczynku Gościa,

- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji dotyczących Gości,

- profesjonalną i uprzejmą obsługę,

- wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie.

- w miarę posiadanych możliwości przydzielić inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

- sprawną pod względem technicznym usługę, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte Liliowa Willa dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.

9. Gość powinien zawiadomić o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

10. Gość jest zobowiązany do odszkodowania za wszelkie szkody w tym uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych willi powstałe z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność lub z przyczyn, za które ponoszą odpowiedzialność odwiedzające go osoby.

11. Gość ponosi odpowiedzialność finansową wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych willi wykorzystane w trakcie pobytu.

12. Liliowa Willa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.

13. Liliowa Willa nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, oraz pozostawionego sprzętu sportowego.

14. Każdorazowo opuszczając pokój Gość obowiązany jest sprawdzić zamknięcie drzwi.

15. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

16. W Liliowej Willi obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 6.00.

17. W okresie zimowym w budynku obowiązuje zakaz chodzenia po klatce schodowej w butach narciarskich.

18. Obowiązkiem Gościa jest regulowanie należności za usługi z „góry” zgodnie z obowiązującym cennikiem.

19. Zabrania się posiadania na obiektu broni i innych przedmiotów mogących stanowić niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia.

20. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

21. W budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i innych wyrobów tytoniowych. Jeżeli obsługa stwierdzi, że w pokoju lub innym miejscu Gość naruszył w/w zakaz to Gość, a w przypadku osoby nieletniej to jego opiekun, zostanie obciążony kosztami wietrzenia, prania, a także innych czynności mających na celu usunięcie zapachu i skutków złamania ww. zakazu.

22. Liliowa Willa może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników albo innych osób przebywających w pensjonacie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania obiektu,.

23. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:

- będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,

 - zachowującym się agresywnie, używa słów powszechnie uznanych za wulgarne.

Osoby które w rażący sposób naruszą obowiązujący regulamin zostaną wydaleni z kwatery bez zwrotu zapłaty za pobyt.

24. W Liliowej Willi obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt na teren obiektu.

 25. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie przekazane do Biura Rzeczy Znalezionych w Zakopanem.

26. Zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Zakopane opłata klimatyczna za każdy dzień pobytu na ternie miasta Zakopane wynosi 2 zł od osoby.

27. Gość ponosi odpowiedzialność finansową za zgubiony klucz oraz chip wejściowy.

28. Gość  dokonujący rezerwacji wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Liliową Willę Zakopane, Harenda 35a dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w obiekcie, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez obiekt. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

29. Gość  dokonujący rezerwacji zgadza się z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 a dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ("RODO") -informacje w reg. rozszerzonym.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!