2
Dodał: Ponad rok temu
Bywam w wielu lokalach gastronomicznych i już nieraz natknęłam się na podłe jedzenie, niemiłą obsługę, czy wysokie ceny. Ale ta pseudorestauracja łączy wszystkie te cechy w jedno.. Na nieszczęście wstąpiliśmy tam z narzeczonym na "obiad". Zostawiliśmy tam 50zł, a zamówiliśmy dokładnie taki zestaw: - dwa plastry (podobno) pieczeni, które zmieściłyby się na dłoni dziecka, o grubości 0,5cm w "sosie mięsnym", który był tak wodnity, że aż wylał się kelnerce na tacę, - gotowane ziemniaki (dokładnie dwa, pokrojone w kawałki), - pierś z kurczaka (raczej piersiątko kurczaczka) faszerowana szpinakiem (na oko jakieś 3 listki szpinaku, który był lekko włożony w nacięcie mięsa) - było to ugotowane w wodzie, bez jakichkolwiek przypraw i tak twarde, że nie potrafiłam tego przekroić nożem, - surówka z marchewki - najlepsza z tego całego jedzenia (konkurencją były jeszcze ziemniaki..) - rosół (chociaż to właściwie obraźliwe dla tej zupy), który prawdopodobnie był ugotowany na tym piersiątku z kurczaczka, w dodatku przemagowany, - coca-cla 0,5l, - sok pomarańczowy 0,33l. Z tego wszystkiego najlepsze były napoje. Panie kelnerki miały taki wyraz twarzy, jakby cierpiały i robiły nam przeogromną łaskę, że nas obsługują - aż chciałam je przeprosić. Rachunek wyniósł 47zł, zostawiliśmy 50zł i uciekliśmy stamtąd w obawie, że możemy nie donieść zawartości naszych żołądków do najbliższej toalety. Jak takie miejsce w ogóle może istnieć? Właściciele żerują na głupocie wygłodniałych turystów, którzy schodząc z kolejki górskiej, wpadają wprost na ten lokal. Przestrzegam przed tym miejscem i już bardziej polecam kiełbasy z grilla albo kurtosze, które sprzedawali kilka metrów dalej. Szczawnica jest przepiękną miejscowością, ale gastronomia mocno kuleje i jest właściwie na poziomie zerowym, przykre.. My po 1,5 godzinie byliśmy już głodni, ale w drodze do domu - chrupki bekonowe były przy tym obiedzie rarytasem..

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Czy polecił ten obiekt:

  • Nie

Ocenił standard:

  • jedzenie:
    2/10
  • wystrój wnętrza:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • stosunek jakości do ceny:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!