Osobisty kontakt z klientami zapewnia sieć ponad 100 punktów obsługi klienta na całym obszarze Słowacji, którą tworzą Punkty Kontaktowe i Punkty Dystrybucji. Punkty Kontaktowe oferują możliwość rejestracji w systemie w trybie opłat przedpłaconych (pre-paid) oraz w trybie opłat końcowych (post-paid). Znajdują się one w ośmiu miastach wojewódzkich (krajských mestách) na Słowacji.
Punkty Dystrybucji oferują możliwość rejestracji tylko w trybie opłat przedpłaconych (pre-paid). Do końca 2009 r. na wybranych stacjach benzynowych sieci Slovnaft, OMV i Agip, oznaczonych logo „Mýto“ oraz na przejściach granicznych powstanie ponad 90 punktów dystrybucji. W obu typach punktów obsługi klienta klienci mogą również otrzymać jednostki pokładowe (OBU).
Szczegółowe informacje o elektronicznym systemie poboru opłat drogowych można uzyskać:
1. Dzwoniąc na numer Infolinii: + 421 2 35 111 111:
Od 1.01.2010 r. Infolinia będzie działać non-stop (24 godziny na dobę) w języku słowackim, angielskim i niemieckim, a w godzinach 6:00 - 22:00 również w języku węgierskim, polskim i rosyjskim.
2. Na portalu internetowym www.emyto.sk:
Od 1.01.2010 r. portal www.emyto.sk będzie oferować informacje w języku słowackim, angielskim, węgierskim, niemieckim, polskim i rosyjskim.