Jak zainteresować turystów obiektem noclegowym?

Jak zainteresować turystów obiektem noclegowym?

Jesteś właścicielem obiektu noclegowego i zastanawiasz się, jak uatrakcyjnić swoją ofertę? Chcesz przyciągnąć jeszcze większą liczbę turystów? Przygotowaliśmy dla ciebie garść porad, które na pewno ci w tym pomogą.

Na rynku usług turystycznych panuje duża konkurencja – na pewno świetnie o tym wiesz. Dlatego, aby przyciągnąć nowych gości, trzeba postawić na unikatowość i oryginalność. Jest to nie lada wyzwanie, ale podjęcie wysiłku zaowocuje zabukowanymi terminami i większą bazą klientów.

 

Przygotuj obiekt na przyjęcie gości


Pakując się na wczasy, łatwo zapomnieć o drobiazgach. Spraw, żeby twoi goście nawet nie musieli o nich myśleć. Na pewno docenią, jeśli będą mogli swobodnie korzystać z czekającej na nich suszarki do włosów, żelazka, deski do prasowania czy czajnika elektrycznego. To drobiazgi, ale takie, które zdecydowanie ułatwiają życie. Właściciele obiektów noclegowych coraz częściej udostępniają swoim gościom także lodówkę, a nawet pralkę – takie udogodnienia doceni wielu gości.

Przytulna kwatera to coś więcej niż pokój do spania. Pomyśl więc o przygotowaniu miejsca, w którym twoi goście będą mogli spędzić wieczór lub kilka deszczowych godzin. Świetnym pomysłem będzie salon z wygodną kanapą, fotelami, biblioteczką i grami planszowymi. Przy nich czas na pewno szybko zleci, być może zawiążą się nowe znajomości i powstaną wspomnienia – sentyment to jeden z powodów, dla których wracamy w raz już widziane miejsca.

 

Otoczenie przyjazne gościom


Jeśli masz taką możliwość, udostępnij gościom ogród. Każdy ucieszy się na możliwość spędzenia ciepłego popołudnia w otoczeniu zieleni, czy w cieniu drzew. Dodatkowym atutem będzie przygotowanie dla gości mebli ogrodowych, a także leżaków oraz hamaka. Perspektywa relaksu w komfortowych warunkach dla wielu osób okaże się niezwykle kusząca.

Jeśli już udostępniasz gościom ogród, zastanów się, czy nie przygotować dla nich miejsca na grilla lub ognisko. Przecież wiosenne i letnie grillowanie urosło do rangi naszego narodowego sportu! Jeżeli czujesz się swobodnie w sytuacjach towarzyskich, możesz pomyśleć, by zorganizować integracyjny wieczór dla goszczących u ciebie osób. Oczywiście nic na siłę, ale z naszego doświadczenia wynika, że turyści doceniają takie gesty.

 

Zwierzęta mile widziane


Coraz więcej osób podróżuje ze swoimi pupilami, dlatego, szukając noclegów, kierują się głównie tym, czy ich zwierzaki zostaną tam przyjęte. Warto więc zastanowić się nad umożliwieniem pobytu także czworonogom. Jeśli obawiasz się, jak będą się zachowywały, określ swoje oczekiwania – oczywiście poinformuj o nich wcześniej potencjalnych gości, by nie było żadnych nieporozumień. Będzie dobrze odebrane, jeżeli pokażesz, że cieszy cię przyjmowanie zwierzaków. Możesz to osiągnąć przygotowując dla nich na przykład pojemniki na jedzenie i picie.

 

Dodatkowe propozycje


Pamiętaj, że wiele osób podróżuje środkami transportu publicznego. Czy zdarzyło ci się kiedyś, że turysta zapytał, jak dojechać z dworca autobusowego albo PKP? Pomyśl, czy w takich sytuacjach nie mógłbyś proponować odbioru ze stacji? Wiemy, że takie sympatyczne gesty spotykają się z pozytywną reakcją – turyści często wspominają o nich w wystawianych przez siebie opiniach.

Warto połączyć siły z innymi osobami, które w twojej okolicy prowadzą biznes. Jeśli zaoferujesz swoim gościom zniżkę na jedzenie w pobliskiej restauracji, możliwość tańszego korzystania z okolicznej atrakcji czy chociażby przejazd taksówką, wiele osób nie omieszka z niej skorzystać. Ludzie lubią rabaty.

Powyższe propozycje to jedynie sugestie od Nocowanie.pl, które mogą okazać się pomocne w przypadku, gdy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoją ofertę.

Następny artykuł „Bitwa o Twierdzę Boyen”,...

Komentarze (1)

Jak zwykle: Fachowo-zrozumiale-rzetelna wiedza jaką chce się podzielić Portal Nocowanie.pl....Portal dla ludzi z aspiracjami :) Pozdrawiamy

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!