Jak dobrze przygotować ofertę na sezon wiosenno-letni?

Jak dobrze przygotować ofertę na sezon wiosenno-letni?

Sezon zimowy w pełni - to dobry czas, by odpowiednio przygotować ofertę obiektu na sezon wiosenno-letni, który już niebawem. Czas pandemii i zawieszenia działalności obiektów noclegowych dobrze jest przeznaczyć na zmiany w ofercie i cenniku, co z pewnością zachęci turystów do przyjazdu właśnie do Ciebie. W tym artykule podpowiemy Wam, jak dobrze przygotować ofertę na sezon wiosenno-letni. O czym należy pamiętać? Sprawdźmy!

Musisz pamiętać o tym, że przygotowanie odpowiedniej oferty na dany sezon wymaga wielu zasad, o których koniecznie musisz pamiętać. O tym, jak turyści tęsknią za wyjazdami i normalnością, widać na każdym kroku, w wielu popularnych miejscach. Dla większości alternatywą są wyjazdy jednodniowe, dlatego już dziś warto się przygotować na “odmrożenie” branży turystycznej - tak, by rezerwacje w Twoim obiekcie były obecne już teraz. 


Warto podkreślić, że turyści zwracają uwagę na wiele istotnych kwestii, takich jak opinie innych gości, to co oferujesz i w jakiej cenie. Sezon wiosenno-letni, w przeciwieństwie do zimowego, ma to do siebie, że jest niezwykle długi, dlatego warto zadbać, by zainteresowanie Twoją ofertą miało miejsce przez cały sezon.


Poznaj: 6 pomysłów, dzięki którym gość ponownie odwiedzi Twój obiekt noclegowy


O czym pamiętać przygotowując ofertę na sezon wiosenno-letni?


Powrót do normalności będzie niezwykłą ulgą, zarówno dla Ciebie, jak i Twoich gości. Możliwości wyboru, jeśli chodzi o obiekty noclegowe jest naprawdę dużo, dlatego musisz zrobić wszystko, by turyści wybrali akurat Twoją ofertę. 


Niezwykle ważne są potrzeby każdego turysty. Sprawdź koniecznie: Czego potrzebują goście? Jak zachęcić turystę do przyjazdu?


Warto zaznaczyć, że że czasy, gdy królowały bogate w treść opisy, powoli odchodzą do przeszłości. Każdy turysta chce jak najszybciej uzyskać najważniejsze informacje związane z ofertą, zgodnie z zasadą - „gdzie, dla kogo i za ile?”. Użytkownicy, przeglądający oferty noclegowe, tak naprawdę zapoznają się jedynie z 20-25% tekstu na stronie, którą odwiedzają. Dlatego tak istotne jest, by zadbać o formę, która jest ważniejsza od treści. Nawet najlepsza treść podana w nieatrakcyjny sposób nie sprawdzi się, tylko ciekawe i czytelne zaprezentowanie oferty przyciągnie uwagę czytelnika.


  • Pamiętaj o aktualizacji treści oferty w portalu Nocowanie.pl


Przede wszystkim musisz pamiętać o zaktualizowaniu oferty Twojego obiektu w naszym portalu. Jeśli coś zmieniło się w zakresie oferowanych przez Ciebie usług, poinformuj o tym gości. Uzupełnij udogodnienia, wspomnij o odległościach od najważniejszych punktów w Twojej miejscowości i przede wszystkim zaktualizuj ceny na nadchodzący sezon. Turyści nie lubią takich sytuacji, podczas których okazuje się, że cena podana na stronie jest zupełnie inna od tej podanej przez Ciebie podczas rezerwacji.


Dobrze będzie, jeśli zaktualizujesz również fotografie Twojego obiektu. Pamiętaj, że w ramach opłaconego abonamentu w naszym portalu, otrzymujesz możliwość wykonania sesji zdjęciowej przez naszych wykwalifikowanych pracowników.


Ludzie chcą uzyskać wszelkie, najważniejsze informacje związane z Twoją ofertą. Trzy zdania opisu może nie będą w tym przypadku dobrym pomysłem, jednak musisz pamiętać, by skupić się na najważniejszych kwestiach:


- co oferujesz?


- dla kogo oferujesz?


- gdzie się znajdujesz?


- jakie udogodnienia i usługi dodatkowe posiadasz?


- jaka jest cena za wynajmowane pokoje/apartamenty?


 Jeżeli Twoja oferta zawiera odpowiedź na każde z tych pytań, to już połowa sukcesu. Teraz musisz jeszcze skupić się na tym, by odpowiednio uporządkować tekst.


Przygotowanie dobrej oferty jest niezwykle ważne. Przeczytaj również: 8 wskazówek jak napisać dobrą ofertę obiektu noclegowego


  • Uzupełnij oferty specjalne


Nadchodzący sezon letni obfituje w wiele możliwości zorganizowania wypoczynku. Wystarczy tu wspomnieć o Świętach Wielkanocnych, długim weekendzie majowym, weekendzie czerwcowym i przede wszystkim wakacjach. Wszystko to znajdziesz w naszych ofertach specjalnych. Pozwoli to turystom bezpośrednio znaleźć ofertę na interesujący ich termin. Pamiętaj, że ceny i treść oferty powinna być dostosowana do obowiązującego terminu. Dobrze będzie wspomnieć o letnich udogodnieniach, z których goście chętnie korzystają - np. grill, basen, czy możliwość wypożyczenia rowerów.


Nie da się ukryć, że przez kilka najbliższych miesięcy z pewnością dużym zainteresowaniem będą się cieszyć Noclegi w ustronnych miejscach. Tego typu oferta specjalna również znajduje się w naszym portalu. Jeśli Twój obiekt znajduje się w ustronnym miejscu, to zachęcamy do jej uzupełnienia.


Zobacz również: Jak zwiększyć liczbę zapytań o noclegi i ilość rezerwacji?


  • Dostosuj ofertę do określonej grupy turystów


Ważne jest również to, że w sezonie letnim najchętniej podróżującą grupą turystów są pary, rodziny z dziećmi i grupy znajomych. Postaraj się wyróżnić swoją ofertę tak, by była zachęcają i stworzona właśnie dla konkretnej grupy i na dany sezon. Przedstawiaj rzeczy ważne dla swojej grupy docelowej – np. plac zabaw dla dzieci. Tworząc ofertę, wyobraź sobie swojego potencjalnego gościa i zastanów się nad tym, czego oczekuje od Twojej oferty, jakich standardów poszukuje i co go ucieszy.


Sprawdź: Zaskocz i zachwyć. Jak urozmaicić wakacyjny pobyt swoim gościom?


  • Podkreśl atuty oferowanych przez Ciebie usług


Na pewno znajdzie się coś takiego, co wyróżni Twoją ofertą na tle konkurencji w miejscowości i najbliższej okolicy. Może to być np. lokalizacja, udogodnienia, możliwość wypożyczenia, czy współpraca z lokalnymi firmami. 


Współczesny turysta poszukuje wyjątkowego miejsca, w którym będzie mógł miło spędzić swój urlop. Oczekuje od Ciebie tego, że będziesz w stanie sprostać jego oczekiwaniom. Ty, jako właściciel obiektu noclegowego, musisz pamiętać, że dajesz turyście nocleg, dzięki któremu ma możliwość wyjazdu ze swojego miejsca zamieszkania i co za tym idzie przeżycia wspaniałej przygody, poznania nowych miejsc i przede wszystkim wypoczynku. Im bardziej oferta zostanie dopasowana do potrzeb Twoich gości, tym lepiej dla nich i dla Ciebie, bo zastaną tu wszystko, co niezbędne do udanego wypoczynku. A z pewnością powrócą również do Ciebie w kolejnym sezonie.


Mamy nadzieję, że wszystkie wspomniane przez nas wskazówki, pomogą Ci stworzyć idealną ofertę noclegową na nadchodzący sezon wiosenno-letni. Przedstawione przez nas porady mają na celu przede wszystkim przygotowanie oferty bardziej przyjaznej dla Twojego potencjalnego klienta. Pamiętaj, że to tylko od Ciebie zależy to, jak Twoja oferta i Twoja osoba będą odbierane przez Twoich gości. Nasz portal zawsze służy Ci pomocą!




Następny artykuł Szczepienia przeciwko...

Komentarze

Zobacz również