Rezerwacyjna rewolucja w Nocowanie.pl
Dla turystów – wygodna, natychmiastowa rezerwacja noclegu. Dla partnerów – tańsze rezerwacje, lepsza obsługa i szansa na ściągnięcie zagranicznych turystów. Nocowanie.pl, lider polskich portali turystycznych, uruchamia gigantyczny projekt, który pozwoli serwisowi lepiej odpowiedzieć na rosnące oczekiwania turystów i konkurować z największymi europejskimi graczami. Do końca roku liczba obiektów na portalu z opcją natychmiastowej rezerwacji ma wzrosnąć do 12 000.
Nocowanie.pl, największy polski serwis rezerwacyjny i jednocześnie jedna z najczęściej odwiedzanych witryn turystycznych, jest częścią drugiej największej grupy turystycznej w Europie Środkowo Wschodniej: Grupy Szallas, należącej do Wirtualnej Polski.
Nocowanie.pl przez 18 lat funkcjonowało w modelu abonamentowym, dając użytkownikom tylko możliwość wysłania zapytań do obiektów noclegowych w Polsce. Gospodarze współpracujący z portalem otrzymywali za jego pośrednictwem wiadomości czy telefony i sami dokonywali ostatecznej rezerwacji.
– Do dzisiejszego kroku przygotowywaliśmy się ostatnie dwa lata. Dziś, 12 marca, przełączamy na rezerwacyjność 12 największych miast. Później – co miesiąc – kolejne. W grudniu 2024 ponad 70% naszego ruchu będzie trafiać do lokalizacji rezerwacyjnych. To jest dla Nocowanie.pl największa zmiana od chwili założenia 18 lat temu i nasza największa szansa na rozwój w przyszłości. To odpowiedź na zmieniające się oczekiwania. Turyści chcą noclegów w świetnych cenach i dostępnych od razu, wysyłanie zapytań ma swoich fanów, ale ich liczba maleje – mówi Tomasz Machała prezes Nocowanie.pl.
Tylko w zeszłym roku Nocowanie.pl pozyskało 3 000 obiektów w modelu rezerwacyjnym, dzięki czemu serwis umożliwiał dokonanie natychmiastowej rezerwacji online w ponad 8199 tysięcy obiektów noclegowych na terenie całej Polski oraz wysłanie zapytania do ponad 13 500 kolejnych sprawdzonych obiektów.
Abonament Plus
W tym roku serwis planuje zdobyć kolejnych kilka tysięcy partnerów w modelu rezerwacyjnym, a istotnym elementem transformacji portalu jest wprowadzenie innowacyjnej opcji Abonament Plus, łączącej korzyści z obu dotychczasowych rozwiązań.
– Do nowej formy współpracy przekonaliśmy właścicieli tysiąca obiektów noclegowych. Nasza oferta rezerwacyjna spotyka się z uznaniem na rynku, ponieważ oferujemy znacząco niższą prowizję niż nasz zagraniczny konkurent, dbamy o satysfakcję partnerów z naszego Biura Obsługi, oferujemy pakiety marketingowe, wynikające z naszej obecności w Grupie Wirtualna Polska – podkreśla Magda Kędzierska, dyrektor sprzedaży Nocowanie.pl. Dodaje, że do połowy przyszłego roku Nocowanie.pl przełączy na nowy model 95% całego ruchu na portalu.
Zdjęcie główne: fot. Nocowanie.pl
Komentarze (6)
Kotwica-Morska
lepiej późno niż wcale, polecam zrobić 8-15% prowizji w zależności od boosta widoczności
Tomi
Co to za innowacja skoro mój obiekt można było rezerwować w ten sposób na nocowanie.pl od ubiegłego roku. Wychodzi na to, że 18 marca nocowanie.pl wprowadza coś co już od dawna funkcjonuje na tym portalu. Sorry - nie rozumiem...
Wiembowiem
No jak, będziesz miał abonament plus :) Prowizja od rezerwacji oraz abonament za prezentację obiektu. To jest innowacyjność na skalę światową XD
Tomek
Zmiany następują niemalże z prędkością światła :). Parę ładnych lat i nagle pojawia się system prowizyjny... A wystarczyło popatrzyć wcześniej jak działa booking czy airbnb. A teraz, po tych kilku latach przyglądania się jak konkurencja odjeżdża w przyszłość, macie jakieś swoje pomysły czy tylko kopiujecie?
John
Piękne podsumowanie :)
John
Piękne podsumowanie :)