2
Dodał:
Pani jest nie miła, rozłącza się, informacje odnośnie ceny również są nie zgodne gdy pyta się o dany apartament pani się unosi, prześmiewczo odpowiada i się rozłącza

3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Na szczęście to ja decyduję o cenach i o tym, kogo przyjmę do swoich mieszkań. Nie przyjmuję osób niekulturalnych, nachalnych, stawiających się w pozycji płacę i wymagam i jeszcze dyktuję cenę albo się targuję. Nie przyjmuję, bo nie muszę i nie chcę. Ta osoba nie była moim klientem i nigdy nie będzie. A ceny zależą od sezonu, liczby nocy i liczby osób, tak jak podano w ogłoszeniu

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej