Regulamin obiektu

REGULAMIN REZERWACJI I POBYTU W Ale FALE!

(Chłapowo, ul.Rudnikowa 3, 6OI_5O9_I95 i 5OI_O74_997 , adres_mailowy: ale.fale{małpa}wp.pl )

 

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu miejsc noclegowych w domkach apartamentowych Ale FALE! Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.


I. UMOWA NAJMU

1. Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu domku w Ale FALE! między

Marta Kubica Ale FALE!, 84-120 Chłapowo, ul. Rudnikowa 3, NIP 5532323781, REGON 383277963

lub

Luiza Wicińska Ale FALE!, 84-120 Chłapowo, ul. Rudnikowa 3, NIP 1132049529, REGON 221657565

a Klientem na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.

2. Umowa zawarta między Ale FALE!, a Klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem miejsc noclegowych, a wynikająca z niej cena obejmuje koszt zużytej wody, wywozu nieczystości oraz korzystania z miejsca parkingowego, nie obejmuje zaś kosztów zużytego prądu (według wskazań licznika, przynależnego do domku), dojazdu klienta do ośrodka, wyżywienia, sprzątania końcowego, opłaty klimatycznej, depozytu oraz organizacji czasu pobytu (szczegóły w kolejnych punktach niniejszego regulaminu).

3. Ceny i długość pobytów w sezonie 2025:

Minimalna długość pobytów, rezerwowanych z wyprzedzeniem w Ale FALE! w regularnej cenie to:

  • w sezonie "wysokim", czyli od 1.07 do 26.07 i od 18.08 do 31.08 to 5 dób
  • w sezonie "najwyższym", czyli między 27,07 a 17.08 to 6 dób

-w całym sezonie wakacyjnym (jeśli pozwala na to nasz kalendarz rezerwacyjny) możliwe są także rezerwacje 4, 3 i 2-dobowe, ale wówczas cena za dobę będzie wyższa od cennikowej odpowiednio o 20%, 35% i 50%

4. Do domków 4-osobowych istnieje możliwość dokupienia maksymalnie jednej (1) dostawki (zasada ta dotyczy także dzieci w wieku 0-18 lat). Podobnie do domku 6-osobowego można dokupić maksimum jedną dostawkę (płatność także za dzieci w wieku 0-18 lat).

5. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata 30% zadatku (przy krótszych pobytach minimalna kwota zadatku musi być przynajmniej równowartością kosztów jednej doby) przelewem na wskazane konto w terminie 24 godzin od telefonicznego bądź e-mailowego dokonania rezerwacji, a następnie przesłanie potwierdzenia przelewu w formie pliku PDF, pobranego ze strony www banku po dokonaniu transakcji. W przypadku braku możliwości pobrania przez klienta takiego pliku, należy ustalić z Ale FALE! inną akceptowaną formę potwierdzenia dokonania przelewu. Brak tej formalności (dokonania przelewu i przesłania potwierdzenia) spowoduje anulację rezerwacji.

NIE PRZYJMUJEMY ZADATKÓW ZA POŚREDNICTWEM PANELU KLIENTA NA NOCOWANIE.PL!!! Akceptujemy tylko wpłaty bezpośrednio na nasze konta, po wcześniejszym bezpośrednim kontakcie telefonicznym z nami.

6. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją treści i zasad zapisanych w niniejszym regulaminie.

7. Całkowita rezygnacja z pobytu dokonana w formie pisemnej za pomocą poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej sms w terminie:

a) - Do 3 miesięcy przed zarezerwowanym terminem – uprawnia do zwrotu przez Ale FALE! 100% wpłaty

b) - Do 2 miesięcy przez zarezerwowanym terminem – uprawnia do zwrotu przez Ale FALE! 60% wpłaty

c) - Do 1 miesiąca przed zarezerwowanym terminem – uprawnia do zwrotu przez Ale FALE! 30% wpłaty

d) - Poniżej 1 miesiąca przed zarezerwowanym terminem – nie uprawnia do zwrotu wpłaty przez Ale FALE!

8. Nie bierzemy odpowiedzialności za rezygnacje z pobytu z powodu ewentualnych działań zbrojnych zarówno na terenie państw ościennych jak i naszego kraju - wówczas obowiązują ustawowe zasady dotyczące zadatków.


II. PŁATNOŚCI

1. Firmy: Marta Kubica Ale FALE! i Luiza Wicińska Ale FALE! nie są płatnikami VAT i nie wystawiają faktur VAT za swoje usługi noclegowe. Na żądanie mogą wystawić wyłącznie fakturę bez VAT/fakturę ZERO VAT (dawna nazwa: rachunek uproszczony), przy czym ze względów księgowych informacja o zapotrzebowaniu na fakturę musi być zgłoszona wraz z numerem NIP już na etapie rezerwacji (przed wpłatą zadatku).

2. Ceny domków nie zawierają:

a) Kosztów zużytego prądu - wysokość opłaty za jego zużycie przez gości, zgodne ze wskazaniami licznika, przynależnego do danego domku, będzie naliczana i podana gościom przy zakończeniu ich pobytu w Ale FALE. Wówczas należy uiścić należną kwotę.

b) Opłaty klimatycznej (inne nazwy: podatek miejski, klimatyczne) - wysokość opłaty klimatycznej jest ustalana przez Urząd Miasta Władysławowo na dany rok i publikowana na stronie: http://www.psur.pl/klimatyczna.aspx?m=Chłapowo .W roku 2025 obowiązuje stawka 3,30 zł za każdą osobę (także dzieci w wieku 0-18 lat) za dobę.

c) Kosztów sprzątania końcowego - koszt sprzątania końcowego po każdym wynajmie/pobycie (bez względu na jego długość) to:

---> 150zł w domkach 4/5-osobowych (MELTEMI I i II, PAPAGAYO I i II oraz SOLANO I i II)

---> 160zł w domku 6/7-osobowym (ZEFIR)

c) Depozytu, czyli zabezpieczającej kaucji zwrotnej (szczegóły w punkcie II-4).

3. Pozostałą część opłaty za pobyt (kwotę pomniejszoną o wpłacany przy rezerwacji zadatek) wraz z kosztami sprzątania końcowego, opłatą miejscową i depozytem należy uregulować w dniu przyjazdu.

4. Obowiązuje depozyt gotówkowy w wysokości 500 zł (za mniejszy domek) lub 600 zł (za większy domek), jako zabezpieczenie materialne przy ewentualnych zniszczeniach.

UWAGA! Dla grup młodzieży w wieku 18-22 lat depozyt wynosi odpowiednio 700 zł za mniejszy domek i 800 zł za większy domek.

Depozyt jest pobierany w dniu przyjazdu do Ale FALE!. Domek jest gruntownie sprawdzany po opuszczeniu go przez Klientów, podczas prac porządkowych po ich pobycie, a przed przyjazdem kolejnych gości i jeśli nie zostaną odnotowane żadne istotne szkody, depozyt zwracany jest następnego dnia po wyjeździe Klienta w pełnej kwocie przelewem na wskazane przez niego konto.

5. Za wyrządzone szkody i wynikłe z tego skutki, takie jak konieczność wymiany wyposażenia oraz dodatkowe prace obsługi, Klient jest zobowiązany do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce przedstawiciela Ale FALE! lub Ale FALE! może skorzystać z wcześniej pobranej kwoty depozytu gotówkowego.

6. Podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron, w przypadku skrócenia pobytu przez Klienta Ale FALE! nie zwraca wpłaconych środków. Bezpłatna anulacja nie jest możliwa, z zastrzeżeniem podpunktu a) rozdziału I pkt 7.

7. Pobyt rozpoczęty nie ulega skróceniu. Po rozpoczęciu pobytu Klient zobowiązany jest zapłacić za całość rezerwacji.

III. WARUNKI NAJMU

1. Doba najmu domku rozpoczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu. Zamiar późniejszego lub wcześniejszego przyjazdu jak również wyjazdu musi być zostać zgłoszony i ustalony z właścicielami/osobami zarządzającymi przed przyjazdem/wyjazdem z odpowiednim wyprzedzeniem.

2. W przypadku braku informacji o opóźnionym przyjeździe, Ale FALE! oczekuje przyjazdu klienta najpóźniej do godziny 24:00 dnia przyjazdu. Niepojawienie się klienta do tego czasu jest równoznaczne z rezygnacją z usługi.

3. Komplet kluczy, w skład którego wchodzi klucz do domku apartamentowego, klucz do furtki, oraz dwa klucze do dwóch bram zostaje wydany po okazaniu dokumentu tożsamości i uregulowaniu należności. Po potrzymaniu kluczy należy wypełnić kartę meldunkową, przeczytać klauzulę RODO i potwierdzić zapoznanie się z nią podpisem.

4. W momencie przekazania przez Ale FALE! kluczy Klientowi, staje się on gospodarzem domku i zobowiązuje się do zachowania czystości w użytkowanych pomieszczeniach, na przydomowym tarasie oraz terenie wokół wynajmowanego domku. W celu zachowania bezpieczeństwa mienia własnego i innych klientów Ale FALE! należy pamiętać o konieczności zamykania na klucz furtki i bram zarówno przy wchodzeniu na teren obiektu jak i wychodzeniu poza jego obręb.

5. Trudne do usunięcia zabrudzenia (np. plamy na kostce tarasowej, na meblach tapicerowanych, roletach czy ścianach) będą podstawą do niewypłacenia pobranej w dniu przyjazdu kaucji lub naliczenia dodatkowej opłaty.

6. Klient opuszczając domek zobowiązany jest do pozostawienia grilla w czystości. Środki czyszczące oraz szczotkę zapewnia ośrodek Ale FALE!

7. W przypadku przekroczenia deklarowanej w rezerwacji lub w karcie meldunkowej liczby osób korzystających z domku w Ale FALE!, w tym dzieci w każdym wieku, właściciele obiektu zastrzegają sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat za pobyt dodatkowych osób według obowiązującego cennika lub do natychmiastowego zerwania umowy ze wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

8. Nocowanie osób wcześniej niedeklarowanych w karcie meldunkowej jest możliwe, ale tylko pod bezwzględnym warunkiem uzgodnienia tego z właścicielami/osobami zarządzającymi Ale FALE! i wniesienia dodatkowej opłaty.

IV. CISZA NOCNA I ZAKŁÓCANIE WYPOCZYNKU

1. Na terenie Domków Apartamentowych Ale FALE! obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-7:00.

2. Jeśli wskutek zakłócenia ciszy nocnej właściciele Ale FALE! lub osoba upoważniona zostaną zmuszone do uzasadnionego wezwania policji, Ale FALE! ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty za pobyt.

3. Klienci Ale FALE! nie mogą zakłócać wypoczynku innym wczasowiczom. Ale FALE! zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Klientom pobytu w domku i nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu w przypadku, gdy Klienci w sposób znaczący naruszają spokój lub dobra sąsiadów, nie przestrzegają regulaminu Ale FALE! oraz powszechnie stosowanych norm współżycia.

4. Ale FALE! może odmówić przyjęcia Klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Ale FALE! lub wyrządził szkodę w mieniu obiektu bądź w mieniu pozostałych Klientów, pracowników lub innych osób przebywających na terenie Ale FALE! lub w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości, pracę personelu lub funkcjonowania obiektu.

5. Klienci Ale FALE! mogą przyjmować swoich gości tylko po wcześniejszym uzgodnieniu tego z właścicielami obiektu i tylko w godzinach 7:00-22:00.

V. PARKING

1. Na jeden domek przypada tylko jedno miejsce parkingowe na parkingu znajdującym się na terenie Ale FALE!. Dla każdego dodatkowego samochodu należy znaleźć miejsce parkingowe poza terenem Ale FALE!. Parkowanie poza Ale FALE! Musi być zgodne z przepisami ruchu drogowego i zasadami norm dobrosąsiedzkich i nie uniemożliwiać swobodnego przepływu pieszych i innych pojazdów.

2. Parking jest parkingiem niestrzeżonym, a Ale FALE! nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenia pojazdów lub mienia w nich pozostawionego.

VI. WYPOSAŻENIE

1. W przypadku zgubienia kluczy do domku Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 1200 zł (zamki systemowe).

2. W domkach obowiązuje zakaz przemieszczania mebli (łóżek, szafek i szaf). Zabrania się wynoszenia mebli z wewnątrz na zewnątrz domku. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 500 zł, doliczana do rachunku Klienta.

3. W ośrodku Ale FALE! obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, także elektronicznych. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 1000 zł, doliczana do rachunku Klienta.

4. W obiekcie Ale FALE! obowiązuje zakaz używania własnych kuchenek i piecyków elektrycznych. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 1000 zł, doliczana do rachunku Klienta.

5. Ze względu na konieczność przestrzegania zasad ochrony przeciwpożarowej, nie wolno pozostawiać otwartego ognia, nie wolno użytkować elektrycznych urządzeń grzewczych lub innych mogących powodować zagrożenie pożarowe. Prosimy o zorientowanie się, w którym miejscu w pobliżu znajdują się gaśnice ppoż. i jak się je użytkuje (szafka kuchenna pod zlewozmywakiem)

6. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku, kradzież bagaży w czasie całego rekreacyjnego pobytu, Ale FALE! nie ponosi odpowiedzialności. Ale FALE! nie ponosi także odpowiedzialności za mienie wartościowe pozostawione w domkach oraz innych pomieszczeniach obiektu. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku

7. Ale FALE! Nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależne od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu obiektu, czy poza jego terenem.

VII. DZIECI

1.Dzieci traktowane są w Ale FALE! jako pełnoprawni goście, dlatego ich pobyt jest odpłatny. Obecność wszystkich dzieci musi być zgłoszona przy rezerwacji. Liczba gości w domkach zliczana jest razem z dziećmi w każdym wieku (0-18). Tak więc w mniejszych, 4-osobowych domkach może mieszkać do maksimum 5 osób łącznie z dziećmi (1 dostawka dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem), a w większym, 6-osobowym - do maksimum 7 osób łącznie z dziećmi (1 dostawka dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem).

2. Za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań dzieci, jak również za bezpieczeństwo dzieci przebywających na terenie Ale FALE!, w szczególności na jego części z prywatnymi zabawkami ogrodowymi, odpowiedzialność ponoszą Rodzice lub Opiekunowie Prawni dzieci. Ale FALE! zwraca się z prośbą do Rodziców/Opiekunów o wzmożoną opiekę nad dziećmi.

3. Dozwolone jest korzystanie z prywatnych zabawek ogrodowych włascicieli Ale FALE! przez dzieci Klientów, jednak wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i na jej wyłączną odpowiedzialność. Nie jest to obiekt użyteczności publicznej. Nie mogą z niego korzystać dzieci spoza obiektu (np. dzieci gości Klientow Ale FALE!)

VIII. SYTUACJE WYJĄTKOWE

1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Ale FALE! zastrzega sobie prawo do zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego. Ale FALE! ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej, odstąpić od umowy.

Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od Ale FALE!, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

IX. AWARIE

1. Zabrania się samodzielnych napraw i/lub modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu Ale FALE!.

2. Wszelkie usterki sprzętu oraz wyposażenia wynikłe z użytkowania prosimy zgłaszać niezwłocznie przedstawicielowi Ale FALE!, w celu dokonania naprawy/wymiany. Rekompensata finansowa za naprawę/wymianę usterki wynikającej z winy Klienta musi być uregulowana przez Klienta najpóźniej w dniu wyjazdu.

3. Ale FALE! zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w domku bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 72 godzin od jej zgłoszenia, chyba, że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy.

4. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Ale FALE! (dostawa mediów, w tym TV oraz Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany domek – Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.

X. ZWIERZĘTA

1. Na terenie Ale FALE! niestety NIE MOGĄ przebywać żadne zwierzęta.

XI. DANE OSOBOWE

1. Dane osobowe (adres e-mail i numer telefonu) przekazywane przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz do ewentualnego wysyłania informacji o akcjach promocyjnych Ale FALE!. Dane te nie zostaną przekazane ani odsprzedane żadnym podmiotom trzecim. Klient ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa w kampaniach promocyjnych i w tym celu musi wyraźnie podczas dokonywania meldunku zastrzec w sposób pisemny na karcie meldunkowej informacje o nie wyrażeniu zgody na kampanie promocyjno-marketingowe.

2. Firmy Luiza Wicinska Ale FALE! i Marta Kubica Ale FALE! przestrzegają przepisów i norm RODO:

-Administratorem Danych Osobowych jest: Marta Kubica Ale FALE! ul.Rudnikowa 3, 84-120 Chłapowo, 601509195, 501074997, ale.fale@wp.pl

i Luiza Wicińska Ale FALE! ul. Rudnikowa 3, 84-120 Chłapowo, 601509195, 501074997, ale.fale@wp.pl

-Celem przetwarzania jest:

a. Zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie obiektu w trakcie pobytu

b. Wywiązanie się z obowiązku opłaty miejscowej zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej we Władysławowie

-Dane przetwarzane są na podstawie artykułu 6, ustęp 1, litera a, b, c, d oraz f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady(UE) 2016/679 z 27.04.2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119, s.1) – zwane RODO

-Dane przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy.

-Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:

a. dostępu do swoich danych, które przetwarza administrator

b. sprostowania danych przetwarzanych przez administratora

c. żądania usunięcia danych, jeżeli przepisy szczególne nie mówia inaczej

d. zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzaniu danych

-Odbiorcami danych osobowych są:

a. Urząd Miejski we Władysławowie w celu uiszczania opłaty miejscowej

b. Bank, w którym konta posiadają administratorzy, w celu zaksięgowania wpłat, dokonywanych na konto.

-Dane nie będą przekazywane do państw trzecich poza UE lub organizacji międzynarodowych.

XII. ROZSTRZYGANIE SPORÓW

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Osoby niepełnoletnie mogą zostać zameldowane w Ale FALE! tylko wraz z osobą dorosłą, a ich pobyt w Ale FALE! jest możliwy tylko pod opieką dorosłych.

2. Klient nie może podnajmować domku osobom trzecim.

3. Osoby niezameldowane w obiekcie Ale FALE! nie mogą korzystać z wyposażenia Ale FALE!, zabawek ogrodowych, rowerków, parkingu. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 500 zł / dobę / osobę, doliczana do rachunku Gościa, którego odwiedzają osoby niezameldowane.

4. Recepcja w Ale FALE! jest czynna „na żądanie”/na telefon (601 509 195 lub 501 074 997).

5. Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w domku przez wyjeżdżającego Klienta, zostaną odesłane na koszt Klienta na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania od Klienta dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Ale FALE! przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność obiektu. Artykuły spożywcze nie będą przechowywane.

6. Na terenie Ale FALE! obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Klient będzie musiał niezwłocznie opuścić obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu. Tak w domkach, jak i na całym terenie obiektu nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.

7. Klient może zamówić dodatkowe sprzątanie domku (bez wymiany bielizny pościelowej) w trakcie pobytu. Koszt każdorazowej usługi sprzątania to 120 zł w mniejszym domku, a 160 zł w większym domku.

8. Klient może zamówić wymianę bielizny pościelowej podczas pobytu. Koszt każdorazowej usługi wymiany to 35 zł za komplet (poszewka na kołdrę, poduszkę, jasiek + prześcieradło). Wymiana kompletu ręczników dla 4 osób to koszt 15 zł.

9. Klienci korzystający z usług noclegowych Ale FALE! akceptują i zobowiązują się do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz w sytuacjach wyjątkowych stosować się do próśb właścicieli/osób zarządzających Ale FALE!

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!