Regulamin obiektu

R E G U L A M I N

 

1. Wpłata zadatku jest równoznaczna z rezerwacją terminu i akceptację regulaminu.

W momencie dokonania rezerwacji poprzez wpłatę zadatku lub inną formę rezerwacji

umowę najmu uważa się za zawartą.

Pozostałą kwotę Najemca zobowiązany jest wpłacić na 14 dni przed przyjazdem lub jeśli

rezerwacja nastąpiła w terminie krótszym niż 14 dni, to wpłata pozostałej kwoty

następuje 3 dni przed dniem rezerwacji na konto właściciela, jeśli nie ustalono

inaczej w formie pisemnej - sms lub wiadomość.

Brak wpłaty w wyznaczonych terminach powoduje anulowanie pobytu.

Rezygnacja z wynajmu lub nie odebranie przez Najemcę domu w ciągu 24 godzin od daty

rezerwacji uważa się za odstąpienie Najemcy od umowy.

Wpłacony zadatek i pozostała kwota nie podlega zwrotowi.

Doba hotelowa w domu rozpoczyna się w dniu przyjazdu o 15,00, a kończy o 10,00.

Pozostanie dłużej niż przewiduje regulamin skutkuje opłatą za kolejną dobę.

Dodatkowe

opłaty to :

kaucja w kwocie 2000,00 płatna na miejscu w dniu przyjazdu, przeznaczona jest na

ewentualne zniszczenia powstałe podczas pobytu, (zwłaszcza nie przestrzegania

treści zawartych w punktach 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 16). Ich usunięcia obciążona

zostaje osoba dokonująca rezerwacji. Jeżeli kaucja gwarancyjna nie rekompensuje

powstałej szkody, to do pokrycia kosztów w pełnym wymiarze zobowiązana jest

osoba dokonująca rezerwacji w dniu zwrotu domu.

Kaucja zostaje zwrócona w dniu wyjazdu po odbiorze obiektu i stwierdzeniu braku

uszkodzeń.

2. Stan techniczny urządzeń i wyposażenia oraz estetyka pomieszczeń domu i otoczenia

nie mogą być w dniu odbioru przez Wynajmującego w stanie pogorszonym w stosunku

do stanu w jakim był dom przekazany Najemcy.

3. Najemca nie może użyczyć, albo oddać domu w podnajem innym osobom, jak również

zapraszać znajomych z zewnątrz, wynajmować rotacyjnie pod rygorem

utraty kaucji.

4. Zakaz używania otwartego ognia i całkowity zakaz palenia tytoniu w

pomieszczeniach domu.

5. Podczas korzystania z jakuzzi prosimy o nie spożywanie posiłków, alkoholu ,

palenia papierosów.

Zwracamy

się z prośbą do gości , żeby podczas nie korzystania z jacuzzi , w przerwach

korzystania , zamykać pokrywę, ponieważ w celu filtracji i podgrzania

temperatury wody jacuzzi włącza się automatycznie i może dojść do zalania pomieszczenia.

Zabrania się samowolnego spuszczania wody z jacuzzi z uwagi na warunki techniczne i

uszkodzenie pompy. Jeśli z jakiś powodów nastąpił ubytek wody poniżej górnych

dysz proszę dolać ją za pomocą dyszy wylewki znajdującej się obok lub zgłosić

to opiekunowi domu celem uzupełnienia , ponieważ grozi to uszkodzeniem pompy.

Dopuszczalna maksymalna jednorazowa liczba korzystających z jacuzzi to 3 osób.

6. Za bezpieczeństwo niepełnoletnich Gości szczególnie w jacuzzi, saunie, placu zabaw

, na schodach wewnętrznych, zewnętrznych i na terenie całego obiektu

odpowiadają rodzice lub opiekunowie .

7. Najemca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych,

dbanie o porządek wewnątrz i na zewnątrz domu podczas okresu wynajmu .

Utrzymanie przejazdu dróg komunikacyjnych (szczególnie w zimą)

Najemcę w całości obciążają ewentualne skutki nie przestrzegania przepisów

przeciwpożarowych.

Najemcę obowiązują zasady przestrzegania porządku publicznego, współżycia sąsiedzkiego,

Organizowanie głośnych imprez, a także spotkań towarzyskich z osobami z zewnątrz (nie

zamieszkałym w domu) jak również pobyt osób ponad stan zgłoszony jest

niedopuszczalne pod konsekwencją utraty kaucji.

8. Najemca za dodatkową kaucją w wysokości 1000 zł może zabierać ze sobą do

wynajmowanego domu zwierząt domowych (psy, koty itp).

9. Najemca jest zobowiązany do segregacji śmieci na: metal, plastik, szkło, papier,

organiczne.

10. Najemca jest zobowiązany do wyłączania kominka gazowego na czas swojej nieobecności w pensjonacie.

11. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22,00 do 6,00 z uwagi na sąsiadów.

12. Informuje się, że obiekt jest monitorowany na zewnątrz a zakrywanie lub przestawianie kamer będzie skutkowało utratą kaucji.

13. Brak prądu wynikający z awarii u dostawcy nie może być podstawą do

jakichkolwiek roszczeń.

14. Brak wody wynikający z awarii nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń.

15. Najemca podczas pobytu nie może organizować hucznych zabaw typu ( kawalerskie, panieńskie, urodziny, imieniny, wesela, poprawiny, osiemnastka itp. )

16. W przypadku drastycznego złamania regulaminu, zwłaszcza bardzo głośnej muzyki i bardzo głośnego zachowanie gości w czasie obowiązującej ciszy, goście mogą być poproszeni o opuszczenie obiektu, bez możliwości zwrotu opłaty za niewykorzystany czas pobytu.

17. W przypadku wulgarnego zachowania lub nietrzeźwości najemców, wynajmujący ma prawo do odmowy wynajmu obiektu bez obowiązku zwrotu zadatku.



Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!