W tym roku byłem gościem Columbusa. Niestety właściciele wprowadzają klientów w błąd. Wybraliśmy to miejsce z uwagi, że w ofercie pojawił się basen (w opisie i na zdjęciach). Tymczasem po przyjeździe okazało się, że go nie ma. Przyznam, że by się przydał z uwagi na to, że podczas naszego pobytu morze było zimne. Ponadto po przyjeździe dostaliśmy informację aby nie gotować obiadów w kuchni. Trochę to nas zdziwiło mając na uwadze, że trochę zabraliśmy prowiantu.
Właściciele nie informują również, że parking przed budynkiem jest dość mały i nie pomieści aut wszystkich gości. Niestety trzeba postawić samochód na ulicy. Przy kilkudniowym pobycie auto jest całe zakurzone (ulica Śmiała jest drogą gruntową).
1 osoba oceniła opinię jako pomocną
Polecam:
- dla singli
- dla seniorów
Ocenił standard:
-
pokoje:4/10
-
łazienki:4/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:6/10
-
jakość do ceny:4/10