Justyna
2
Dodał:
Brak kompetencji osób prowadzących dom w udzielaniu informacji. Na konkretne pytanie o cenę w mailu dostaje kwotę niższą dzwonię by zarezerwować nocleg a kwota wzrasta i zaczynają mieć inne zasady wynajmu. Podsumowując brak dobrej komunikacji.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Dzwoniliśmy do Pani ze sprostowaniem ale włączała się poczta głosowa. Następnie wysłaliśmy smsa z prośbą o kontakt również brak odpowiedzi. Pozdrawiamy miło.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!