Regulamin obiektu

Regulamin rezerwacji i wynajmu Apartamenty Wybrzeże.

Każdy, kto dokona rezerwacji, jednocześnie akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu. Brak akceptacji poniższych warunków Regulaminu powoduje przerwanie procesu rezerwacji apartamentu.

 Warunki rezerwacji

Rezerwacji można dokonać mailowo pod adresem mhmonaliza@interia.pl lub 8telefonicznie pod numerem telefonu: +48 606 -745 -271. Potwierdzenie zarezerwowanego terminu lub informacja o braku dostępnych miejsc we wskazanym terminie wysyłane będzie w ciągu 24 godzin na adres e-mail lub wskazany przez Gościa. 

Warunki płatności

Podane ceny są cenami brutto. Jednostką płatniczą jest złoty (PLN). Płatność w innej walucie przeliczana jest po kursie kupna PKO BP S.A. z dnia wpłaty. Płatności należy dokonać w formie przelewu na rachunek bankowy podany w mailu rezerwacyjnym. W ciągu 2 dni od daty dokonania rezerwacji Rezerwujący zobowiązany jest do wpłaty, przelewem na konto bankowe, 30% ceny wynajmu zgodnej z zamówieniem i uzgodnioną ceną na podstawie rezerwacji. Pozostałą kwotę należy uiścić gotówką lub przelewem w dniu przyjazdu przed wydaniem apartamentu.

Kaucja, dodatkowe opłaty

Kaucja zwrotna wynosi równowartość jednej doby. Pobierana jest w dniu przyjazdu na poczet potencjalnych szkód spowodowanych przez Gościa. Zwracana ona jest w przypadku braku uwag przy zdawaniu apartamentu w gotówce lub w ciągu 5 dni licząc od daty wyjazdu Najemcy na jego rachunek bankowy (przy przelewem). Opłata klimatyczna wg stawki Urzędu Gminy, nie jest wliczona w cenę wynajmu. Opłata za przygotowanie apartamentu w wysokości 230 zł, nie jest wliczona w cenę wynajmu, obowiązuje od 01.06 do 30.09.

Miejsce parkingowe płatne 25zl/doba. Opłaty pobierane są w dniu przyjazdu. Na życzenie wynajmującego wystawiamy faktury.

 Rezygnacja z rezerwacji

Za niewykorzystany pobyt (wcześniejszy wyjazd/późniejsze przybycie) Wynajmujący nie zwraca pieniędzy. Wpłacony zadatek nie jest zwracany.

Zmiana rezerwacji

W przypadku zmiany wcześniejszej rezerwacji Gość powinien zgłosić zmianę pisemnie na podany adres mailowy. Zmiany terminu można dokonać bez konsekwencji nie później niż 30 dni przed przyjazdem. Wynajmujący nie gwarantuje w takim przypadku możliwości zmiany rezerwacji na nowy oczekiwany termin. Odpowiedź dotycząca możliwości zmiany rezerwacji przesłana będzie w ciągu 48 godzin. Termin pobytu w danym obiekcie można przedłużyć tylko w przypadku istnienia dostępności wolnych miejsc.

Przyjazd, przekazanie kluczy, wyjazd

 Przyjazd Gości oczekiwany jest w godzinach od 16.00 do 21.00. Apartament należy opuścić najpóźniej do godziny 10.00 rano. Późniejsze przybycie / wcześniejszy wyjazd jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Przekazanie i odbiór lokalu dokonywany jest przy obecności przedstawiciela Wynajmującego i Gościa. W apartamentach znajdują się informacje o zasadach obsługi urządzeń i sprzętu znajdujących się w danym obiekcie.

Szkody / skargi

Gość zobowiązany jest używać Apartament zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem. Wszelkie szkody, usterki, awarie i uwagi w trakcie pobytu powinny być natychmiast zgłoszone Wynajmującemu. Jeżeli w trakcie pobytu dojdzie z winy Gościa do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia czy uszkodzenia elementów wykończenia lub umeblowania, Wynajmujący zastrzega sobie prawo dochodzenia od Gościa pokrycia strat przewyższających wartość wpłaconej kaucji. Przekazywane apartamenty są umeblowane, wyposażone i posprzątane. Na osobach, które przyjęły apartament spoczywa obowiązek dbania o powierzone mienie.

Zerwanie umowy

 Gość ponosi wszelką odpowiedzialność za przebywające z nim osoby. W stosunku do osób zachowujących się niewłaściwie, zakłócających porządek, nieprzestrzegających ogólnie przyjętych norm dobrego zachowania Wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy. W opisie każdego apartamentu podana jest maksymalna ilość miejsc noclegowych. Przekroczenie dopuszczalnej liczby osób powoduje natychmiastowe zerwanie umowy z Gościem.

Ubezpieczenie

Cena usług świadczonych przez Wynajmującego nie obejmuje ubezpieczenia. Goście korzystając z usług na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku Gościa, kradzież jego bagażu w czasie całego rekreacyjnego pobytu Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności. Radzimy przed przyjazdem wykupić ubezpieczenie do podróży. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym a Gościem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla Wynajmującego.

 Dane osobowe

Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Wynajmującego. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.

Podstawowe zasady korzystania z apartamentów

1. W apartamencie obowiązuje całkowity Zakaz Palenia.

2. Wynajęte apartamenty nie mogą być przekazane ani udostępnione osobom trzecim.

3. Gość zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ ustalonych przez Wspólnotę Mieszkaniową obiektu, w których znajdują się apartamenty. W godzinach od 22.00 do 06.00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające wypoczynek mieszkańców. W razie uzasadnionej skargi skierowanej z powodu zachowania Gościa w apartamencie, Wynajmujący ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji. 

4. Wymiana bielizny pościelowej i sprzątanie apartamentu odbywa się po zakończeniu pobytu Gości w danym lokalu.

5. Gość jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz i prowadzić staranną pieczę nad kluczem.

6. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie.

7. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu Gości związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi jakie mogą być prowadzone na terenie budynku, w którym usytuowany jest apartament, jak i wokół niego, przerwaniem z przyczyn niezależnych od Wynajmującego, dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), emisjami hałasu z nieruchomości sąsiednich.

8. Wyposażenie apartamentów i przyległych do nich tarasów, jak również gadżety dla dzieci w tym książki, gry i zabawki znajdujące się w apartamentach są własnością Apartamenty Wybrzeże. Wszelkie zaginięcia, zniszczenia mienia będą skutkowały potrąceniem kosztów poniesionych strat z wniesionej przez Gościa kaucji, bądź też, jeśli sytuacja będzie tego wymagać, dochodzeniem zwrotu należności przewyższającej kwotę kaucji na drodze prawnej.  

9. Nie akceptujemy zwierząt.

10. Pojazdy samochodowe należy parkować w miejscach do tego przeznaczonych

Postanowienia końcowe

Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień. Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie Umowy Najmu Apartamentu między Wynajmującym a Gościem, na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!