Regulamin obiektu
Regulamin obiektu Babiogórska Chata
1. Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje na adres e-mail „Potwierdzenie wstępnej rezerwacji” obiektu wraz z kosztem całego pobytu.
Wpłata zadatku w wys. 30% jest równoznaczna z rezerwacją terminu i akceptację regulaminu. Zadatek należy wpłacić w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania wstępnej rezerwacji. W momencie dokonania rezerwacji poprzez wpłatę zadatku lub inną formę rezerwacji umowę najmu uważa się za zawartą. Pozostałą kwotę Najemca zobowiązany jest wpłacić na 7 dni przed przyjazdem lub jeśli rezerwacja nastąpiła w terminie krótszym niż 7 dni, to wpłata pozostałej kwoty następuje 3 dni przed dniem rezerwacji na konto właściciela, jeśli nie ustalono inaczej w formie pisemnej – sms lub wiadomość. Brak wpłaty w wyznaczonych terminach powoduje anulowanie pobytu. Rezygnacja z wynajmu lub nie odebranie przez Najemcę domu w ciągu 24 godzin od daty rezerwacji uważa się za odstąpienie Najemcy od umowy. Wpłacony zadatek i pozostała kwota nie podlega zwrotowi.
2. Dodatkowe opłaty to: kaucja w kwocie 1000,00 zł płatna przelewem na wskazany numer konta wpłacona na 7 dni przed przyjazdem. Kaucja zwracana jest w przeciągu 3 dniu po wymeldowaniu i zweryfikowaniu ewentualnych uszkodzeń i zniszczeń. Istnieje możliwość wpłacenia kaucji gotówką na miejscu w dniu przyjazdu przy wcześniejszym ustaleniu z Wynajmującym. Kaucja przeznaczona jest na ewentualne zniszczenia powstałe podczas pobytu, (zwłaszcza nie przestrzegania treści zawartych w punktach 4,6,7,8,10,11,12,15). Ich usunięcia obciążona zostaje osoba dokonująca rezerwacji. Jeżeli kaucja gwarancyjna nie rekompensuje powstałej szkody, to do pokrycia kosztów w pełnym wymiarze zobowiązana jest osoba dokonująca rezerwacji w dniu zwrotu domu.
3. Doba hotelowa w domu rozpoczyna się w dniu przyjazdu o 15:00, a kończy o 11:00. Jeżeli nie uzgodniono inaczej z Wynajmującym, pozostanie dłużej niż przewiduje regulamin skutkuje opłatą za kolejną dobę.
4. Stan techniczny urządzeń i wyposażenia oraz estetyka pomieszczeń domu i otoczenia nie mogą być w dniu odbioru przez Wynajmującego w stanie pogorszonym w stosunku do stanu w jakim był dom przekazany Najemcy.
5. Za rzeczy pozostawione w domku Wynajmujący nie odpowiada.
6. Najemca nie może użyczyć, albo oddać domu w podnajem innym osobom, jak również zapraszać znajomych z zewnątrz, wynajmować rotacyjnie pod rygorem utraty kaucji.
7. Zakaz używania otwartego ognia i całkowity zakaz palenia tytoniu w pomieszczeniach domu.
8. Podczas korzystania z jacuzzi oraz sauny obowiązuje zakaz spożywania posiłków, alkoholu i palenia papierosów. Do sauny zakazuję się wchodzić w butach. Zwracamy się z prośbą do gości, żeby podczas nie korzystania z jacuzzi i w przerwach korzystania zamykać pokrywę, ponieważ w celu filtracji i podgrzania temperatury wody jacuzzi włącza się automatycznie. Zabrania się samowolnego spuszczania wody z jacuzzi z uwagi na warunki techniczne i uszkodzenie pompy. Jeśli z jakiś powodów nastąpił ubytek wody poniżej górnych dysz proszę zgłosić to opiekunowi domu celem uzupełnienia , ponieważ grozi to uszkodzeniem pompy. Dopuszczalna maksymalna jednorazowa liczba korzystających z jacuzzi to 5 osób.
9. Za bezpieczeństwo niepełnoletnich Gości szczególnie w jacuzzi, saunie, placu zabaw, na schodach wewnętrznych, zewnętrznych i na terenie całego obiektu odpowiadają rodzice lub opiekunowie. Za zniszczenia wyrządzone przez dzieci odpowiadają dorośli.
10. Najemca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych, dbanie o porządek wewnątrz i na zewnątrz domu podczas okresu wynajmu. Zakazuje się używania fajerwerków i petard wszelkich rodzajów na terenie domu oraz podwórka ze względu na bliskość lasu i drewnianych domków. Najemcę w całości obciążają ewentualne skutki nie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych. Najemcę obowiązują zasady przestrzegania porządku publicznego, współżycia sąsiedzkiego. Organizowanie głośnych imprez, a także spotkań towarzyskich z osobami z zewnątrz (nie zamieszkałym w domu) jak również pobyt osób ponad stan zgłoszony jest niedopuszczalne pod konsekwencją utraty kaucji.
11. Najemca jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przy korzystaniu z kominka. Palenie w kominku dopuszczalne jest tylko przez osoby dorosłe. Korzystanie z kominka możliwe jest tylko w obecności Gości, w przypadku opuszczania obiektu należy upewnić się, że ogień i żar w kominku zgasły. Nie wolno wyrzucać żaru i resztek drewna z kominka wokół domku, do przechowywania tego jest specjalne metalowe wiadro. Prosimy uważać na gorące części kominka (np. szyba, rączka)
12. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22:00 do 6:00.
13. Informuje się, że obiekt jest monitorowany na zewnątrz a zakrywanie lub przestawianie kamer będzie skutkowało utratą kaucji. Żadna z kamer nie monitoruje stref wewnątrz domu ani tarasu.
14. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie sąsiednich działek oraz przerwami w dostawie mediów.
15. Najemca podczas pobytu nie może organizować hucznych zabaw typu (kawalerskie, panieńskie, urodziny, imieniny, wesela, poprawiny, osiemnastka itp.)
16. W przypadku drastycznego złamania regulaminu, zwłaszcza bardzo głośnej muzyki i bardzo głośnego zachowanie gości w czasie obowiązującej ciszy, goście mogą być poproszeni o opuszczenie obiektu, bez możliwości zwrotu opłaty za niewykorzystany czas pobytu.
17. W przypadku wulgarnego zachowania lub nietrzeźwości wynajmujących, Wynajmujący ma prawo do odmowy wynajmu obiektu bez obowiązku zwrotu zadatku.