Regulamin obiektu

REGULAMIN

1. Rezerwacji noclegów można dokonać osobiście lub telefonicznie. W momencie rezerwacji gości Całorocznych domków apartamentowych "Pod lipą" akceptują postanowienia regulaminu.

2. Od rezerwacji pobierany jest zadatek na poczet kosztów pobytu w wysokości 30% wartości pobytu, płatny w terminie 3 dni od daty rezerwacji.

a) po otrzymaniu zadatku dokonujemy potwierdzenia rezerwacji.

b) w przypadku rezygnacji z rezerwacji kwota wpłaconego zadatku ulega przepadkowi.

3.Goście zobowiązani są do dopełnienia wszelkich formalności meldunkowych oraz uregulowania należności za cały pobyt z góry niezwłocznie po przyjeździe.

4.Wszelkie należności winny być dokonywane w formie gotówkowej.

5.W przypadku przerwania pobytu przez gościa w jego trakcie nie przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.

6.Za pozostawione kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe, aparaty fotograficzne, kamery i inne przedmioty posiadające wartość artystyczną lub naukową nie ponosimy odpowiedzialności.

7.Gość ponosi odpowiedzialność materialną za spowodowane uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu wg cen rynkowych obowiązujących w dniu dokonania zniszczenia. Rozliczenia dokonuje w sposób ustalony z właścicielem.

8.Z domków nie wolno wynosić żadnych przedmiotów ani mebli.

9.Doba rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.

10.Osoby odwiedzające naszych gości proszone są o opuszczenie domków do godz. 22:00 i wcześniejsze powiadomienie o wizycie właścicieli domków. W innym przypadku odwiedzający zostaną wyproszeni z obiektu przez właścicieli.

11.Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 7:00.

12.W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!