Regulamin obiektu
REGULAMIN
1. Rezerwacji noclegów można dokonać osobiście lub telefonicznie. W momencie rezerwacji gości Całorocznych domków apartamentowych "Pod lipą" akceptują postanowienia regulaminu.
2. Od rezerwacji pobierany jest zadatek na poczet kosztów pobytu w wysokości 30% wartości pobytu, płatny w terminie 3 dni od daty rezerwacji.
a) po otrzymaniu zadatku dokonujemy potwierdzenia rezerwacji.
b) w przypadku rezygnacji z rezerwacji kwota wpłaconego zadatku ulega przepadkowi.
3.Goście zobowiązani są do dopełnienia wszelkich formalności meldunkowych oraz uregulowania należności za cały pobyt z góry niezwłocznie po przyjeździe.
4.Wszelkie należności winny być dokonywane w formie gotówkowej.
5.W przypadku przerwania pobytu przez gościa w jego trakcie nie przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
6.Za pozostawione kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe, aparaty fotograficzne, kamery i inne przedmioty posiadające wartość artystyczną lub naukową nie ponosimy odpowiedzialności.
7.Gość ponosi odpowiedzialność materialną za spowodowane uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu wg cen rynkowych obowiązujących w dniu dokonania zniszczenia. Rozliczenia dokonuje w sposób ustalony z właścicielem.
8.Z domków nie wolno wynosić żadnych przedmiotów ani mebli.
9.Doba rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
10.Osoby odwiedzające naszych gości proszone są o opuszczenie domków do godz. 22:00 i wcześniejsze powiadomienie o wizycie właścicieli domków. W innym przypadku odwiedzający zostaną wyproszeni z obiektu przez właścicieli.
11.Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 7:00.
12.W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia.