Juzef
6.34
Dodał:
Widoczna jest chyba opinia mojego kolegi więc nie będę dublować, potwierdzam. Od siebie dodam tylko, że PIERWSZY RAZ byłem w obiekcie, w którym nie ma kuchenki dostępnej dla gości. A zdarzyło mi się w życiu bywać w takich miejscach, które powszechnie nazywamy meliną... Oczywiście tej kuchenki nie ma dlatego, żeby frajer marki klient poszedł na śniadanie na Krupówki. Atmosfera generalnie taka, jak opisał kolega. Jakakolwiek rozmowa z Panią to raczej dyplomacja w stylu Ławrowa. Na dzień dobry usłyszeliśmy, że nie podoba się Pani fakt, iż przyjechało 3 panów. Nie ma jak mile powitanie. I teraz żeby nie było niedomówień. Ja też jestem za tym żeby tępić chamską, przećpaną, agresywną patologię. Natomiast fakt, że człowiek wypije sobie piwo na urlopie i nie chodzi spać o 22 jeszcze z automatu do tej kategorii nie kwalifikuje. Cała reszta bardzo w porządku, sprzęt, czystość itd. Ale na urlop człowiek jedzie po to żeby odpocząć psychicznie a nie się męczyć. Także nie polecam.
Wyjazd: grupowy

2 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla niepełnosprawnych

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    10/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Odnosimy wrażenie, że te dwie negatywne opinie wydane na temat Wili Centrum zostały napisane przez "Gości", których w rzeczywistości u nas w obiekcie nie było.

Rezerwując pobyt należy zapoznać się z ofertą obiektu. Czy posiada on kuchnię ogólnodostępną, czy pokój jest dostosowany do trzech dorosłych mężczyzn i czy na przykład cisza nocna może w ogóle NIE obowiązuje.

Po drugie ZAWSZE z kulturą, uśmiechem i życzliwością witamy naszych Gości. Opiekujemy się nimi przez cały ich pobyt i dbamy o ich komfort co pokazują wysokie noty na portalach rezerwacyjnych czy opinie Google.

Nieprawdą jest, że kogoś skreślamy na dzień dobry. Nikt nikomu nie zasugerował, że ktokolwiek jest niemile widziany. Natomiast jeżeli goście od początku nie respektują żadnych zasad począwszy od przestrzegania godzin meldunku przez szacunek do obsługi i innych gości wypoczywających w obiekcie aż do dostosowania się do godzin ciszy nocnej to niestety trzeba interweniować.



Pozdrawiam

Arkadiusz Kuldanek
kom. 888 386765

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej