2
Dodał:
Nie polecam !!! Wielkie rozczarowanie, obsługa "żadna" , po sąsiedzku wielka obora " smród krowiego łajna 24 godz na dobę.
Wyjazd: grupowy

2 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Szanowni Państwo,

chcielibyśmy wyjaśnić pewne kwestie, szczególnie kłamstwa i pomówienia które zamieścili Państwo w swoich opiniach i pokrótce opisać za co zostaliście wyrzuceni ze zwrotem pieniędzy za drugą dobę(pobyt 2doby). Naszym priorytetem jest zapewnienie wszystkim naszym gościom bezpiecznego i przyjemnego pobytu. Niestety, w przypadku niektórych gości musieliśmy podjąć trudną decyzję o wyproszeniu ich z naszego obiektu. Zdarzyło się to pierwszy raz, zawsze goście jednak chcą dojść do konsensusu i miło spędzić urlop, niestety nie w tym przypadku.

Chcielibyśmy jednak wyjaśnić, że w przypadku Państwa pobytu wystąpiły pewne nieakceptowalne incydenty, które były niezgodne z naszymi zasadami i standardami. Pomijając fakt że rezerwowaliście Państwo obiekt na 12 osób, a przyjechało was 15 , głównie chodziło o skargi ze strony innych gości i wasze bardzo głośne zachowanie po ciszy nocnej. Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpiecznego i komfortowego pobytu dla wszystkich naszych gości, dlatego byliśmy zmuszeni podjąć działania w związku z Państwa zachowaniem.

Mimo kilkukrotnych próśb i uwag z naszej strony oraz upominaniu gości aby nie zachowywali się tak głośno, ponieważ przeszkadza to innym wypoczywającym, nie udało się osiągnąć pożądanej poprawy w Państwa zachowaniu, co wpłynęło negatywnie na doświadczenie innych gości. Zgodnie z naszym regulaminem, byliśmy zmuszeni podjąć decyzję o wyproszeniu Państwa z obiektu.

Zawsze staramy się stworzyć atmosferę, w której nasi goście mogą cieszyć się spokojem i komfortem. Kiedy zachowanie gości zakłóca spokój innych osób lub narusza nasze zasady, musimy podjąć odpowiednie kroki. Próbowaliśmy wielokrotnie dogadać się z tymi konkretnymi gośćmi i przypominać im o zasadach naszego obiektu, jednak niestety nie przyniosło to pożądanego efektu.

Zawsze jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i feedback od naszych gości, ale to co Państwo napisali to zwykłe kłamstwa i pomówienia, szczególnie to że Państwo tylko "rozmawiali" po 22giej, co do warunków i czystości to również zwykłe oszczerstwa z powodu urażonej dumy, wystarczy popatrzeć na inne opinie i wyciągnąć wnioski samemu. Komfort osób, które wybrały nasz obiekt na swój wypoczynek jest dla nas najważniejszy, rozmowa z uciążliwymi gośćmi nie pomogła, dlatego musieliśmy podjąć tak radykalne kroki.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!