7.66
Dodał: Ponad rok temu
Domki bardzo ładne, czysto. Ale wiele szczegółów jest nie dopracowane. Obsługa bardzo słaba został wysłany do nas syn właścicieli żeby nie zadawać za dużo pytań. Widać chłopiec dobrze przeszkolony co ma mówić. Po poproszeniu o kontakt z właścicielka powiedział że mama jest zajęta bo ma dużo gości do przyjęcia tego dnia. W domku brak podstawowych środków czystości takich jak mydło czy ręczniki. Jeszcze w dniu przyjazdu poinformowano nas że są dodatkowe koszty 300 zł kaucji gdzie nie było mowy o jakiejkolwiek dyskusji.
Wyjazd: w parze

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    10/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Szanowna Pani syn wyjechał po Państwa żebyście nie musieli za długo czekać z ,wejściem do domku , w tym czasie otwieraliśmy inne domki . Pomoc syna , który odebrał Państwa z wspólnie ustalonego miejsca i podwiózł pod domek pozwoliła nam , na to że weszliście, Państwo do domku 3 h przed rozpoczęciem doby hotelowej . Jestem ogromnie zdziwiony ,że nie zadzwoniliście Państwo do nas tym bardziej , że jak nie mogliście trafić kilkakrotnie prosiliście telefonicznie o wskazanie drogi i pomoc w trafieniu do ośrodka. Wielokrotnie przechodziłem koło Państwa domku i też nie zadaliście żądnych pytań oraz nie zgłosiliście jakichkolwiek problemów Jako ,że są to domki (nie sprzątane jak hotel codziennie przez obsługę) nie zapewniamy ręczników , o czym informujemy na naszej stronie lub telefonicznie podczas rezerwacji . Kaucja , o której Pani pisze jest zwrotna, o tym również Pani została poinformowana w dniu rezerwacji , a także jest to informacja na naszej stronie i w potwierdzeniu , które Państwo otrzymujecie mailem . Niestety te kaucję w pewnym sensie wymusili na nas Klienci , ponieważ do czasu gdy jej nie pobieraliśmy często Goście wyjeżdżali bez pożegnania zabierając oczywiście przez przypadek pilota do telewizora , klucze itp .Szkoda ,że o tych ewentualnych wszystkich niedociągnięciach , o których Pani piszę nie wspomniała podczas pobytu moglibyśmy się do tego odnieść i porozmawiać , albowiem każda uwaga jest dla nas ważna . Rozumiem jednak ,że łatwiej jest anonimowo napisać niż rozmawiać twarzą w twarz . Jako właściciele zawsze wychodzimy z założenia ,że WARTO ROZMAWIAĆ.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!