FAQ
Najczęściej zadawane pytania

Aplikacja Mobilna

Oto lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących aplikacji mobilnej. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na interesujące Cię zagadnienie, skorzystaj z formularza kontaktowego znajdującego się na dole strony.

Dla kogo dostępna jest aplikacja mobilna Nocowanie.pl?

Aplikacja Nocowanie.pl dostępna jest dla właścicieli aktywnych obiektów noclegowych posiadających konto w portalu Nocowanie.pl.

Na jakich urządzeniach działa aplikacja?

Aplikacja Nocowanie.pl działa na wszystkich urządzeniach mobilnych posiadających system Android 6.0.1 lub nowszy oraz iOS.

Czy korzystanie z aplikacji jest bezpłatne?

Tak, korzystanie z aplikacji Nocowanie.pl jest całkowicie bezpłatne.

Jak zalogować się do aplikacji?

Aby korzystać z aplikacji musisz mieć założone konto właściciela obiektu na portalu Nocowanie.pl. Do aplikacji zaloguj się loginem i hasłem z portalu Nocowanie.pl.

Jak pobrać aplikację na swój smartfon?

Aby pobrać aplikację Nocowanie.pl na swoje urządzenie mobilne sprawdź najpierw system operacyjny, z którego korzystasz. W przypadku Androida aplikację Nocowanie.pl możesz pobrać ze sklepu Google Play lub w przypadku systemu iOS z AppStore. Jeżeli Twoja wersja Androida nie jest zgodna z wersją 6.0.1 lub nowszą wówczas przy próbie pobrania aplikacji otrzymasz komunikat z informacją o braku możliwości pobrania aplikacji.

Jak korzystać z aplikacji?

Aby korzystać z aplikacji zaloguj się loginem i hasłem z portalu Nocowanie.pl. W opcji Wiadomości widzisz zapytania o noclegi od turystów, na które możesz odpowiadać bezpośrednio z aplikacji, wystawiać zaliczki i rezerwować terminy.

Czy otrzymam powiadomienie o nowym zapytaniu od turysty?

Tak, za każdym razem, gdy turysta wyśle do Ciebie zapytanie otrzymasz bezpłatne powiadomienie na swój telefon o nowej wiadomości.

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?