5
Dodał:
Plusy: lodówka w pokoju, miły i pomocny gospodarz, lokalizacja, parking, odpowiednia ilość miejsca w szafkach, odpowiednia wielkość pokoi. Minusy: pokój zdecydowanie za słabo posprzątany (czystość w łazience lepsza i akceptowalna), bardzo nieprzyjemny zapach poduszek, kołder i pościeli. Po mojej uwadze, że pościel brzydko pachnie, właściciel ją wymienił. Nowa była niewiele lepsza. Kupiliśmy nową pościel w centrum Brennej i przebraliśmy kołdry i poduszki. Gdy w przyszłości będziemy chcieli spędzić czas w Brennej, "Pokoi u Misia" nie będziemy brali pod uwagę. Generalnie nie polecamy, ponieważ czystość jest dla nas bardzo ważna. Niska cena to niski standard, a nie brudny pokój. Nocowaliśmy już w wielu miejscach tanich i czystych.
Wyjazd: w parze

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Postaram jakoś odnieść się do zarzutów, oceny.
Lokalizacja - 8/10. Nie mam uwag.
Łazienka - "akceptowalna", 6/10, pewnie mogło by być lepiej, lecz podkreślenie jak ważna jest dla klienta czystość każe sądzić, że było dobrze.
Obsługa - "miły i pomocny gospodarz", 6/10? Co miałby zrobić właściciel obiektu aby zasłużyć na 10? Nie upominam się o dziesiątkę bo ideałem nie jestem, ale to trochę dziwne.
Pokoje - 2/10, czyli brudno, praktycznie nie sprzątane, a jak było? Po wejściu do pokoju złapał Pan poduszkę i wąchając ją oznajmił mi, że śmierdzi.
Jeszcze w trakcie sprzątania, wymieniając pościel zobaczyłem, że na jednej z poszewek są nie sprane ślady po długopisie, więc wziąłem zapasową i ubrałem w nią poduszkę, i to właśnie jej zapach nie spodobał się Panu, bo mimo, że czysta, straciła swoją świeżość leżąc na półce - mój błąd o którym Państwu wspomniałem. Wymieniłem pościel, zaś Pan akceptując zmianę postanowił uregulować należność nie zgłaszając żadnych innych uwag do końca pobytu, co przy ocenie 2/10 i podkreślanym przywiązaniu do czystości wydaje się, w obliczu powszechnego (ponoć) brudu, co najmniej dziwne, tym bardziej, że nie była pobrana żadna zaliczka ani przedpłata, zaś pobyt miał miejsce poza sezonem i znalezienie lepszej kwatery było by dla Państwa całkowicie bezproblemowe.
Zgodność z ofertą - 4/10, ta ocena jest dla mnie zupełną zagadką.
Jakość do ceny - 4/10, jeśli Pan sam zaproponował uregulowanie należności bez jakichkolwiek wątpliwości, to wydaje się, że cena Panu odpowiadała, a tak jak pisałem wyżej, poza sezonem nie było problemu z kwaterami w Brennej i nie był Pan postawiony w sytuacji, gdy bezwzględny paskarz łupi bez litości struchlałego klienta.

Wierzę głęboko, że postanowienia złożonego Pan nie zmieni.
Powodzenia.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!