Regulamin obiektu
Regulamin ośrodka Morski Brzeg
Zasady rezerwacji i wynajmu:
1. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem
i jego akceptacją. Gwarancją rezerwacji jest wpłata bezzwrotnego zadatku w kwocie ustalonej indywidualnie przy dokonywaniu rezerwacji.
2.Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
3.Podczas meldowania przekazane zostaną informacje o wyposażeniu apartamentu wraz ze sprawdzeniem stanu technicznego pomieszczeń i wyposażenia.
4.Opłatę za pobyt oraz opłatę klimatyczną należy uregulować gotówką w dniu przyjazdu.
W przypadku przyjazdu po terminie rozpoczęcia pobytu opłata za cały pobyt musi zostać uiszczona przelewem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pobytu. Za niewykorzystany pobyt nie przysługuje zwrot kosztów.
Zasady korzystania z obiektu:
1.Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych.
2.Ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio gospodarzowi ośródka niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny zgłoszenia.
3.Uprasza się o właściwe przechowywanie i zabezpieczanie rzeczy wartościowych oraz pieniędzy, ponieważ ośrodek nie odpowiada za ich zaginięcie.
4.Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za przekazane mienie oraz za ewentualne szkody wyrządzone
na terenie ośrodka. Szkody powstałe z winy wczasowiczów rozliczane są na miejscu.
5.W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
6.Cisza nocna trwa od godziny 22.00 do 6.00 dnia następnego.
7.Ośrodek gwarantuje jedno bezpłatne miejsce parkingowe dla każdego domku.
8.Goście mają obowiązek posprzątania grilla w ostatnim dniu pobytu
9.Posprzątanie aneksu kuchennego wraz z jego wyposażeniem należy do obowiązków gościa.
W przypadku konieczności sprzątania aneksu przez personel ośrodka pobrana zostanie opłata
w wysokości 50 zł.