Regulamin obiektu
Warunki ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady pobytu na terenie obiektu Jantarnia przy ul. Młyńskiej 24, 82-103 Jantar, gmina Stegna.
- Obiekt świadczy swoje usługi zgodnie ze swoim standardem (pokoje gościnne).
- Gość dokonując rezerwacji /zakwaterowania /zapłaty zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie Jantarnia potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje Regulamin pobytu w obiekcie Jantarnia (dalej zwany Regulaminem) oraz wraz z osobami towarzyszącymi zobowiązuje się do jego przestrzegania.
- Każde naruszenie niniejszego Regulaminu może spowodować wymeldowanie Gościa w trybie natychmiastowym bez prawa do zwrotu opłaty za pobyt.
Rezerwacja
- Rezerwacji wstępnej można dokonać:
- telefonicznie pod numerem +48 731 383 989,
- w formie elektronicznej kierując korespondencję na adres e-mail: kontakt@jantarnia.com.pl,
- osobiście w obiekcie.
- Po dokonaniu wstępnej rezerwacji pobierany jest zadatek w wysokości do 30% kosztów pobytu.
- Zadatek winien być wpłacony na konto bankowe Jantarni w ciągu 2 dni lub w terminie podanym w potwierdzeniu przyjęcia wstępnej rezerwacji.
- Rezerwacja pobytu obowiązuje od dnia wpływu zadatku na rachunek bankowy Jantarni.
- W przypadku braku dokonania wpłaty zadatku w wymaganym terminie, rezerwacja wstępna zostaje anulowana.
- Pozostałą należność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu przelewem na rachunek bankowy Jantarni lub gotówką (brak możliwości zapłaty w obiekcie kartą bankową).
- W przypadku anulowania rezerwacji pobytu, niepojawienia się Gościa w ustalonym w rezerwacji terminie lub braku wpłaty pozostałej należności za pobyt w dniu przyjazdu Gościa, rezerwacja zostaje anulowana a wartość wpłaconego zadatku nie będzie zwrócona.
Zakwaterowanie
- Doba noclegowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
- Goście zobowiązani są do okazania dokumentu tożsamości w celu zameldowania oraz podpisania karty zakwaterowania.
- Ilość osób zajmujących pokój nie może być większa niż ustalona z właścicielem obiektu.
- Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w obecności Właściciela obiektu lub osoby przez niego upoważnionej.
- Niezgłoszenie uwag co do stanu technicznego i porządkowego pokoju w momencie jego przekazania do użytkowania równoznaczne jest z przejęciem pokoju bez zastrzeżeń.
- W przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości lub usterek w pokoju/ obiekcie należy o tym niezwłoczne informować Właściciela obiektu.
- Gość otrzymuje klucze do obiektu, które zobowiązany jest oddać Właścicielowi w dniu wyjazdu. Za zgubienie klucza Gość ponosi opłatę w wysokości 200,00 zł.
- W dniu wyjazdu prosimy o pozostawienie apartamentu uporządkowanego (umyte naczynia, opróżniona lodówka, wyniesione śmieci).
Porządek
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 7:00 .
- Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz używania otwartego ognia, palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów. Pokoje wyposażone są w system sygnalizacji pożarowej, tj. czujniki temperatury i zadymienia. Nieprzestrzeganie powyższych zakazów spowoduje uruchomienie systemu alarmowego. Palenie dozwolone jest jedynie na zewnątrz obiektu – w wyznaczonym do tego miejscu. Nie zastosowanie się do niniejszego zakazu wiąże się z poniesieniem przez Gościa dodatkowej opłaty w wysokości 500 zł.
- Przed wyjściem z pokoju Gość zobowiązany jest wyłączyć światła i wszelkie urządzenia elektryczne, zamknąć drzwi i okna.
- Na terenie obiektu i w okolicy należy zachować czystość i porządek.
- Sprzątanie wynajmowanego pokoju odbywa się samodzielnie przez Gościa.
- W obiekcie obowiązuje segregacja i wyrzucanie śmieci do pojemników na zewnątrz obiektu.
- Przyjazd z małym psem możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Właścicielem obiektu oraz za dodatkową opłatą. Właściciel psa oświadcza, że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi zagrożenia dla innych zwierząt i ludzi. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie ręczników i pościeli dla potrzeb zwierzęcia, jego przebywanie na łóżkach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych na terenie obiektu. Za szkody powstałe z winy zwierzęcia (np. zabrudzona, uszkodzona pościel) zostanie obciążony Właściciel.
Bezpieczeństwo i odpowiedzialność
- Właściciel nie bierze odpowiedzialności za przedmioty i mienie Gości. Obowiązek zabezpieczenia swoich przedmiotów i mienia przed kradzieżą i zniszczeniem spoczywa na Gościach.
- Goście odpowiadają materialnie za wszelkie uszkodzenia oraz za szkody powstałe na terenie nieruchomości z ich winy lub z winy ich podopiecznych.
- Dzieci mogą korzystać z placu zabaw wyłącznie pod opieką rodziców lub opiekunów oraz zgodnie z Regulaminem placu zabaw. Nie ponosimy odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie dzieci pozostawionych na placu zabaw i na terenie obiektu bez opieki. Regulamin placu zabaw widnieje na terenie placu zabaw.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie za zgodą Właściciela. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność za osoby przez niego zaproszone.
- Parking na terenie posesji jest bezpłatny i niestrzeżony. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za kradzież, zniszczenie albo uszkodzenie pojazdów na parkingu oraz rzeczy w nich znajdujących się.
- Właściciel nie odpowiada za niedogodności powstałe z przyczyn od niego niezależnych np. przerwy w dostawie prądu, braku odbioru ścieków, nagłych awarii, odbioru programów TV, jakości sygnału wifi.
- Cena usług świadczonych przez Jantarnię nie obejmuje ubezpieczenia Gościa i jego mienia na terenie nieruchomości. Za doznane urazy, szkody, zniszczenia i kradzież mienia Gościa Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności.
- Właściciel lub upoważniona przez niego osoba w sytuacji zagrożenia życia i mienia, wykonania niezbędnych napraw lub usunięcia awarii, opróżnienia koszy na śmieci uprawniony jest do wejścia do pokoju, także podczas nieobecność Gościa w pokoju.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub zachowującym się agresywnie i w sposób powszechnie uznany za wulgarny.