Regulamin obiektu

Warunki ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady pobytu na terenie obiektu Jantarnia przy ul. Młyńskiej 24, 82-103 Jantar, gmina Stegna.
  2. Obiekt świadczy swoje usługi zgodnie ze swoim standardem (pokoje gościnne).
  3. Gość dokonując rezerwacji /zakwaterowania /zapłaty zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie Jantarnia potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje Regulamin pobytu w obiekcie Jantarnia (dalej zwany Regulaminem) oraz wraz z osobami towarzyszącymi zobowiązuje się do jego przestrzegania.
  4. Każde naruszenie niniejszego Regulaminu może spowodować wymeldowanie Gościa w trybie natychmiastowym bez prawa do zwrotu opłaty za pobyt.

Rezerwacja

  1. Rezerwacji wstępnej można dokonać:
  • telefonicznie pod numerem +48 731 383 989,
  • w formie elektronicznej kierując korespondencję na adres e-mail: kontakt@jantarnia.com.pl,
  • osobiście w obiekcie.
  1. Po dokonaniu wstępnej rezerwacji pobierany jest zadatek w wysokości do 30% kosztów pobytu.
  2. Zadatek winien być wpłacony na konto bankowe Jantarni w ciągu 2 dni lub w terminie podanym w potwierdzeniu przyjęcia wstępnej rezerwacji.
  3. Rezerwacja pobytu obowiązuje od dnia wpływu zadatku na rachunek bankowy Jantarni.
  4. W przypadku braku dokonania wpłaty zadatku w wymaganym terminie, rezerwacja wstępna zostaje anulowana.
  5. Pozostałą należność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu przelewem na rachunek bankowy Jantarni lub gotówką (brak możliwości zapłaty w obiekcie kartą bankową).
  6. W przypadku anulowania rezerwacji pobytu, niepojawienia się Gościa w ustalonym w rezerwacji terminie lub braku wpłaty pozostałej należności za pobyt w dniu przyjazdu Gościa, rezerwacja zostaje anulowana a wartość wpłaconego zadatku nie będzie zwrócona.


Zakwaterowanie

  1. Doba noclegowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
  2. Goście zobowiązani są do okazania dokumentu tożsamości w celu zameldowania oraz podpisania karty zakwaterowania.
  3. Ilość osób zajmujących pokój nie może być większa niż ustalona z właścicielem obiektu.
  4. Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w obecności Właściciela obiektu lub osoby przez niego upoważnionej.
  5. Niezgłoszenie uwag co do stanu technicznego i porządkowego pokoju w momencie jego przekazania do użytkowania równoznaczne jest z przejęciem pokoju bez zastrzeżeń.
  6. W przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości lub usterek w pokoju/ obiekcie należy o tym niezwłoczne informować Właściciela obiektu.
  7. Gość otrzymuje klucze do obiektu, które zobowiązany jest oddać Właścicielowi w dniu wyjazdu. Za zgubienie klucza Gość ponosi opłatę w wysokości 200,00 zł.
  8. W dniu wyjazdu prosimy o pozostawienie apartamentu uporządkowanego (umyte naczynia, opróżniona lodówka, wyniesione śmieci).

Porządek

  1. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 7:00 .
  2. Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz używania otwartego ognia, palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów. Pokoje wyposażone są w system sygnalizacji pożarowej, tj. czujniki temperatury i zadymienia. Nieprzestrzeganie powyższych zakazów spowoduje uruchomienie systemu alarmowego. Palenie dozwolone jest jedynie na zewnątrz obiektu – w wyznaczonym do tego miejscu. Nie zastosowanie się do niniejszego zakazu wiąże się z poniesieniem przez Gościa dodatkowej opłaty w wysokości 500 zł.
  3. Przed wyjściem z pokoju Gość zobowiązany jest wyłączyć światła i wszelkie urządzenia elektryczne, zamknąć drzwi i okna.
  4. Na terenie obiektu i w okolicy należy zachować czystość i porządek.
  5. Sprzątanie wynajmowanego pokoju odbywa się samodzielnie przez Gościa.
  6. W obiekcie obowiązuje segregacja i wyrzucanie śmieci do pojemników na zewnątrz obiektu.
  7. Przyjazd z małym psem możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Właścicielem obiektu oraz za dodatkową opłatą. Właściciel psa oświadcza, że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi zagrożenia dla innych zwierząt i ludzi. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie ręczników i pościeli dla potrzeb zwierzęcia, jego przebywanie na łóżkach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych na terenie obiektu. Za szkody powstałe z winy zwierzęcia (np. zabrudzona, uszkodzona pościel) zostanie obciążony Właściciel. 


Bezpieczeństwo i odpowiedzialność

  1. Właściciel nie bierze odpowiedzialności za przedmioty i mienie Gości. Obowiązek zabezpieczenia swoich przedmiotów i mienia przed kradzieżą i zniszczeniem spoczywa na Gościach.
  2. Goście odpowiadają materialnie za wszelkie uszkodzenia oraz za szkody powstałe na terenie nieruchomości z ich winy lub z winy ich podopiecznych.
  3. Dzieci mogą korzystać z placu zabaw wyłącznie pod opieką rodziców lub opiekunów oraz zgodnie z Regulaminem placu zabaw. Nie ponosimy odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie dzieci pozostawionych na placu zabaw i na terenie obiektu bez opieki. Regulamin placu zabaw widnieje na terenie placu zabaw.
  4. Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie za zgodą Właściciela. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność za osoby przez niego zaproszone.
  5. Parking na terenie posesji jest bezpłatny i niestrzeżony. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za kradzież, zniszczenie albo uszkodzenie pojazdów na parkingu oraz rzeczy w nich znajdujących się.
  6. Właściciel nie odpowiada za niedogodności powstałe z przyczyn od niego niezależnych np. przerwy w dostawie prądu, braku odbioru ścieków, nagłych awarii, odbioru programów TV, jakości sygnału wifi.
  7. Cena usług świadczonych przez Jantarnię nie obejmuje ubezpieczenia Gościa i jego mienia na terenie nieruchomości. Za doznane urazy, szkody, zniszczenia i kradzież mienia Gościa Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności.
  8. Właściciel lub upoważniona przez niego osoba w sytuacji zagrożenia życia i mienia, wykonania niezbędnych napraw lub usunięcia awarii, opróżnienia koszy na śmieci uprawniony jest do wejścia do pokoju, także podczas nieobecność Gościa w pokoju.
  9. Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub zachowującym się agresywnie i w sposób powszechnie uznany za wulgarny.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!