Regulamin obiektu

REGULAMIN

1.      W domu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu a także używanie otwartego ognia(m.in. palenie świeczek-wyeksponowane w domu są jedynie ozdobą ,własnych lamp naftowych, gazowych, kuchenek elektrycznych i gazowych).

2.      W wyposażeniu domu znajduje się bielizna pościelowa, która na czas użytkowania musi być powleczona i obowiązkowo ściągnięta w dniu wymeldowania.

3.      Obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania napojów oraz jedzenia w miejscach przeznaczonych do spania a także wchodzenia do nich w butach czy zakładania nóg na ściany.

4.      Nie ma możliwości przenoszenia mebli w domu a także wynoszenia ich na zewnątrz.

5.      Wyposażenie kuchenne przed opuszczeniem domu musi zostać odłożone w pierwotne miejsce.

6.      Proszę nie wyrzucać niedopałków papierosów na terenie obiektu.

7.      Nie ma możliwości palenia ogniska na terenie posesji.

8.      Właściciele psów zobowiązani są do wyprowadzania pupilów poza teren obiektu celem załatwienia swoich potrzeb.

9.      Zwierzęta nie mogą przebywać w miejscach przeznaczonych do spania.

10.  W związku z segregacją śmieci wszystkie odpady należy wrzucać do odpowiedniego pojemnika w przeciwnym razie użytkownicy zostaną obciążeni dodatkową opłatą za brak segregacji.

11.  Goście proszeni są o wystawianie przedmiotowych worków z odpadami przed bramę celem wywiezienia przez służby komunalne.

12.  Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22-6.

13.  Goście ponoszą odpowiedzialność majątkową za wyrządzone szkody - również nieumyślne.

14.  Za wszystkie osobiste rzeczy znajdujące się w domu odpowiada wynajmujący Gość.

15.  Dzieci przebywające na terenie obiektu powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych (w domu znajdują się środki czystości oraz ostre narzędzia przed którymi należy chronić dzieci).

16.  Każdorazowo Gość opuszczający posesję ze względu bezpieczeństwa powinien wyłączyć TV, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

17.  Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem prądu czy wody.

18.  Zabrania się przenoszenia i rozrzucania kamieni po posesji, które znajdują się na zewnątrz domu.

19.              Przed wymeldowaniem Goście zobowiązani są do posprzątania domu oraz obiektu na zewnątrz tzn.

·        opróżnienia lodówki, mikrofalówki, kuchenki gazowej i pozostawienia ich w czystości,

·        pozmywania i schowania do szafek wszystkich naczyń oraz sprzętu kuchennego,

·        odkurzenia czy pozamiatania wszystkich pomieszczeń w domu,

·        ściągnięcia wszystkich powłok z pościeli i pozostawienia miejsca do spania bez plam

·        pozostawienia w czystości grilla, tarasu oraz wiaty

w przeciwnym razie zostaną obciążenie kosztami sprzątania w wysokości 300,00- mały domek i 550,00- dom.

20.  Doba wynajmu rozpoczyna się i kończy o 12.00 co oznacza, że o tej godzinie w dniu wymeldowania Goście są gotowi do opuszczenia obiektu i pozostawienia go w stanie w jakim go zastali.

 

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!