Regulamin obiektu

REGULAMIN

Pokoi Gościnnych Albatros

Pragnąc zapewnić wszystkim gościom przyjazne warunki wypoczynku prosimy o dostosowanie się do naszego regulaminu.


1. Pobyt w Albatrosie rozpoczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu i trwa do godz. 10.00 w dniu wyjazdu.

2. Poza sezonem letnim możliwe jest późniejsze opuszczenie pokoju lub wcześniejsze zakwaterowanie po uprzednim ustaleniu z właścicielem.

3. Na terenie obiektu obowiązuje CISZA NOCNA

od godz. 22:00 do godz. 6:00.

4. Właściciel może odmówić świadczenia usługi osobom, które zakłócają spokój innym gościom poprzez głośne odtwarzanie muzyki lub inne niestosowne zachowanie. 

5. W pokoju mogą przebywać tylko osoby, które opłaciły pobyt.

6. Wprowadzenie osób trzecich na teren obiektu musi być uprzednio zgłoszone do właściciela.

7. W całym domu obowiązuje:

  • BEZWZGLĘDNY ZAKAZ PALENIA,
  • ZAKAZ SMAŻENIA RYB.

Nieprzestrzeganie ZAKAZU wiąże się z obciążeniem Wynajmującego

kosztem 500 zł.

8. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania pokoju prosimy zgłaszać na bieżąco właścicielowi. 

9. Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju szkody powstałe z ich winy, a które nie zostały wcześniej zgłoszone właścicielom. 

10. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokoju wartościowe przedmioty.

11. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu lub zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych.

12. Formalności związane z meldunkiem i opłatą za pobyt dokonuje się w dniu przyjazdu. 

13. Płatność można zrealizować na miejscu gotówką, kartą płatniczą lub przelewem 7 dni przed planowanym przyjazdem.

14. W przypadku zgubienia klucza goście ponoszą opłatę

w wysokości 200 zł

15. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, dostępu do Internetu.

16. PARKING BEZPŁATNY, NIE JEST STRZEŻONY.

17. OBIEKT MONITOROWANY.


Życzymy udanego pobytu.







Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!