Regulamin obiektu
REGULAMIN WYNAJMU DOMKU CAŁOROCZNEGO
1.Rezerwacja i płatność
- Rezerwacja domku następuje po wpłacie zadatku.
- Pozostała kwota oraz kaucja w wysokości 500 zł płatne są najpóźniej w dniu przyjazdu.
- Kaucja zwracana jest w dniu wyjazdu po sprawdzeniu stanu domku.
2. Zameldowanie i wymeldowanie
- Doba rozpoczyna się od godziny 14:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
- Prosimy o punktualność lub wcześniejszy kontakt w razie potrzeby zmiany godziny przyjazdu/wyjazdu.
3. Zasady pobytu
- Domek przeznaczony jest maksymalnie dla 6 osób.
- Obiekt jest idealny dla rodzin i par. Organizacja imprez i wydarzeń integracyjnych wymaga wcześniejszego uzgodnienia.
- Zwierzęta nie są akceptowane.
4. Cisza nocna i bezpieczeństwo
- Obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 6:00.
- Na terenie domku obowiązuje zakaz palenia — dozwolone jest tylko na balkonie, tarasie lub w ogrodzie.
- Goście ponoszą odpowiedzialność za wszelkie zniszczenia powstałe z ich winy.
5. Udogodnienia
- Do dyspozycji gości: grill, miejsce na ognisko, drewno do palenia.
- Balia dostępna na wcześniejszą rezerwację – obowiązuje dodatkowa opłata.
- Zapewniamy sprzątanie domku po wyjeździe — prosimy jedynie o podstawowe uporządkowanie (np. wyrzucenie śmieci, umycie naczyń).
6. Postanowienia końcowe
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w domku.
- Złamanie regulaminu może skutkować skróceniem pobytu bez zwrotu kosztów.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.