Regulamin obiektu

REGULAMIN WYNAJMU DOMKU CAŁOROCZNEGO

1.Rezerwacja i płatność

  • Rezerwacja domku następuje po wpłacie zadatku.
  • Pozostała kwota oraz kaucja w wysokości 500 zł płatne są najpóźniej w dniu przyjazdu.
  • Kaucja zwracana jest w dniu wyjazdu po sprawdzeniu stanu domku.

2. Zameldowanie i wymeldowanie

  • Doba rozpoczyna się od godziny 14:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
  • Prosimy o punktualność lub wcześniejszy kontakt w razie potrzeby zmiany godziny przyjazdu/wyjazdu.

3. Zasady pobytu

  • Domek przeznaczony jest maksymalnie dla 6 osób.
  • Obiekt jest idealny dla rodzin i par. Organizacja imprez i wydarzeń integracyjnych wymaga wcześniejszego uzgodnienia.
  • Zwierzęta nie są akceptowane.

4. Cisza nocna i bezpieczeństwo

  • Obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 6:00.
  • Na terenie domku obowiązuje zakaz palenia — dozwolone jest tylko na balkonie, tarasie lub w ogrodzie.
  • Goście ponoszą odpowiedzialność za wszelkie zniszczenia powstałe z ich winy.

5. Udogodnienia

  • Do dyspozycji gości: grill, miejsce na ognisko, drewno do palenia.
  • Balia dostępna na wcześniejszą rezerwację – obowiązuje dodatkowa opłata.
  • Zapewniamy sprzątanie domku po wyjeździe — prosimy jedynie o podstawowe uporządkowanie (np. wyrzucenie śmieci, umycie naczyń).

6. Postanowienia końcowe

  • Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w domku.
  • Złamanie regulaminu może skutkować skróceniem pobytu bez zwrotu kosztów.
  • Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!