Regulamin obiektu

REGULAMIN OGÓLNY

W APARTAMENCIE META BLUE MARE

 

 

1. Doba pobytu trwa od godziny 16:00 do godziny 10:00 dnia następnego. W przypadku zwłoki w opuszczeniu apartamentu, pobierana jest kwota w wysokości 50 zł od każdej dodatkowo rozpoczętej godziny.

2. Najemca reguluje należność za pobyt w dniu przyjazdu (do zameldowania wymagany jest dowód osobisty). Należność, o której mowa, pomniejszona jest o wysokość zadatku. Niedokonanie zapłaty za pobyt z góry, uprawnia osobę wyznaczoną do kontaktu

z Najemcą, do odmowy zameldowania i przekazania kluczy do apartamentu.

3. Rezerwację można odwołać 30 dni przed przyjazdem (zadatek jest bezzwrotny).

W przypadku nie odwołania rezerwacji 30 dni przed przyjazdem, Najemca zobowiązany jest uregulować całą kwotę za pobyt.

4. Ilość osób zakwaterowanych w apartamencie nie może przekraczać ilości osób wskazanych przez Najemcę podczas dokonywania rezerwacji. Za każdą dodatkową osobę pobierana jest kwota 75 zł za dobę.

5. Wjazd na teren ośrodka za okazaniem karty pobytu Agentowi Ochrony. Wynajmujący przekazuje drogą elektroniczną kartę pobytu do wydrukowania i wypełnienia przez Najemcę. Najemca ma obowiązek trzymać kartę pobytu w widocznym miejscu w samochodzie oraz okazywać ją ochronie każdorazowo przy wjeździe na teren ośrodka.

6. Parkowanie pojazdów możliwe jest tylko w miejscu do tego wyznaczonym. Dla jednego apartamentu przysługuje jedno miejsce parkingowe.

7. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy, ani znajdujące się w nich mienie najemcy.

8. Przekazanie i zdanie apartamentu następuje w obecności Wynajmującego.

9. W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.

10. Cisza nocna na terenie obiektu obowiązuje w godzinach od 22:00 do 7:00.

11. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych znajdujących się w apartamencie, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających Go gości.

12. Opłata za zgubiony klucz wynosi 50 zł.

13. Obsługa apartamentu nie ma prawa bez zezwolenia Najemcy wchodzić do wynajętego apartamentu. Prawo wejścia możliwe jest jedynie w przypadku awarii lub zauważenia jednoznacznych zagrożeń, mających wpływ na ogólne bezpieczeństwo.

14. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za utracone mienie własne należące

do Najemcy.

15. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamentach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych obiektów i mogących spowodować zagrożenie pożarowe, np. grzałek elektrycznych, grzejników.

16. W przypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości zawiadomić Agenta Ochrony (tel. kontaktowy 0048 797 407 037) i skierować się do wyjścia zgodnie z kierunkiem ewakuacji.

17. Zabrania się wynoszenia wyposażenia apartamentu poza jego obręb. Utrzymanie czystości w apartamentach oraz na przyległych tarasach należy do Najemcy.

18. Wynajmujący nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu, wody czy Internetu.

19. Zwierząt nie przyjmujemy.

20. Najemca zobowiązany jest do pozostawienia apartament w dniu wyjazdu w stanie,

w jakim został mu wydany w dniu przyjazdu.

21. Najemcy nie przysługuje zwrot należności za skrócony pobyt.

22. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

 

UPRZEJMIE PROSIMY O:

-         nieparkowanie na trawnikach

-         niepozostawianie włączonych grzejników podczas nieobecności w apartamencie

-         niesuszenie ubrań/ręczników na grzejnikach ze względu na zagrożenie pożarowe

-         nieprzestawianie mebli

-         niewyrzucanie przedmiotów przez balkon

-         niegrillowanie na tarasach.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!