Regulamin obiektu

Regulam Domu Wypoczynkowego AGATA w Ostrowie.

Poniższe zasady mają na celu zapewnienie bezpiecznego i spokojnego pobytu naszych Gości. Będziemy wdzięczni za Państwa współpracę w tym zakresie.

1. Goście korzystający z usług obiektu zobowiązują się do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych, a w przypadku wyjątkowych sytuacji stosować się do próśb właściciela obiektu.

2. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania zasad zawartych w Regulaminie.

3. Uzupełnieniem Regulaminu są:

a. „Cennik usług”- określający opłaty za zakwaterowanie.

b. „Zasady rezerwacji”- określające sposób dokonywania i anulowania rezerwacji.

4. Formalności związane z wynajęciem pokoi, tj. zameldowanie oraz wniesienie stosownych należności za pobyt i opłatę miejscową, należy uregulować w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem.

5. Podstawą do zameldowania Gościa w pokoju jest okazanie przez niego dowodu osobistego lub paszportu.

6. Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu. Przedłużenie pobytu jest możliwe jedynie w przypadku posiadania wolnych miejsc noclegowych, po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zamiaru.

7. Gość ma prawo pozostawienia swojego bagażu w miejscu wskazanym przez gospodarza, do końca ostatniego dnia pobytu, bez dodatkowej opłaty.

8. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił należną opłatę. Obowiązuje zakaz przebywania w pokoju i obiekcie osób niezameldowanych.

9. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy, ani znajdujące się w nich mienie.

10. W pokojach obowiązuje ‘’cisza nocna’’ w godzinach od 22:00 do 7:00 dnia następnego.

11. Zachowanie osób przebywających w obiekcie nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Gospodarz może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.

12. Zastrzegamy sobie prawo odmowy do zakwaterowania osobom, które:

a. Zachowują się w sposób powszechnie uznawany za nieprzyzwoity.

b. Zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznawany za wulgarny.

c. Są pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających. Osoby takie zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez zwrotu kosztów.

13. W obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych.

14. Prosimy o zamykanie drzwi na klucz przy każdorazowym opuszczeniu pokoju. W przypadku kradzieży nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy cenne pozostawione w pokoju.

15. W przypadku zagubienia klucza Gość zobowiązany jest do pokrycia kosztów wymiany zamka i dorobienia odpowiedniej ilości kluczy.

16. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenie lub zniszczenie z własnej winy lub osób pozostających pod jego opieką, wyposażenia pokoju, oddanego w użytkowanie na czas pobytu. W przypadku szkody wyrządzonej przez Gości pobrana zostanie opłata za zniszczone przedmioty, według aktualnie obowiązujących cen rynkowych powiększonych o koszty związane z zakupem, transportem i montażem zniszczonych przedmiotów.

17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokoju grzałek, żelazek, kuchenek elektrycznych i gazowych.

18. Z uwagi na to, że nie wchodzimy do pokoi w trakcie ich wynajmowania, prosimy o segregowanie i wyrzucanie śmieci w miejscu do tego wyznaczonym na zewnątrz obiektu. Woreczki na śmieci, szczotki do zamiatania i środki czystości dostępne są w miejscach do tego wydzielonych.

19. Po zakończeniu pobytu pokój odbiera upoważniona przez gospodarza osoba.

20. Regulamin podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie:

a. Na stronie internetowej: www.dwagata.nocowanie.pl

b. W drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta w trakcie czynności meldunkowych na tablicy informacyjnej.

21. Niniejszy Regulamin jest umową zawartą między stronami. Gość zgadza się z warunkami umowy w chwili wpłacenia zadatku lub w momencie zapłaty na miejscu całości należności, jeżeli zadatek nie był wymagany.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!