5
Dodał: Ponad rok temu
Dość drogo jezeli chodzi o jakość. Za dwie noce zapłaciłem 600 złotych. W ofercie na stronie właściciele zapewniają codzienne sprzątanie. Niestety pomimo wielokrotnych napominan i obietnic ze strony jakże przemilego właściciela pokoju nie posprzatano. Nievwyniesiono śmieci. Nie podano nowego worka. A wiadomo że jak są bardzo małe dzieci to Góra śmieci rośnie. Wuelokrotnie zwracano na to uwagę. Kiedy powiedzieliśmy że wyjedziemy wcześniej właściciel zapewnił że posprzata... nic z tego. Pierwszego dnia przepalila się żarówka. Niedoczekalem wymiany. Na parkingu też nie było miejsca. Rekompensaty za niezadowolenie też nie było doc obiecywali. Nie polecam na pierwszy rzut oka przemilo i słodko a tak naprawdę mają klienta w tyłku. Niektorzy właściciele nad polskim morzem muszą się jeszcze nauczyć. A Polacy muszą wreszcie zacząć wymagać bo inaczej... wiocha będzie dalej miała się dobrze.

2 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!