Regulamin obiektu
W trosce o bezpieczeństwo i porządek
przedstawiamy Państwu
regulamin funkcjonowania
oraz
procedury bezpieczeństwa zastosowane
w związku z zagrożeniem wirusem COVID-19
Nasz obiekt stosuje się do standardów i wytycznych ustalonych przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS.
Celem wdrażanych procedur jest zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla obsługi oraz gości naszego obiektu. Minimalizowanie ryzyka zakażenia Gości oraz innych osób z zewnątrz, w tym dostawców. Ograniczenie liczby kontaktów na terenie Obiektu w danym przedziale czasowym, w ramach zabezpieczenia przed ryzykiem zakażenia. Kompleksowe działanie dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.
BEZPIECZEŃSTWO w obiekcie
1. Przed wejściem do obiektu, w recepcji w widocznym miejscu umieszczona jest informacja o maksymalnej liczbie klientów mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu. Obsługa obiektu stosuje środki zabezpieczające tj. przyłbice , jednorazowe rękawiczki, dezynfekcję rąk.
2. Na terenie obiektu umieszczone są dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępne dla Gości, a w szczególności przy wejściach na teren obiektu, w obszarze recepcji oraz przy wyjściu z ogólnodostępnych toalet.
3.Zapewnimy możliwość zakupu maseczek ochronnych oraz płynów dezynfekujących w recepcji.
4. W pomieszczeniach sanitarnohigienicznych wywieszone są instrukcje dot. mycia rąk, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.
5. Prosimy o przestrzeganie wymaganego dystansu społecznego między personelem a gośćmi (minimum 2 metry).
6. Ograniczamy do minimum czas przebywania gości przy recepcji (preferowana forma płatności karta platnicza ).
7. Kontrolujemy maksymalną liczbę gości w obiekcie – na podstawie liczby dostępnych domków.
8. Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania na terenie obiektu osób nie zakwaterowanych.
9. Na bieżąco dezynfekujemy, nie rzadziej niż co godzinę, ogólnodostępne toalety, blat recepcyjny, klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputerów, urządzenia w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni .
10. Precyzyjnie dozujemy profesjonalne środki myjące w każdym domku przed wydaniem domku do zakwaterowania. Bieżące utrzymanie czystości i bieżąca dezynfekcja domku podczas pobytu odbywa się samodzielnie w zakresie stosownym dla Gościa.
11. Po zakończeniu pobytu Gości przeprowadzamy rutynowe sprzątanie domku i dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych, sprzętu (np. piloty) i łazienki oraz po sprzątnięciu pomieszczeń – ozonujemy wnętrza.
12. Domek będzie ponownie wynajmowany po zakończeniu dezynfekcji w okresie zgodnym z instrukcją urządzenia służącego do ozonowania, zaleceń producenta i zastosowanej technologii.
13. Personel sprzątający będzie wyposażony w przyłbice i rękawiczki, fartuchy z długim rękawem. Pościel i ręczniki będą prane w temp. min. 60 ºC z dodatkiem detergentu, prane i dostarczane będą w reżimie sanitarnym.
14. W miarę możliwości będziemy systematycznie wietrzyć wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne (recepcja), ozonujemy powierzchnie wspólne, w wyznaczonych zakresach czasowych.
15. Funkcjonowanie baru w Budynku Klubowym jest zawieszone do odwołania.
16. Sprzęty udostępniane Gościom (np. sprzęt golfowy itp.) będą dezynfekowane po każdym użyciu.
17. W związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 zastrzegamy sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu (np. śniadania itp.)
18. Wyznaczamy oraz przygotujemy (m.in. wyposażone w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący) pomieszczenie lub pokój, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
19. Na tablicy w domku są umieszczone potrzebne numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych.
20. Wszystkich Gości oraz potencjalnych klientów obiektu informujemy o procedurach bezpieczeństwa zastosowanych w związku z wirusem COVID-19 w obiekcie.
Będziemy Państwu wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego Regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa w trakcie pobytu naszych Gości.
Życzymy miłego wypoczynku !
REGULAMIN POBYTU
1. Regulamin pobytu w obiekcie „GOLFOWA WIOSKA" określa obowiązki osób korzystających z wynajętych domków.
2. Wynajem domków obejmuje, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami liczbę do 4 osób.
3. Każda dodatkowa osoba może zostać dokwaterowana, po wyrażeniu zgody przez właściciela oraz za dodatkową opłatą.
4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 10:00 następnego dnia.
5. Przy zameldowaniu się w domkach pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 100 zł na poczet ewentualnych zniszczeń. Kaucja zwracana jest przy wymeldowywaniu.
6. Należności związane z wynajęciem domku należy uiścić w pierwszym dniu pobytu.
7. W przypadku wcześniejszej rezygnacji z zarezerwowanego pobytu w ośrodku, uiszczona opłata nie podlega zwrotowi. Wpłacony zadatek zwracamy na minimum 30 dni przed planowanym przyjazdem po pisemnym zgłoszeniu zamiaru rezygnacji z przyjazdu w pozostałych przypadkach zadatek przepada.
8. Nie bierzemy odpowiedzialności za wartościowe przedmioty pozostawione w domku. Za wszystkie osobiste przedmioty znajdujące się w domku odpowiedzialność ponoszą wyłącznie osoby wynajmujące domki. Wychodząc należy sprawdzić, czy urządzenia elektryczne zostały wyłączone, okna i drzwi zamknięte.
9. Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i opiekę nad dziećmi. Przypominamy, iż przebywają Państwo na terenie obiektu golfowego i dlatego też w trosce o bezpieczeństwo prosimy nie wychodzić na teren pola golfowego, przechodzić tylko w wyznaczonych miejscach. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne wypadki urażenia piłką golfową.
10. Wszelkie usterki, zniszczenia prosimy zgłaszać w recepcji ośrodka.
11. Wynajmujący domki na czas pobytu mogą korzystać z bezpłatnego i monitorowanego parkingu.
12. W domkach i w terenie wokół obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Prosimy o korzystanie wyznaczonych miejsc do palenia, znajdujący się przy głównym budynku klubowym.
13. Śmieci i inne odpady należy składować w pojemniku znajdującym się na zewnątrz domków.
14. Przekazanie i odbiór domków wypoczynkowych następuje w obecności przedstawiciela obiektu.
15. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za zagubione przedmioty wyposażenia, wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia, urządzeń technicznych, również zagubienie kompletu kluczy. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu domku po wcześniejszej konsultacji z najemcą zostaną obciążeni kosztami naprawy.
16. W przypadku nie przestrzegania regulaminu właściciel ośrodka może wypowiedzieć usługę noclegową ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu poniesionych kosztów przez najmującego. Cena ustalona e-mailowo /telefonicznie nie podlega negocjacji po przyjeździe.
17. Osoby niezameldowane nie mogą przebywać w domkach. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 07:00 rano następnego dnia.
18. Goście korzystający z usług „GOLFOWEJ WIOSKI" zobowiązują się przestrzegać postanowień regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych.
19. Treść regulaminu udostępniona jest w każdym domku oraz w recepcji obiektu.
Życzymy miłego wypoczynku !