5
Dodał: Ponad rok temu
Zalety: mieszkalismy w apartamencie nr 3 - duży, przestronny. Lokalizacja świetna! Zaraz przy wejściu na plażę. Do centrum ok 15 min spacerkiem. Cicha okolica. Wyposażenie apartamentu bogate - gofrownica, piekarnik, żelazko, pralka na korytarzu, ekspres przelewowy (jednak nigdzie w Rewalu nie dostaliśmy do niego filtru). Wady: nieswieza pościel - bardzo brzydko pachnąca, ale została wymieniona po zgłoszeniu . Problemem był również rój szerszeni mieszkających na drzewie obok apartamentu. W nocy co chwilę wypadały nam do pokoju. Musieliśmy spać przy zamkniętych oknach, co było męczarnią przy tak wysokich temperaturach. I o ile szerszenie nie są winą właściciela, to prośba o wentylator do pokoju lub zwykłą moskitierę, została zignorowana. Wentylator dostaliśmy na ostatnią noc. Najgorsze było jednak to, że mieliśmy rezerwację do soboty (z potwierdzeniem mailowym) a apartament musieliśmy opuścić w piątek. Na początku właściciel tłumaczył to faktem, że tylko w piątek apartament może zostać posprzątany, bo w sobotę Panie sprzątające nie wyrobią się z pracą, po czym zadzwoniłam do koordynatora ekipy sprzątającej, który powiedział mi, że nie chodzi o sprzątanie, a o to ze źle został zamknięty wynajem apartamentu na systemie booking i ktoś wynajął ten aparat na noc z piątku na sobotę, a tam oplata została pobrana z góry i nie można zrobić anulacji. Kazał mi opuscic apartament lub dzwonić do właściciela ale ten nie odbierał ode mnie telefonu....Jest to kompletny brak szacunku. Jest mi zwyczajnie przykro. Tak nie traktuje się gości!
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    8/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Pani Marto od momentu przyjazdu była Pani bardzo roszczeniowa,odniosłem wrażenie że jest Pani niezadowolona z pobytu u nas ,dodatkowy nocleg nie została potwierdzony przez Pania ,mamy środek sezonu i tłumaczyłem Pani że nocleg nie będący przedmiotem rezerwacji należy potwierdzić po przyjezdzie,tym bardziej że z zachowania Pani mogłem wnioskować że mam do czynienia z osobą która nie powinna mieszkać w obiektach poniżej standardu hiltona 5*.
Nie mam zwyczaju polemizować z gościem na forum publicznym ,jednak tym razem robię wyjątek ponieważ Pani zwyczajnie kłamie,przypominam że to ja starałem się do Pani dodzwonić ale niestety telefon był wyłączony,wysłałem wiadomość sms ,i Pani zadzwoniła do mnie wieczorem w przededniu wyjazdu.
Co do wentylatora,zgoda był problem z zakupem na miejscu,zamówiłem na allegro i kurier dostarczył w przedmiot w po trzech dniach roboczych a to był przed ostatni dzień Pani pobytu.Na koniec jedna uwaga ,jeżeli Pani niszczy jakiś przedmiot na terenie obiektu to wypada taki fakt zgłosić .Dziekujęw imieniu całego personelu za Pani pobyt .

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!